Jakie strategie optymalizacji stawek dla kampanii produktowych są dostępne w Google Ads oraz w VCM?

Autor: Magdalena Walczak

ostatnio aktualizowany: 14 kwietnia 2021

Dostępne strategie optymalizacji stawek różnią się między typami kampanii produktowych.

Dla standardowej kampanii produktowej będą to:

  • CPC ustawione samodzielnie
  • Ulepszone CPC
  • Maksymalizuj liczbę kliknięć
  • Docelowy ROAS

Dla inteligentnej kampanii produktowej:

  • Maksymalizacja wartości konwersji (przychodu)
  • Docelowy ROAS

Dodatkowo standardowe kampanie produktowe mogą być optymalizowane przez nasz autorski system VCM. Wówczas system optymalizuje stawki i budżety dzienne w oparciu o docelowy limit wydatków miesięcznych.

Do wyboru mamy:

  • Maksymalizację konwersji (wariant ilościowy nie jest już dostępny w strategiach Google Ads)
  • Maksymalizację kliknięć

0 osób uznało ten artykuł za przydatny

Loading...

Czy ten artykuł był przydatny?

TAK NIE

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany