Poradnik Strategie SEO
Dodany 3 sierpnia 2020


To pierwszy taki Przewodnik po optymalizacji technicznej w SEO i sposobie dobierania strategii pozycjonowania stron, na polskim rynku. Coś, czego wcześniej nigdy nie było. 😎
Opracowanie przedstawia i objaśnia mechanizmy działania kluczowych czynników branych pod uwagę przy tworzeniu strategii optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych.
Działania SEO związane są z optymalizacją strony internetowej. Ich celem jest zwiększenie liczby wejść z poziomu wyników uzyskanych po wpisaniu frazy w okno wyszukiwarki. W praktyce optymalizacja strony polega na odpowiednim, obejmującym szereg czynności, dostosowaniu witryny internetowej pod roboty wyszukiwarek internetowych. W efekcie działań SEO strony stają się bardziej widoczne dla tzw. web crawler’ów.
Optymalizację można podzielić na dwa główne obszary:
- techniczny (np. optymalizacja kodu, szybkości działania serwisu, naprawienie błędów
itp.), - treściowy (np. rozwinięcie zawartości tekstowej, zoptymalizowanie nagłówków itp.).
W wyniku działań optymalizacyjnych niedopuszczalne jest stosowanie technik oszukujących roboty wyszukiwarek – np. cloaking (wyświetlanie innej zawartości użytkownikom i robotom wyszukiwarek), ukrywanie treści itp. Za tego rodzaju działania promowana strona może zostać ukarana (zbanowana) – w efekcie wszystkie podstrony znikają z wyników wyszukiwania.
Wpływ na efektywność strategii działań w ramach usługi Pozycjonowania stron. 📉
Efektywność działań SEO jest uzależniona od otoczenia rynkowego i zmieniających się algorytmów Google, dlatego ważne jest, by prowadzenie prac SEO było procesem długofalowym i na bieżąco monitorowanym. Na rzecz ich skuteczności pracują również czynniki stałe, niezależne od uwarunkowań rynkowych i zmian w algorytmach. Należą do nich m.in.:
- działania związane z zamieszczonymi treściami (teksty na www, poradniki, artykuły);
- wdrażanie nowych stron, podstron czy produktów;
- przebudowa lub przenosiny strony czy wspierające i uzupełniające działania reklamowe.
Opracowując strategię SEO, warto także zaplanować sposób oceny wyników prac i analizę okresowych raportów kontrolnych, na podstawie których można obiektywnie ocenić wdrażane i nadzorowane działania.
Zapraszamy do zapoznania się z przewodnikiem przygotowanym przez ekspertów Verseo i zachęcamy do wprowadzania opisanych poniżej działań. 😉
Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik
Możesz nie podawać danych do kontaktu handlowego i marketingowego i pozyskać poradnik w kwocie 99 zł. W tym celu napisz do nas na newsletter@verseo.pl.
Możesz wycofać je w dowolnym momencie, przykładowo kierując informację na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Administratorem danych osobowych jest Verseo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Węglowej 1/3 (60-122 Poznań). Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres lub elektronicznie na adres e-mail: ochronadanych@verseo.pl. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązywania relacji handlowych, w tym udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania, podejmowania działań przed zawarciem umowy na Państwa wniosek oraz w przypadku wyrażenia zgody marketingowej w celu kierowania treści marketingowych i informacji handlowych, w związku z czym mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych, wycofania zgody, możliwość żądania ich usunięcia i ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Więcej informacji w Polityce prywatności i Regulaminie newslettera.
Ogólna ocena czytelników poradnika:
a.kloniarz
05 sie 2020, 12:51
Nie można pobrać poradnika
Maciej Popiołek
05 sie 2020, 13:26
Poradnik powinien otworzyć się w nowej karcie. Czasami adblock lub safari blokują. Gdyby problem nie ustąpił prośba o kontakt na mpopiolek@verseo.pl
kebiernacka
05 sie 2020, 12:52
99% treści poradnika to optymalizacja techniczna. Content to może ze trzy akapity ( pół strony) w tym nic odkrywczego w temacie. Warto też pochylić się na zawartością treściową. 🙂
Maciej Popiołek
05 sie 2020, 13:25
W takim razie dobrze, że mamy też 40 lekcji SEO i poradnik o Contencie osobno 🙂
s.robert
05 sie 2020, 19:15
Petarda 🙂
Maciej Popiołek
07 sie 2020, 08:26
Bomba 🙂
nzielinska
14 sie 2020, 08:30
Rewelacja!
Ewelina
20 paź 2020, 15:57
Reklama w wyszukiwarkach to przyszłość. Przewodnik napisany bardzo dobrze, wyciągnęłam z niego wiele ciekawych pomysłów. Dzieki
JT
23 paź 2020, 15:40
Dziękuję za bardzo dobre podsumowanie tematu.
Mario
27 paź 2020, 14:19
Od zawsze interesuje się tym tematem, a dzięki temu poradnikowi jest to jeszcze ciekawsze.