Słowa kluczowe w reklamach Google Ads

Dodany 20 lutego 2023

Słowa kluczowe w reklamach Google Ads - poradnik krok po kroku

Świat Google Ads to miejsce pełne wyzwań i niespodziewanych zwrotów akcji, których źródłem może być konkurencja, nowy algorytm od Google, lub ukryte „budżetożerne” słowo kluczowe. Poznaj zasady rządzące Google Ads i optymalizuj swoje kampanie, w ramach maksymalizacji zysków. Pomoże Ci w tym niniejszy poradnik.

Mimo że jego tematyka dotyczy głównie słów kluczowych, porusza on przy okazji szereg zagadnień od strony technicznej, które musisz uwzględnić, by działania w tym zakresie były skuteczne.

Przewertuj wirtualne strony, by wiedzieć:

Czym są wartościowe słowa kluczowe?

Czyli takie, które pozwalają osiągnąć założony cel marketingowy kampanii Google Ads poprzez dotarcie do odpowiedniej grupy użytkowników. Tym celem może być np. sprzedaż produktów i usług lub budowanie świadomości marki.

Jak i gdzie szukać fraz?

Słowa kluczowe to klucz do sukcesu kampanii. Gdzie ich szukać i jak zrobić to dobrze? Serwujemy garść jedynie przydatnych podpowiedzi. Krótko, zwięźle i na temat.

Jak działa planer słów kluczowych?

To bezpłatne narzędzie dostępne w panelu Google Ads. Pozwala odkryć nowe słowa kluczowe, poznać ich średnią miesięczną liczbę wyszukiwań oraz określić szacunkowe koszty dla poszczególnych z nich.

Jaki jest realny koszt słowa kluczowego?

Koszt słowa kluczowego jest wypadkową wielu elementów. Aby lepiej zrozumieć, czym jest i od czego zależy, wyjaśnimy podstawowe definicje i zagadnienia.

Pobierz poradnik Verseo Słowa kluczowe w reklamach Google Ads i sprawdź, jak krok po kroku optymalizować cały proces tworzenia kampanii z wykorzystaniem wartościowych fraz.

Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik

Możesz nie podawać danych do kontaktu handlowego i marketingowego i pozyskać poradnik w kwocie 99 zł. W tym celu napisz do nas na newsletter@verseo.pl.

Możesz wycofać je w dowolnym momencie, przykładowo kierując informację na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem danych osobowych jest Verseo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Węglowej 1/3 (60-122 Poznań). Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres lub elektronicznie na adres e-mail: ochronadanych@verseo.pl. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązywania relacji handlowych, w tym udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania, podejmowania działań przed zawarciem umowy na Państwa wniosek oraz w przypadku wyrażenia zgody marketingowej w celu kierowania treści marketingowych i informacji handlowych, w związku z czym mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych, wycofania zgody, możliwość żądania ich usunięcia i ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Więcej informacji w Polityce prywatności i Regulaminie newslettera.

Więcej o ochronie danych osobowych

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 2 ocen )

Zobacz komentarze (1)

Podziel się artykułem ze znajomymi

Autor

djanicka djanickafunny

Danuta Janicka

Digital Ads & Optimization Specialist

Z wykształcenia jest menadżerem produktu, ale w Verseo wspomaga nas jako specjalistka od optymalizacji reklam digital. Sprawuje nadzór nad płatnymi kampaniami Google Ads, Facebook Ads i Allegro Ads, analizuje wyniki, tworzy raporty i śledzi marketingowe trendy, by zapewniać klientom najwyższy poziom usług. Prywatnie jest fanką permanentnych remontów lubi trening siłowy, długie spacery i projektowanie domowych dekoracji.

Komentarze (1)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany