Poradnik Youtube

Dodany 3 grudnia 2019

Format wideo i reklamy na Youtube nie muszą być już dłużej dla Ciebie zagadką!

Myslisz, że reklamy wideo są tylko dla dużych graczy? Nic bardziej mylnego! Sprawdź jakie możliwości dla reklamodawców ma Youtube i zainwestuj w najmodniejszy kanał w 2020 roku!

W Poradniku Youtube znajdziesz odpowiedzi między innymi na pytania:

  • Jakie są cechy skutecznej reklamy wideo na YouTube?
  • Kto może reklamować się na YouTube?
  • Czym są reklamy True View In-Stream?
  • Na czym polega True View Discovery?
  • Reklamy w przerywniku – Bumper AdsCo ma wpływ na efektywność reklam wideo?
  • i wiele więcej! aż 47 stron wiedzy na temat reklam wideo!

i wiele więcej! aż 47 stron wiedzy na temat reklam wideo!

YouTube to internetowa platforma, obecnie uznawana również za medium społecznościowe, jako, że umożliwia komunikację między użytkownikami. Dla tych, którzy pragną rozpocząć swoją przygodę z filmikami to idealne miejsce. Youtube bowiem oferuje bezpłatne umieszczanie oraz odtwarzanie filmów wideo, to w nich znajdziemy m.in teledyski, zwiastuny filmowe, wideoblogi, a także inne zarówno amatorskie jak i profesjonalne twórczości.

Dziennie na Youtube oglądanych jest ponad 1 miliard godzin materiałów wideo. Drzemie w nim więc ogromny potencjał dla reklamodawców!

YouTube został okrzyknięty drugą najchętniej odwiedzaną wyszukiwarką na świecie.

Jaki potencjał skrywa Youtube?

Coraz częściej użytkownicy poszukują tam opinii o produktach, które zamierzają zakupić lub próbują znaleźć różnorodne filmy instruktażowe (od przepisów kulinarnych, rozwiązania trudnych zadań matematycznych, po fachowe porady dotyczące układania płytek ściennych).

Dla kogo jest poradnik Youtube?

  • dla właścicieli biznesów, którzy pragną reklamować swój biznes poprzez treści wideo.
  • dla reklamodawców, którzy chcą jeszcze lepiej wykorzystać potencjał Youtube i poprzez dostępne formaty dotrzeć do swoich odbiorców.
  • dla specjalistów ds. marketingu, którzy muszą być na czasie i orientować się w najnowszych kanałach reklamowych.
  • dla specjalistów Google Ads, którzy pragną oferować swoim klientom nie tylko reklamy tekstowe w Google ale także formaty wideo w Youtube.
  • dla influencerów, którzy chcą dowiedzieć się jakie formy reklamowe mogą wykorzystywać firmy oraz chcą jeszcze lepiej poznać serwis z uwzględnieniem jego płatnych rozwiązań.

Jakie typy reklam mamy w Youtube?

W poradniku omawiamy wszystkie dostępne formaty reklam. To aż 47 stron poświęconych tylko temu serwisowi!
Dostępne rodzaje reklam wideo, to:

  • True View In-Stream,
  • True View Discovery,
  • Bumper Ads.

W ramach kampanii reklamowych wyświetlanych na stronach oraz w aplikacji YouTube wyróżnić można kilka różnorodnych typów reklam. Każdy z dostępnych formatów ma w nieco innych sposób przyciągnąć uwagę widzów oraz może wyświetlać się w innym miejscu serwisu.

Poza wyżej wymienionymi podstawowymi typami reklam, istnieje też kilka dodatkowych opcji, z których mogą korzystać reklamodawcy.

Dokładne opisy formatów reklam dostępnych na YouTube znajdziesz w Poradniku Youtube. Ściągnij za darmo i zapoznaj się z nimi!

Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik

Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 9 ocen )

Zobacz komentarze (6)

Podziel się artykułem ze znajomymi

Autor

Martyna Mikołajczak

Product Designer

Powiedzieć o Niej, że jest Certyfikowaną Specjalistką Google Ads to zdecydowanie za mało! Połączyła swoją wiedzę z know how Verseo i stała się twórczynią niezwykle skutecznych reklam Google Ads.

Komentarze (6)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany