Poradnik Wynik Jakości
Dodany 24 kwietnia 2020
Jak zadbać o wysoką jakość kampanii?
Wynik Jakości (QS – quality score) – jednen z najistotniejszych wskaźników, wykorzystywanych do optymalizacji reklam tekstowych, wyświetlanych w sieci wyszukiwania Google.
W Poradniku Wynik Jakości omawiamy dokładnie czym jest ten wskaźnik i dlaczego jest on tak istotny zarówno dla Google, jak i każdego z reklamodawców? Rozbijamy też na czynniki pierwsze QS i opisujemy wszystkie jego składowe. Kolejno, wyjaśniamy co ma wpływ na wysokość Wyniku Jakości, a co nie ma.
Dodatkowo wskazujemy też w jaki sposób skutecznie poprawić jakość reklam.
Co to wynik jakości – QS?
Wynik Jakości jest wskaźnikiem, który przedstawia ogólną skuteczność reklam w danych aukcjach, a dokładniej jest on średnią wartością, obliczaną na podstawie próbki reklam.
Co dokładnie znajdziesz w środku?
- Co to jest Wynik Jakości?
- Jak działa Wynik Jakości?
- Co ma wpływ na Wynik Jakości?
- Gdzie znaleźć i jak kontrolować Wynik Jakości w Google Ads?
- Jak poprawic ogólną jakość reklam?
- Jak ulepszyć stronę docelową?
Pewnie zastanawiasz się teraz dlaczego tyle szumu o jakiś jeden mały wskaźnik?
Przecież zawsze najważniejsze są konwersje i o ile kampania konwertuje, wszystko jest ok!
W sumie prawda.
Ale pracując nad kampanią warto jest zwracać uwagę nie tylko na liczbę konwersji, czy też stosunek przychodów względem wydatków. Warto też dbać o jak najwyższy Wynik Jakości, gdyż lepsza trafność reklam, bardziej dopasowane słowa kluczowe oraz wysokiej klasy strona docelowa mogą, w efekcie końcowym, przynieść jeszcze lepsze efekty. 😃
Reklama wysokiej jakości – czyli jaka?
To taka reklama, której treść odpowiada słowu kluczowemu (a najlepiej zawiera je w swojej treści), a strona docelowa prezentuje dokładnie to, czego szuka internauta (treści/produkty są powiązane ze słowem kluczowym).
Więcej o tym jak stworzyć wysokiej jakości kampanię reklamową przeczytasz w Poradniku Wynik Jakości.
Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik
Możesz nie podawać danych do kontaktu handlowego i marketingowego i pozyskać poradnik w kwocie 99 zł. W tym celu napisz do nas na newsletter@verseo.pl.
Możesz wycofać je w dowolnym momencie, przykładowo kierując informację na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Administratorem danych osobowych jest Verseo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Węglowej 1/3 (60-122 Poznań). Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres lub elektronicznie na adres e-mail: ochronadanych@verseo.pl. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązywania relacji handlowych, w tym udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania, podejmowania działań przed zawarciem umowy na Państwa wniosek oraz w przypadku wyrażenia zgody marketingowej w celu kierowania treści marketingowych i informacji handlowych, w związku z czym mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych, wycofania zgody, możliwość żądania ich usunięcia i ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Więcej informacji w Polityce prywatności i Regulaminie newslettera.
Ogólna ocena czytelników poradnika:
Kuba
20 paź 2020, 16:06
Od strony technicznej ten poradnik to majstersztyk. Od dawna zastanawiałem się jak podejść do tematu wskaźnika QS – teraz już wiem!
Anka
23 paź 2020, 15:46
Szukałam pomysłów, jak poprawić jakość kampanii marketingowych w firmie i znajomy polecił mi Wasz poradnik, to był strzał w 10. Bardzo dobry materiał.
MR
27 paź 2020, 14:22
Wiadomo, że taka reklama jest kosztowna, a tu jest fajnie napisane jak te koszty zniwelować.