Poradnik Youtube
Dodany 3 grudnia 2019
Format wideo i reklamy na Youtube nie muszą być już dłużej dla Ciebie zagadką!
Myslisz, że reklamy wideo są tylko dla dużych graczy? Nic bardziej mylnego! Sprawdź jakie możliwości dla reklamodawców ma Youtube i zainwestuj w najmodniejszy kanał w 2020 roku!
W Poradniku Youtube znajdziesz odpowiedzi między innymi na pytania:
- Jakie są cechy skutecznej reklamy wideo na YouTube?
- Kto może reklamować się na YouTube?
- Czym są reklamy True View In-Stream?
- Na czym polega True View Discovery?
- Reklamy w przerywniku – Bumper AdsCo ma wpływ na efektywność reklam wideo?
- i wiele więcej! aż 47 stron wiedzy na temat reklam wideo!
i wiele więcej! aż 47 stron wiedzy na temat reklam wideo!
YouTube to internetowa platforma, obecnie uznawana również za medium społecznościowe, jako, że umożliwia komunikację między użytkownikami. Dla tych, którzy pragną rozpocząć swoją przygodę z filmikami to idealne miejsce. Youtube bowiem oferuje bezpłatne umieszczanie oraz odtwarzanie filmów wideo, to w nich znajdziemy m.in teledyski, zwiastuny filmowe, wideoblogi, a także inne zarówno amatorskie jak i profesjonalne twórczości.
Dziennie na Youtube oglądanych jest ponad 1 miliard godzin materiałów wideo. Drzemie w nim więc ogromny potencjał dla reklamodawców!
YouTube został okrzyknięty drugą najchętniej odwiedzaną wyszukiwarką na świecie.
Jaki potencjał skrywa Youtube?
Coraz częściej użytkownicy poszukują tam opinii o produktach, które zamierzają zakupić lub próbują znaleźć różnorodne filmy instruktażowe (od przepisów kulinarnych, rozwiązania trudnych zadań matematycznych, po fachowe porady dotyczące układania płytek ściennych).
Dla kogo jest poradnik Youtube?
- dla właścicieli biznesów, którzy pragną reklamować swój biznes poprzez treści wideo.
- dla reklamodawców, którzy chcą jeszcze lepiej wykorzystać potencjał Youtube i poprzez dostępne formaty dotrzeć do swoich odbiorców.
- dla specjalistów ds. marketingu, którzy muszą być na czasie i orientować się w najnowszych kanałach reklamowych.
- dla specjalistów Google Ads, którzy pragną oferować swoim klientom nie tylko reklamy tekstowe w Google ale także formaty wideo w Youtube.
- dla influencerów, którzy chcą dowiedzieć się jakie formy reklamowe mogą wykorzystywać firmy oraz chcą jeszcze lepiej poznać serwis z uwzględnieniem jego płatnych rozwiązań.
Jakie typy reklam mamy w Youtube?
W poradniku omawiamy wszystkie dostępne formaty reklam. To aż 47 stron poświęconych tylko temu serwisowi!
Dostępne rodzaje reklam wideo, to:
- True View In-Stream,
- True View Discovery,
- Bumper Ads.
W ramach kampanii reklamowych wyświetlanych na stronach oraz w aplikacji YouTube wyróżnić można kilka różnorodnych typów reklam. Każdy z dostępnych formatów ma w nieco innych sposób przyciągnąć uwagę widzów oraz może wyświetlać się w innym miejscu serwisu.
Poza wyżej wymienionymi podstawowymi typami reklam, istnieje też kilka dodatkowych opcji, z których mogą korzystać reklamodawcy.
Dokładne opisy formatów reklam dostępnych na YouTube znajdziesz w Poradniku Youtube. Ściągnij za darmo i zapoznaj się z nimi!
Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik
Możesz nie podawać danych do kontaktu handlowego i marketingowego i pozyskać poradnik w kwocie 99 zł. W tym celu napisz do nas na newsletter@verseo.pl.
Możesz wycofać je w dowolnym momencie, przykładowo kierując informację na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Administratorem danych osobowych jest Verseo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Węglowej 1/3 (60-122 Poznań). Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres lub elektronicznie na adres e-mail: ochronadanych@verseo.pl. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązywania relacji handlowych, w tym udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania, podejmowania działań przed zawarciem umowy na Państwa wniosek oraz w przypadku wyrażenia zgody marketingowej w celu kierowania treści marketingowych i informacji handlowych, w związku z czym mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych, wycofania zgody, możliwość żądania ich usunięcia i ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Więcej informacji w Polityce prywatności i Regulaminie newslettera.
Ogólna ocena czytelników poradnika:
Malwina
19 paź 2020, 15:59
Bardzo podobał mi się ten poradnik. W mojej firmie nigdy nie korzystaliśmy z tego kanału promocji. Czas najwyższy to zmienić.
Piotrek
22 paź 2020, 11:37
Przejrzysty, uważam, że pomoże w lepszy sposób dotrzeć do większej ilości klientów. Przetestowałem i polecam!
Mario
23 paź 2020, 10:31
Pobrałem, przetestowałem i polecam. Poproszę o więcej takich poradników!
Julia
26 paź 2020, 10:32
Potwierdzam świetny materiał i bardzo dobrze opracowany.
AniaH
28 paź 2020, 10:51
Dzięki poradnikowi przekonałam się do takiej formy reklamy.
Krystek
30 paź 2020, 12:18
Jest to kolejny z Waszych poradników, który bardzo mi się podoba. Kawał dobrej roboty 🙂