Poradnik LinkedIn

Dodany 3 grudnia 2019

Jak zdobyć klientów poprzez darmowe i płatne rozwiązania na Linkedin?

Jak zbudować profil prywatny i firmowy na Linkedin tak aby przekonać potencjalnego klienta do nawiązania kontaktu? Dowiesz się właśnie z tego poradnika!

LinkedIn uważany jest za jedną z najbardziej efektywnych platform do pozyskiwania leadów. Oczywiście służy szczególnie branży B2B, w której liczy się nie tylko sam wizerunek firmy ale też kontakt bezpośredni np. z właścicielem firmy czy innym przedstawicielem.

Użytkownicy korzystają z LinkedIn w poszukiwaniu wiadomości branżowych, wskazówek od ekspertów, szkoleń zawodowych, opinii czy rekomendacji na dany temat lub też by śledzić poczynania influencerów tego serwisu.

Coraz częściej jednak główną zaletą Linkedin dla przedsiębiorców jest możliwość nawiązania kontaktów biznesowych w celu wymiany doświadczeń czy też po to, aby uzyskać informacje dotyczące nowych rozwiązań z pierwszej ręki!

Co znajdziesz w Poradniku Linkedin?

  • Dlaczego Twój biznes potrzebuje Linkedin?
  • Co wpłynie na profesjonalny wygląd Twojego profilu?
  • Profil firmowy, który inni chcą obserwować.
  • Znajomi = potencjalni klienci?
  • Savoir-vivre na Linkedin.
  • Content, który sprawdza się na Linkedin – jak go budować?
  • Konta Premium – jak założyć i komu się to opłaca?
  • Nowi klienci dzięki Linkedin Sales Navigator.
  • Reklama na Linkedin – typy, targetowanie, koszt oraz czy to się opłaca?
  • Dla wtajemniczonych – Automatyzacja Linkedin.

W tym poradniku Linkedin omawiamy zarówno darmowe formy dotarca do potencjalnych klientów, jak np. porady content marketingowe, publikacje na prywatnych i firmowych kontach, jak i płatne formy, czyli reklamy na Linkedin, w tym dostępne formaty reklam oraz możliwości targetowania.

Reklama na Linkedin budzi coraz większe zainteresowanie wśród firm, które poszukuja pracowników, leadów lub po prostu chcą wzmocnić swój wizerunek marki wśród społeczności biznesowców.

Porównując Linkedin z innymi mediami, pod względem liczby użytkowników, na pierwszy rzut oka możemy stwierdzić, że jest mniej popularny. Jednak, biorąc pod uwagę to, że tymi użytkownikami stają się konkretne osoby: działający w biznesie, ludzie szukający oraz oferujący pracę, starający się pozyskać partnerów i klientów, influencerzy biznesowi – cała baza profesjonalistów – tak zwanych “decision makers” w jednej platformie, Linkedin uzyskuje znaczną przewagę.

Dla kogo jest ten poradnik?

  • dla przedsiębiorców, którzy chcą kreować swój wizerunek eksperta i zdobywać wartościowe kontakty biznesowe,
  • dla rekruterów, którzy poszukują kandydatów,
  • dla specjalistów, którzy szukają pracy, znajomości biznesowych lub też nowinek z branży.
  • dla osób, które zaczynają swoją karierę i chcą wybadać rynek.

Dowiedz się z naszego poradnika, jak wypełnić Twój profil prywatny i firmowy bogatą treścią, która zainteresuje potencjalnych klientów, pracodawców czy partnerów biznesowych!

Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik

Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 7 ocen )

Zobacz komentarze (5)

Podziel się artykułem ze znajomymi

Autor

Dominika Słomka

Content Marketing & Linkedin Manager

Jest jedną z tych szczęściarzy, którzy pasjonują się tym, co robią! Marketing i nowoczesne technologie to nie tylko jej praca, ale także zainteresowanie. Poza tym, Domi należy do tych ludzi, których wspaniale jest poznać. :) Oferuje bowiem bogactwo wyobraźni, mrówczą pracowitość i wiosenną otwartość.

Komentarze (5)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany