Poradnik Strategie SEO

Dodany 3 sierpnia 2020

To pierwszy taki Przewodnik po optymalizacji technicznej w SEO i sposobie dobierania strategii pozycjonowania stron, na polskim rynku. Coś, czego wcześniej nigdy nie było. 😎

Opracowanie przedstawia i objaśnia mechanizmy działania kluczowych czynników branych pod uwagę przy tworzeniu strategii optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych.

Działania SEO związane są z optymalizacją strony internetowej. Ich celem jest zwiększenie liczby wejść z poziomu wyników uzyskanych po wpisaniu frazy w okno wyszukiwarki. W praktyce optymalizacja strony polega na odpowiednim, obejmującym szereg czynności, dostosowaniu witryny internetowej pod roboty wyszukiwarek internetowych. W efekcie działań SEO strony stają się bardziej widoczne dla tzw. web crawler’ów.

Optymalizację można podzielić na dwa główne obszary:
  • techniczny (np. optymalizacja kodu, szybkości działania serwisu, naprawienie błędów
    itp.),
  • treściowy (np. rozwinięcie zawartości tekstowej, zoptymalizowanie nagłówków itp.).

W wyniku działań optymalizacyjnych niedopuszczalne jest stosowanie technik oszukujących roboty wyszukiwarek – np. cloaking (wyświetlanie innej zawartości użytkownikom i robotom wyszukiwarek), ukrywanie treści itp. Za tego rodzaju działania promowana strona może zostać ukarana (zbanowana) – w efekcie wszystkie podstrony znikają z wyników wyszukiwania.

Wpływ na efektywność strategii działań w ramach usługi Pozycjonowania stron. 📉

Efektywność działań SEO jest uzależniona od otoczenia rynkowego i zmieniających się algorytmów Google, dlatego ważne jest, by prowadzenie prac SEO było procesem długofalowym i na bieżąco monitorowanym. Na rzecz ich skuteczności pracują również czynniki stałe, niezależne od uwarunkowań rynkowych i zmian w algorytmach. Należą do nich m.in.:

  • działania związane z zamieszczonymi treściami (teksty na www, poradniki, artykuły);
  • wdrażanie nowych stron, podstron czy produktów;
  • przebudowa lub przenosiny strony czy wspierające i uzupełniające działania reklamowe.

Opracowując strategię SEO, warto także zaplanować sposób oceny wyników prac i analizę okresowych raportów kontrolnych, na podstawie których można obiektywnie ocenić wdrażane i nadzorowane działania.

Zapraszamy do zapoznania się z przewodnikiem przygotowanym przez ekspertów Verseo i zachęcamy do wprowadzania opisanych poniżej działań. 😉

Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik

Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 14 ocen )

Zobacz komentarze (10)

Podziel się artykułem ze znajomymi

Komentarze (10)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany