Poradnik LinkedIn

Dodany 3 grudnia 2019

42 stron

Pobierz teraz

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 5 ocen )

Zobacz komentarze (2)

Jak zdobyć klientów poprzez darmowe i płatne rozwiązania na Linkedin?

Jak zbudować profil prywatny i firmowy na Linkedin tak aby przekonać potencjalnego klienta do nawiązania kontaktu? Dowiesz się właśnie z tego poradnika!

LinkedIn uważany jest za jedną z najbardziej efektywnych platform do pozyskiwania leadów. Oczywiście służy szczególnie branży B2B, w której liczy się nie tylko sam wizerunek firmy ale też kontakt bezpośredni np. z właścicielem firmy czy innym przedstawicielem.

Użytkownicy korzystają z LinkedIn w poszukiwaniu wiadomości branżowych, wskazówek od ekspertów, szkoleń zawodowych, opinii czy rekomendacji na dany temat lub też by śledzić poczynania influencerów tego serwisu.

Coraz częściej jednak główną zaletą Linkedin dla przedsiębiorców jest możliwość nawiązania kontaktów biznesowych w celu wymiany doświadczeń czy też po to, aby uzyskać informacje dotyczące nowych rozwiązań z pierwszej ręki!

Co znajdziesz w Poradniku Linkedin?

  • Dlaczego Twój biznes potrzebuje Linkedin?
  • Co wpłynie na profesjonalny wygląd Twojego profilu?
  • Profil firmowy, który inni chcą obserwować.
  • Znajomi = potencjalni klienci?
  • Savoir-vivre na Linkedin.
  • Content, który sprawdza się na Linkedin – jak go budować?
  • Konta Premium – jak założyć i komu się to opłaca?
  • Nowi klienci dzięki Linkedin Sales Navigator.
  • Reklama na Linkedin – typy, targetowanie, koszt oraz czy to się opłaca?
  • Dla wtajemniczonych – Automatyzacja Linkedin.

W tym poradniku Linkedin omawiamy zarówno darmowe formy dotarca do potencjalnych klientów, jak np. porady content marketingowe, publikacje na prywatnych i firmowych kontach, jak i płatne formy, czyli reklamy na Linkedin, w tym dostępne formaty reklam oraz możliwości targetowania.

Reklama na Linkedin budzi coraz większe zainteresowanie wśród firm, które poszukuja pracowników, leadów lub po prostu chcą wzmocnić swój wizerunek marki wśród społeczności biznesowców.

Porównując Linkedin z innymi mediami, pod względem liczby użytkowników, na pierwszy rzut oka możemy stwierdzić, że jest mniej popularny. Jednak, biorąc pod uwagę to, że tymi użytkownikami stają się konkretne osoby: działający w biznesie, ludzie szukający oraz oferujący pracę, starający się pozyskać partnerów i klientów, influencerzy biznesowi – cała baza profesjonalistów – tak zwanych “decision makers” w jednej platformie, Linkedin uzyskuje znaczną przewagę.

Dla kogo jest ten poradnik?

  • dla przedsiębiorców, którzy chcą kreować swój wizerunek eksperta i zdobywać wartościowe kontakty biznesowe,
  • dla rekruterów, którzy poszukują kandydatów,
  • dla specjalistów, którzy szukają pracy, znajomości biznesowych lub też nowinek z branży.
  • dla osób, które zaczynają swoją karierę i chcą wybadać rynek.

Dowiedz się z naszego poradnika, jak wypełnić Twój profil prywatny i firmowy bogatą treścią, która zainteresuje potencjalnych klientów, pracodawców czy partnerów biznesowych!

Pobierz teraz

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 5 ocen )

Zobacz komentarze (2)

Autor

in

Dominika Mączka

Content Marketing & Linkedin Manager

Jest jedną z tych szczęściarzy, którzy pasjonują się tym, co robią! Marketing i nowoczesne technologie to nie tylko jej praca, ale także zainteresowanie. Poza tym, Domi należy do tych ludzi, których wspaniale jest poznać. :) Oferuje bowiem bogactwo wyobraźni, mrówczą pracowitość i wiosenną otwartość.

Komentarze

  1. krzysztof.neryng

    5/5 Wielkie dzięki! Brawa za tak dobry kontent 👏💪