Google Analytics 4
Dodany 20 czerwca 2023

Umarł król. Niech żyje król!
1 lipca 2023 Google Universal Analytics (UA) przestał zbierać dane. Podejmij działanie i zapewnij sobie ciągłość ich zbierania oraz właściwe funkcjonowanie prowadzonych kampanii Google Ads.
GA4 to nie tylko zmiana interfejsu, to nowa generacja analityki.
Nie zwlekaj – zadbaj już dziś o jakość i efektywność decyzji biznesowych, które podejmujesz codziennie na drodze do sukcesu Twojej firmy. To się opłaci!
Google Analytics 4 – co to?
Google Analytics 4, w skrócie GA4, jest najnowszą wersją platformy analitycznej oferowanej przez Google. Narzędzie dostarcza kompleksowych informacji na temat całego ruchu generowanego na stronie internetowej oraz w aplikacji mobilnej. Jest to możliwe dzięki nowemu spojrzeniu na dane, które skupia się na użytkowniku i zdarzeniach.
Dzięki zastosowaniu funkcji uczenia maszynowego oraz użyciu modelu atrybucji opartego na danych, Google Analytics 4 pozwala na bardziej szczegółową analizę interakcji użytkowników z witryną oraz identyfikację kluczowych wskaźników. GA4 wprowadza również nowe sposoby identyfikacji użytkowników na różnych urządzeniach przy jednoczesnym zachowaniu poszanowania dla prywatności i pełnej zgodności z regulacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych.
Co znajdziesz w naszym poradniku Google Analytics 4?
Wszystkie informacje, które są niezbędne, by odpowiednio skonfigurować GA 4. Dzięki temu poznasz użytkowników swojej witryny, przeanalizujesz ich zachowania, a w konsekwencji lepiej dobierzesz ofertę i komunikat do ich oczekiwań. Wykluczysz też ewentualne błędy lub niedociągnięcia na ścieżce zakupowej.
To jak, wchodzisz w to?
Pobierz bezpłatny klucz do sukcesu analityki Twojej domeny i dowiedz się między innymi:
👉 Czym różni się GA4 od UA?
👉 Jak zainstalować GA4 z GTM?
👉 Jak wygląda interfejs GA4?
👉 Jak skonfigurować usługę GA4?
👉 Czym jest segmentowanie danych w GA4?
Autorki poradnika
Klaudia Zielke, Head of Web Analytics Verseo
W Verseo pojawiła się w 2019 r. i od tego czasu szlifuje swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego. Specjalizuje się w działaniach PPC i analityce webowej, w szczególności budowaniem i rozwijaniem strategii marketingowych, konfigurowaniem Google Analytics, analizowaniem danych i raportowaniem.
Daria Kubacka, Web Analytics Project Specialist Verseo
To specjalistka z zakresu wdrażania Google Analytics 4, raportowania, wyciągania trafnych wniosków, a także dbania o skuteczne zarządzanie projektami. Obecnie ekspertki, razem z całym zespołem Web Analityki, aktywnie pracują nad wdrożeniami GA4 na stronach internetowych klientów Verseo.
Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik
Więcej o ochronie danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Ogólna ocena czytelników poradnika:
Rafał
21 cze 2023, 10:00
Bardzo dziękuję za praktyczne porady, omal zapomniałem o tym na mojej nowej stronie:)
Konrad
21 cze 2023, 10:39
Dużo praktycznej wiedzy, dla mnie super 🙂