Jakie działania wykonywane są w ramach usługi Facebook Ads?

Autor: Adrianna Roszak

ostatnio aktualizowany: 3 maja 2020

Podstawowym zadaniem specjalisty jest tworzenie reklam na Facebooku oraz ich optymalizacja. Po uruchomieniu kampanii opiekun codziennie zagląda na konto, analizuje wyniki i na bieżąco wprowadza zmiany. Dzięki temu może uzyskać jeszcze lepsze rezultaty i wykorzystać pełen potencjał posiadanego budżetu. Zakres obowiązków specjalisty zawiera również szereg dodatkowych, ale równie ważnych kwestii. Wśród nich można wyróżnić utrzymywanie kontaktu z klientami za pośrednictwem telefonu oraz poczty elektronicznej. Ponadto opiekun może utworzyć nowe konto reklamowe, zbudować katalog produktów na Facebooku oraz skontaktować się ze wsparciem technicznym serwisu w imieniu firmy. Na początku każdego miesiąca klient otrzymuje też raport z podsumowaniem działań.

0 osób uznało ten artykuł za przydatny

Loading...

Czy ten artykuł był przydatny?

TAK NIE

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany