Google Analytics 4

Dodany 20 czerwca 2023

Poradnik Google Analytics 4

Umarł król. Niech żyje król!

1 lipca 2023 Google Universal Analytics (UA) przestał zbierać dane. Podejmij działanie i zapewnij sobie ciągłość ich zbierania oraz właściwe funkcjonowanie prowadzonych kampanii Google Ads.

GA4 to nie tylko zmiana interfejsu, to nowa generacja analityki. 

Nie zwlekaj – zadbaj już dziś o jakość i efektywność decyzji biznesowych, które podejmujesz codziennie na drodze do sukcesu Twojej firmy. To się opłaci!

Google Analytics 4 – co to?

Google Analytics 4, w skrócie GA4, jest najnowszą wersją platformy analitycznej oferowanej przez Google. Narzędzie dostarcza kompleksowych informacji na temat całego ruchu generowanego na stronie internetowej oraz w aplikacji mobilnej. Jest to możliwe dzięki nowemu spojrzeniu na dane, które skupia się na użytkowniku i zdarzeniach. 

Dzięki zastosowaniu funkcji uczenia maszynowego oraz użyciu modelu atrybucji opartego na danych, Google Analytics 4 pozwala na bardziej szczegółową analizę interakcji użytkowników z witryną oraz identyfikację kluczowych wskaźników. GA4 wprowadza również nowe sposoby identyfikacji użytkowników na różnych urządzeniach przy jednoczesnym zachowaniu poszanowania dla prywatności i pełnej zgodności z regulacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych.

Co znajdziesz w naszym poradniku Google Analytics 4?

Wszystkie informacje, które są niezbędne, by odpowiednio skonfigurować GA 4. Dzięki temu poznasz użytkowników swojej witryny, przeanalizujesz ich zachowania, a w konsekwencji lepiej dobierzesz ofertę i komunikat do ich oczekiwań. Wykluczysz też ewentualne błędy lub niedociągnięcia na ścieżce zakupowej.

To jak, wchodzisz w to?

Pobierz bezpłatny klucz do sukcesu analityki Twojej domeny i dowiedz się między innymi:

👉 Czym różni się GA4 od UA?

👉 Jak zainstalować GA4 z GTM?

👉 Jak wygląda interfejs GA4?

👉 Jak skonfigurować usługę GA4?

👉 Czym jest segmentowanie danych w GA4?

Autorki poradnika

Klaudia Zielke, Head of Web Analytics Verseo

W Verseo pojawiła się w 2019 r. i od tego czasu szlifuje swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego. Specjalizuje się w działaniach PPC i analityce webowej, w szczególności budowaniem i rozwijaniem strategii marketingowych, konfigurowaniem Google Analytics, analizowaniem danych i raportowaniem. 

Daria Kubacka, Web Analytics Project Specialist Verseo

To specjalistka z zakresu wdrażania Google Analytics 4, raportowania, wyciągania trafnych wniosków, a także dbania o skuteczne zarządzanie projektami. Obecnie ekspertki, razem z całym zespołem Web Analityki, aktywnie pracują nad wdrożeniami GA4 na stronach internetowych klientów Verseo.

Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik

Możesz nie podawać danych do kontaktu handlowego i marketingowego i pozyskać poradnik w kwocie 99 zł. W tym celu napisz do nas na newsletter@verseo.pl.

Możesz wycofać je w dowolnym momencie, przykładowo kierując informację na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem danych osobowych jest Verseo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Węglowej 1/3 (60-122 Poznań). Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres lub elektronicznie na adres e-mail: ochronadanych@verseo.pl. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązywania relacji handlowych, w tym udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania, podejmowania działań przed zawarciem umowy na Państwa wniosek oraz w przypadku wyrażenia zgody marketingowej w celu kierowania treści marketingowych i informacji handlowych, w związku z czym mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych, wycofania zgody, możliwość żądania ich usunięcia i ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Więcej informacji w Polityce prywatności i Regulaminie newslettera.

Więcej o ochronie danych osobowych

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 17 ocen )

Zobacz komentarze (2)

Podziel się artykułem ze znajomymi

Autorzy

Google Analytics 4 - zdjęcie nr 2 Google Analytics 4 - zdjęcie nr 3

Klaudia Zielke

Senior Web Analytics Expert

Klaudia od czasu pojawienia się w Verseo, nieustannie szlifuje swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego. To co lubi najbardziej, to działania z zakresu PPC i Web Analytics, a szczególnie budowanie i rozwijanie strategii marketingowych, konfigurację analityki webowej, analizę danych oraz raportowanie. Cechuje ją mrówcza pracowitość i otwartość na nowości.

dk dkfunny

Daria Kubacka

Web Analytics Project Specialist

Specjalistka z zakresu wdrażania Google Analytics 4, raportowania, wyciągania trafnych wniosków, a także dbania o skuteczne zarządzanie projektami. Prywatnie fanka bujnej roślinności i zarażania wszystkich swoim szczerym uśmiechem. Dziewczyna do tańca i do różańca, która żadnej pracy się nie boi!

Komentarze (2)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany