Czym różni się inteligentna kampania produktowa od standardowej kampanii produktowej zarządzanej przez VCM?

Czym różni się inteligentna kampania produktowa od standardowej kampanii produktowej zarządzanej przez VCM? - zdjęcie nr 1

Autor: Magdalena Walczak

ostatnio aktualizowany: 14 kwietnia 2021

Platforma VCM zarządza stawkami na poziomie produktu oraz budżetami dziennymi kampanii. Podpinając standardową kampanię produktową do platformy, zachowujemy pełną kontrolę nad dostosowaniami stawek dla list odbiorców, lokalizacji, harmonogramu reklam oraz urządzeń.

Przy inteligentnej kampanii produktowej nie mamy ręcznej kontroli nad wyświetlaniem się reklam. Zarządzanie kampanią powierzamy w pełni algorytmowi. Po stronie specjalisty pozostaje możliwość zarządzania budżetem dziennym kampanii oraz możliwość wykluczania produktów. W ramach tego typu kampanii reklamy produktowe wyświetlają się również w Sieci Reklamowej jako Remarketing Dynamiczny.

Informacje dostępne w tym wpisie mogły ulec zmianie! O aktualną politykę zapytaj swojego opiekuna lub wypełnij formularz kontaktowy.

0 osób uznało ten artykuł za przydatny

Loading...

Czy ten artykuł był przydatny?

TAK NIE

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany