Jakie typy influencerów można wyróżnić?

Autor: Dominika Słomka

ostatnio aktualizowany: 2 czerwca 2020

Influencerów można sklasyfikować na kilka sposobów. Pierwszym kryterium jest platforma, na której działają poszczególni twórcy. W efekcie możemy wyróżnić osobowości koncentrujące się na blogach, Facebooku, Instagramie, Youtubie, Snapchacie, TikToku albo Twitterze. 

Drugim kryterium jest temat przewodni podejmowany przez danego twórcę. W ten sposób możemy wskazać treści: lifestylowe, gamingowe, marketingowe, parentingowe, modowe, muzyczne, aranżacyjne, sportowe itd. 

Ostatnim punktem odniesienia jest skala oddziaływania. W tym przypadku należy wziąć pod uwagę liczbę odbiorców influencera, zasięg generowany przez jego wpisy, a także stopień zaangażowania obserwujących.

0 osób uznało ten artykuł za przydatny

Loading...

Czy ten artykuł był przydatny?

TAK NIE

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany