Poradnik Wynik Jakości

Dodany 24 kwietnia 2020

32 stron

Pobierz teraz

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 3 ocen )

Zobacz komentarze (0)

Jak zadbać o wysoką jakość kampanii?

Wynik Jakości (QS – quality score) – jednen z najistotniejszych wskaźników, wykorzystywanych do optymalizacji reklam tekstowych, wyświetlanych w sieci wyszukiwania Google.

W Poradniku Wynik Jakości omawiamy dokładnie czym jest ten wskaźnik i dlaczego jest on tak istotny zarówno dla Google, jak i każdego z reklamodawców? Rozbijamy też na czynniki pierwsze QS i opisujemy wszystkie jego składowe. Kolejno, wyjaśniamy co ma wpływ na wysokość Wyniku Jakości, a co nie ma.

Dodatkowo wskazujemy też w jaki sposób skutecznie poprawić jakość reklam.

Co to wynik jakości – QS?

Wynik Jakości jest wskaźnikiem, który przedstawia ogólną skuteczność reklam w danych aukcjach, a dokładniej jest on średnią wartością, obliczaną na podstawie próbki reklam.

Co dokładnie znajdziesz w środku?

  • Co to jest Wynik Jakości?
  • Jak działa Wynik Jakości?
  • Co ma wpływ na Wynik Jakości?
  • Gdzie znaleźć i jak kontrolować Wynik Jakości w Google Ads?
  • Jak poprawic ogólną jakość reklam?
  • Jak ulepszyć stronę docelową?

Pewnie zastanawiasz się teraz dlaczego tyle szumu o jakiś jeden mały wskaźnik?
Przecież zawsze najważniejsze są konwersje i o ile kampania konwertuje, wszystko jest ok!
W sumie prawda.

Ale pracując nad kampanią warto jest zwracać uwagę nie tylko na liczbę konwersji, czy też stosunek przychodów względem wydatków. Warto też dbać o jak najwyższy Wynik Jakości, gdyż lepsza trafność reklam, bardziej dopasowane słowa kluczowe oraz wysokiej klasy strona docelowa mogą, w efekcie końcowym, przynieść jeszcze lepsze efekty. 😃

Reklama wysokiej jakości – czyli jaka?

To taka reklama, której treść odpowiada słowu kluczowemu (a najlepiej zawiera je w swojej treści), a strona docelowa prezentuje dokładnie to, czego szuka internauta (treści/produkty są powiązane ze słowem kluczowym).

Więcej o tym jak stworzyć wysokiej jakości kampanię reklamową przeczytasz w Poradniku Wynik Jakości.

Pobierz teraz

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 3 ocen )

Zobacz komentarze (0)

Udostępnij:

Autor

in

Martyna Mikołajczak

Product Designer

Powiedzieć o Niej, że jest Certyfikowaną Specjalistką Google Ads to zdecydowanie za mało! Połączyła swoją wiedzę z know how Verseo i stała się twórczynią niezwykle skutecznych reklam Google Ads.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.