Poradnik Strategie SEO

Dodany 3 sierpnia 2020

Poradnik Strategie SEO - zdjęcie nr 1

To pierwszy taki Przewodnik po optymalizacji technicznej w SEO i sposobie dobierania strategii pozycjonowania stron, na polskim rynku. Coś, czego wcześniej nigdy nie było. 😎

Opracowanie przedstawia i objaśnia mechanizmy działania kluczowych czynników branych pod uwagę przy tworzeniu strategii optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych.

Działania SEO związane są z optymalizacją strony internetowej. Ich celem jest zwiększenie liczby wejść z poziomu wyników uzyskanych po wpisaniu frazy w okno wyszukiwarki. W praktyce optymalizacja strony polega na odpowiednim, obejmującym szereg czynności, dostosowaniu witryny internetowej pod roboty wyszukiwarek internetowych. W efekcie działań SEO strony stają się bardziej widoczne dla tzw. web crawler’ów.

Optymalizację można podzielić na dwa główne obszary:
  • techniczny (np. optymalizacja kodu, szybkości działania serwisu, naprawienie błędów
    itp.),
  • treściowy (np. rozwinięcie zawartości tekstowej, zoptymalizowanie nagłówków itp.).

W wyniku działań optymalizacyjnych niedopuszczalne jest stosowanie technik oszukujących roboty wyszukiwarek – np. cloaking (wyświetlanie innej zawartości użytkownikom i robotom wyszukiwarek), ukrywanie treści itp. Za tego rodzaju działania promowana strona może zostać ukarana (zbanowana) – w efekcie wszystkie podstrony znikają z wyników wyszukiwania.

Wpływ na efektywność strategii działań w ramach usługi Pozycjonowania stron. 📉

Efektywność działań SEO jest uzależniona od otoczenia rynkowego i zmieniających się algorytmów Google, dlatego ważne jest, by prowadzenie prac SEO było procesem długofalowym i na bieżąco monitorowanym. Na rzecz ich skuteczności pracują również czynniki stałe, niezależne od uwarunkowań rynkowych i zmian w algorytmach. Należą do nich m.in.:

  • działania związane z zamieszczonymi treściami (teksty na www, poradniki, artykuły);
  • wdrażanie nowych stron, podstron czy produktów;
  • przebudowa lub przenosiny strony czy wspierające i uzupełniające działania reklamowe.

Opracowując strategię SEO, warto także zaplanować sposób oceny wyników prac i analizę okresowych raportów kontrolnych, na podstawie których można obiektywnie ocenić wdrażane i nadzorowane działania.

Zapraszamy do zapoznania się z przewodnikiem przygotowanym przez ekspertów Verseo i zachęcamy do wprowadzania opisanych poniżej działań. 😉

Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik

Możesz nie podawać danych do kontaktu handlowego i marketingowego i pozyskać poradnik w kwocie 99 zł. W tym celu napisz do nas na newsletter@verseo.pl.

Możesz wycofać je w dowolnym momencie, przykładowo kierując informację na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem danych osobowych jest Verseo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Węglowej 1/3 (60-122 Poznań). Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres lub elektronicznie na adres e-mail: ochronadanych@verseo.pl. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązywania relacji handlowych, w tym udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania, podejmowania działań przed zawarciem umowy na Państwa wniosek oraz w przypadku wyrażenia zgody marketingowej w celu kierowania treści marketingowych i informacji handlowych, w związku z czym mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych, wycofania zgody, możliwość żądania ich usunięcia i ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Więcej informacji w Polityce prywatności i Regulaminie newslettera.

Więcej o ochronie danych osobowych

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 14 ocen )

Zobacz komentarze (10)

Podziel się artykułem ze znajomymi

Komentarze (10)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany