Jakie strategie optymalizacji stawek dla kampanii produktowych są dostępne w Google Ads oraz w VCM?
Dostępne strategie optymalizacji stawek różnią się między typami kampanii produktowych.
Dla standardowej kampanii produktowej będą to:
- CPC ustawione samodzielnie
- Ulepszone CPC
- Maksymalizuj liczbę kliknięć
- Docelowy ROAS
Dla inteligentnej kampanii produktowej:
- Maksymalizacja wartości konwersji (przychodu)
- Docelowy ROAS
Dodatkowo standardowe kampanie produktowe mogą być optymalizowane przez nasz autorski system VCM. Wówczas system optymalizuje stawki i budżety dzienne w oparciu o docelowy limit wydatków miesięcznych.
Do wyboru mamy:
- Maksymalizację konwersji (wariant ilościowy nie jest już dostępny w strategiach Google Ads)
- Maksymalizację kliknięć
Informacje dostępne w tym wpisie mogły ulec zmianie! O aktualną politykę zapytaj swojego opiekuna lub wypełnij formularz kontaktowy.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.