Piątek, 9.09.20222, godz. 11:30

01

Co to jest banner cookie?

Cookie banner to pop up, czyli wyskakujące okienko na stronach internetowych, które dotychczas tylko informowało użytkowników witryny, że Twoja witryna używa plików cookie. Nowe przepisy wymagają jednak od właścicieli stron internetowych znacznie więcej, niż wcześniej. Dlaczego? Nowy banner cookie nie powinien już pełnić funkcji wyłącznie informującej o zbieraniu ciasteczek, a przede wszystkim być “okienkiem zgody” użytkownika, czyli dawać mu możliwość wyrażania zgody na zbierane przez witrynę pliki cookie.

02

Czego się dowiesz:

Od kiedy nowe przepisy zaczną obowiązywać?

Nowe dyrektywy weszły już w życie, więc dostosowanie się do nowych wymogów i wprowadzenie zmian na stronie internetowej jest już dzisiaj konieczne, a nawet pilne.

Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?

Jeżeli prowadzisz sprzedaż internetową produktów lub usług albo posiadasz stronę internetową o charakterze brandowym, to Ty również gromadzisz i przechowujesz pliki cookie na temat użytkowników odwiedzających Twoją stronę internetową. Dotychczas tak uzyskane pliki można było swobodnie wykorzystywać do celów marketingowych. Jednak nowe wymogi prawne bezpośrednio wpłynęły na zakres ich zbierania, przetwarzania i dalszego wykorzystywania marketingowego. Co w następstwie mocno rzutuje na skuteczność kampanii reklamowych, sprzedaż internetową i dalsze pozyskiwanie leadów.

Czemu zmieniły się wymagania, co dokładnie się zmieniło i jak te zmiany poprawnie wdrożyć na swojej stronie internetowej? O tym wszystkim dowiesz się na webinarze, na którym Klaudia Zielke – Head of Web Analytics, omówi jak nowe przepisy polityki prywatności o przetwarzaniu danych osobowych, wywierają wpływ na gromadzenie plików cookie na stronach internetowych.

A co to są pliki cookie?

Pliki cookie, tzw. ciasteczka, to dane informatyczne, często pliki tekstowe, instalowane na urządzeniach użytkowników internetowych.

CookieGromadzone dane, w tym także dane osobowe, zawierają informacje na temat wszystkich użytkowników, którzy byli na Twojej stronie internetowej. Pliki te są wykorzystywane w celach analitycznych i marketingowych, by móc dostosowywać treści do prywatnych preferencji i zainteresowań danego użytkownika. Między innymi zapamiętywane są dane logowania do serwisu czy produkty w koszyku, ale także na podstawie plików cookie wyświetlane są spersonalizowane reklamy

Jakie tematy poruszymy na webinarze:

  • wyjaśnimy zmiany w nowych przepisach, jak było a jak powinno być,
  • przedstawimy skutki niewprowadzenia zmian na stronie,
  • wskażemy jak wdrożenie nowego bannera wpłynie na Twoje dane,
  • pomożemy dobrać narzędzia ułatwiające implementa
  • podpowiemy na czym polega poprawne zaimplementowanie cookie bannera na stronie,
  • pokażemy triki, które skutecznie zwiększają efektywność zbierania danych.
03

Dla kogo jest ten webinar?

Kto musi przestrzegać zasad polityki prywatności?

Wszyscy wydawcy i reklamodawcy, których siedziby firm znajdują się na Europejskim Obszarze Gospodarczym lub w Wielkiej Brytanii. Zmiany te dotyczą zarówno branży e-commerce, jak i usług.

Webinar jest dla wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć:

  • jak nie przepalać budżetu kampanii Google Ads, przez źle zbierane dane,
  • co grozi za niedostosowanie się do nowych zasad polityki prywatności,
  • jak efektywnie wdrożyć zmiany na stronie.

Sprawdź koniecznie, dlaczego wdrożenie zmian w cookie banerze to must have i co musisz zrobić, by nie tracić danych. Zapisz się na webinar.

04

Prelegent

 

Klaudia Zielke

Head of Web Analytics

W Verseo pojawiła się w 2019 r. i od tego czasu szlifuje swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego. To co najbardziej lubi, to działania z zakresu PPC i Web Analytics, a szczególnie budowanie i rozwijanie strategii marketingowych, konfiguracja analityki webowej, analiza danych i raportowanie.

Nowe wymogi w zakresie cookie bannera - zdjęcie nr 3

Zapisz się na darmowy webinar!

Otrzymasz przypomnienie o zbliżającym się webinarze oraz bezpośredni link do wydarzenia.