SEO dla sklepów internetowych
Dodany 3 grudnia 2019
Takiej dawki konkretnej wiedzy na temat pozycjonowania sklepów internetowych jeszcze nie było!
Do dzieła, korzystaj więc póki dają i ściągnij poradnik za darmo!
Czym różni się to “sklepowe SEO” od analogicznej usługi świadczonej dla firm z sektora usługowego? Znamy różnice i chętnie je omawiamy w tym oto poradniku!
Co znajdziesz więc w środku Poradnika SEO dla e-commerce?
- co wchodzi w zakres pozycjonowania sklepu internetowego?
- optymalizacja treści na sklep internetowy
- optymalizacja meta tagów
- adres i przyjazne adresy podstron sklepu internetowego
- linki kanoniczne
- dane strukturalne
W przypadku pozycjonowania sklepu internetowego szczególnego znaczenia nabiera np. kwestia duplikatów treści, przekierowań z niedziałających podstron czy przyjaznych adresów podstron. Oczywiście część wykonywanych działań jest równie istotna, w skali 1:1, co w przypadku SEO dla branży usługowej.
W poradniku SEO dla usług znajdziesz informacje o elementach optymalizacji, które także mają zastosowanie w przypadku sklepu internetowego np. o altach czy atrybucie nofollow zamieszczanym w linkach wychodzących.
Część informacji w obu poradnikach będzie się powielać, staraliśmy się jednak w tym przypadku oddać specyfikę pozycjonowania w odniesieniu do sklepu internetowego.
A tutaj możesz pobrać poradnik, który omawia istotne kwestie z punktu widzenia pozycjonowania stron usługowych. Warto ściągnąć oba i wdrożyć sugerowane przez naszych specjalistów usprawnienia jak najszybciej! (jeżeli oczywiście tylko się da)
Pozycjonowanie sklepów internetowych – na co warto zwrócić uwagę?
Chodź wydaje się, że przygotowując sklep internetowy powinniśmy w szczególności skupić się na wizualizacji produktów i użyciu odpowiednio dużych i wysokiej jakości grafik, to jednak mimo, że są to ważne aspekty, bardzo często nie gwarantują spodziewanej aprobaty klientów i nie dostarczają wartościowego ruchu na stronę sklepu online.
Pozycjonowanie sklepów internetowych zależy w dużej mierze od przygotowanych na stronę tekstów oraz odpowiedniej optymalizacji strony by była jak najbardziej przyjazna robotom Google. To one dokonują oceny witryny i dzięki opublikowanym treściom oceniają jej potencjał. Na podstawie różnych aspektów, często nie związanych z wizualną częścią sklepu, oceniają, czy dany sklep odpowiada zapytaniu wpisanemu w wyszukiwarkę i czy powinien pozycjonować się w TOP10.
Jeżeli więc zależy Ci na odpowiedniej optymalizacji sklepu pod wyszukiwania potencjalnych klientów oraz na dostosowaniu sklepu zarówno w kontekście wizualnym jak i praktycznym, zajrzyj do poradnika i skonsultuj wszelkie uwagi ze swoim informatykiem oraz specjalistą ds. pozycjonowania stron internetowych.
Słowniczek pojęć SEO dla e-commerce
Ah! O mało byśmy nie zapomnieli, na końcu poradnika znajdziesz posegregowane od A do Z pojęcia z dziedziny SEO, które znacznie ułatwią Ci rozmowę ze specjalistą i pozwolą wdrożyć konieczne zmiany od zaraz!
Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik
Możesz nie podawać danych do kontaktu handlowego i marketingowego i pozyskać poradnik w kwocie 99 zł. W tym celu napisz do nas na newsletter@verseo.pl.
Możesz wycofać je w dowolnym momencie, przykładowo kierując informację na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Administratorem danych osobowych jest Verseo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Węglowej 1/3 (60-122 Poznań). Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres lub elektronicznie na adres e-mail: ochronadanych@verseo.pl. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązywania relacji handlowych, w tym udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania, podejmowania działań przed zawarciem umowy na Państwa wniosek oraz w przypadku wyrażenia zgody marketingowej w celu kierowania treści marketingowych i informacji handlowych, w związku z czym mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych, wycofania zgody, możliwość żądania ich usunięcia i ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Więcej informacji w Polityce prywatności i Regulaminie newslettera.
Ogólna ocena czytelników poradnika:
biuro-6453
05 wrz 2020, 09:53
Generalnie nie da się pobrać żadnego poradnika. Ładna sciema
Maciej Popiołek
07 wrz 2020, 09:00
Poradnik otwiera się w nowym oknie – w przypadku korzystania z przeglądarki Safari lub Adblocka takie okna mogą być automatycznie blokowane. W takich przypadkach prosimy o kontakt przez FB, mailem (np. mpopiolek@verseo.pl) lub po prostu można skorzystać z innej przeglądarki i wtedy wszystko będzie ok. 🙂
Ewka
21 paź 2020, 15:10
U mnie wszystko działa bez zarzutu. Właśnie zabieram się za czytanie 🙂
Kamil
26 paź 2020, 14:55
Temat SEO jest bardzo rozległy, ale w tym poradniku cała potrzebna wiedza jest skondensowana pigułce. Polecam
Kamila
30 paź 2020, 12:30
Najbardziej mnie interesowała optymalizacja. Bardzo dobrze jest tu opisana.