Poradnik Strategie SEO

Dodany 3 sierpnia 2020

42 stron

Pobierz teraz

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 9 ocen )

Zobacz komentarze (7)

To pierwszy taki Przewodnik po optymalizacji technicznej w SEO i sposobie dobierania strategii pozycjonowania stron, na polskim rynku. Coś, czego wcześniej nigdy nie było. 😎

Opracowanie przedstawia i objaśnia mechanizmy działania kluczowych czynników branych pod uwagę przy tworzeniu strategii optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych.

Działania SEO związane są z optymalizacją strony internetowej. Ich celem jest zwiększenie liczby wejść z poziomu wyników uzyskanych po wpisaniu frazy w okno wyszukiwarki. W praktyce optymalizacja strony polega na odpowiednim, obejmującym szereg czynności, dostosowaniu witryny internetowej pod roboty wyszukiwarek internetowych. W efekcie działań SEO strony stają się bardziej widoczne dla tzw. web crawler’ów.

Optymalizację można podzielić na dwa główne obszary:

  • techniczny (np. optymalizacja kodu, szybkości działania serwisu, naprawienie błędów
    itp.),
  • treściowy (np. rozwinięcie zawartości tekstowej, zoptymalizowanie nagłówków itp.).

W wyniku działań optymalizacyjnych niedopuszczalne jest stosowanie technik oszukujących roboty wyszukiwarek – np. cloaking (wyświetlanie innej zawartości użytkownikom i robotom wyszukiwarek), ukrywanie treści itp. Za tego rodzaju działania promowana strona może zostać ukarana (zbanowana) – w efekcie wszystkie podstrony znikają z wyników wyszukiwania.

Wpływ na efektywność strategii działań w ramach usługi Pozycjonowania stron. 📉

Efektywność działań SEO jest uzależniona od otoczenia rynkowego i zmieniających się algorytmów Google, dlatego ważne jest, by prowadzenie prac SEO było procesem długofalowym i na bieżąco monitorowanym. Na rzecz ich skuteczności pracują również czynniki stałe, niezależne od uwarunkowań rynkowych i zmian w algorytmach. Należą do nich m.in.:

  • działania związane z zamieszczonymi treściami (teksty na www, poradniki, artykuły);
  • wdrażanie nowych stron, podstron czy produktów;
  • przebudowa lub przenosiny strony czy wspierające i uzupełniające działania reklamowe.

Opracowując strategię SEO, warto także zaplanować sposób oceny wyników prac i analizę okresowych raportów kontrolnych, na podstawie których można obiektywnie ocenić wdrażane i nadzorowane działania.

Zapraszamy do zapoznania się z przewodnikiem przygotowanym przez ekspertów Verseo i zachęcamy do wprowadzania opisanych poniżej działań. 😉

 

 

Pobierz teraz

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 9 ocen )

Zobacz komentarze (7)

Udostępnij:

Autor

in

Przemysław Krajniak

Senior SEO Specialist

Komentarze

  1. a.kloniarz

    Nie można pobrać poradnika

  2. kebiernacka

    99% treści poradnika to optymalizacja techniczna. Content to może ze trzy akapity ( pół strony) w tym nic odkrywczego w temacie. Warto też pochylić się na zawartością treściową. 🙂

  3. s.robert

    Petarda 🙂

  4. nzielinska

    Rewelacja!