Poradnik Content Marketing
Dodany 23 kwietnia 2020
Jak zdobyć serca odbiorców poprzez treści?
Odpowiedź nie jest prosta, ale postanowiliśmy się z nią zmierzyć w tym oto poradniku Content Marketing Krok po Kroku 😊
Co to jest Content Marketing?
Content Marketing to proces i długofalowa strategia, która zakłada regularne dostarczanie atrakcyjnych, wartościowych i ściśle dopasowanych do potrzeb treści. Content służy budowaniu własnego audytorium, czyli grona odbiorców, którzy będą regularnie powracać do źródła po nowe informacje. Nadrzędnym celem Content Marketingu jest sprzedaż, jednak wszelkie taktyki contentowe, są uznawane za inbound marketing, czyli, według Hubspota, działania, które umożliwiają odbiorcom samodzielne odnalezienie nadawcy danego przekazu reklamowego.
Content może przybierać bardzo wiele form, nie jesteśmy więc skazani tylko na proste wpisy blogowe, choć te z mody nigdy nie wychodzą. Zdecydowanie, w 2020 roku trzeba pokusić się o różnorodność i przekazywać odbiorcom informacje w różnych formach (o wielu (jak i nie wszystkich!) napisaliśmy w poradniku)
Content Marketing nie taki prosty, jak go malują. 😬
Pewnie się z nami zgodzisz. W każdej dziedzinie życia najtrudniej jest…
Zacząć.
W głowie masz ułożony plan, już wiesz, że zaczniesz “od poniedziałku”, wstaniesz rano, zrobisz sobie kawę i z energią równą startującej rakiecie rozpoczniesz realizację. Czy się uda? Na pewno!
Przecież dobrze to przemyślałeś.
Miesiąc później, koncepcja się trochę zmieniła, a Ty właściwie to się pocieszasz, że jeszcze nic nie zostało rozpoczęte.
I tak mija kolejne pół roku.
Z Content Marketingiem jest bardzo podobnie. Wiele firm myśli o nim intensywnie, planuje wdrożyć pierwsze działania, regularnie dostarczać treści swoim odbiorcom, działać w różnych kanałach, ale często nikt nie wie od czego zacząć?
Dlatego przychodzimy z pomocą!
Krótko o tym, co znajdziesz w środku?
- Budowa strategii Content Marketingowej
- Jak wybrać kanały marketingowe i formaty treści odpowiednie dla danego biznesu?
- Ścieżka zakupowa klienta a Content Marketing
- Harmonogram publikacji
- Jak prowadzić bloga, czyli content + SEO – na przykładzie Verseo
- Jaki content publikować w mediach społecznosciowych – #Facebook, #Instagram, #Linkedin, #Pinterest, #Youtube, #TikTok,
- Ciekawe case study, z których można czerpać inspiracje.
Aż 71 stron traktujących o budowaniu zaangażowanej społeczności dzięki contentowi.
Z tym poradnikiem będzie tylko łatwiej! Zamieściliśmy tu wszystkie porady dotyczące samego procesu tworzenia strategii content marketingowej, która będzie wspomagała Twój biznes w różnych kanałach (blog, media społecznościowe, e-mail marketing itp.) oraz wskazówki dotyczące tworzenia treści i jej dystrybucji.
Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik
Możesz nie podawać danych do kontaktu handlowego i marketingowego i pozyskać poradnik w kwocie 99 zł. W tym celu napisz do nas na newsletter@verseo.pl.
Możesz wycofać je w dowolnym momencie, przykładowo kierując informację na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Administratorem danych osobowych jest Verseo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Węglowej 1/3 (60-122 Poznań). Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres lub elektronicznie na adres e-mail: ochronadanych@verseo.pl. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązywania relacji handlowych, w tym udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania, podejmowania działań przed zawarciem umowy na Państwa wniosek oraz w przypadku wyrażenia zgody marketingowej w celu kierowania treści marketingowych i informacji handlowych, w związku z czym mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych, wycofania zgody, możliwość żądania ich usunięcia i ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Więcej informacji w Polityce prywatności i Regulaminie newslettera.
Ogólna ocena czytelników poradnika:
natusiab
22 sie 2020, 15:40
Niestety nie można pobrać poradnika 🙁
Maciej Popiołek
24 sie 2020, 08:46
Po kliknięciu poradnik powinien pojawić się w nowym oknie przeglądarki – jeżeli nie, to winne jest safari albo adblock. Sprawdzone info. 🙂
Kamil
19 paź 2020, 15:49
Bardzo ciekawy materiał, który krok po kroku pokazuje jak dobrze zaplanować budowę skutecznej strategii Content Marketingowej. Duży plus za case study
Róża
22 paź 2020, 10:44
Nie mam zastrzeżeń. Sprawnie precyzyjnie i konkretnie odnosi się do opisywanego tematu. Kluczowe wątki szczegółowo wyjaśnione.
Zadowolony
23 paź 2020, 10:22
Ten poradnik to skarbnica wiedzy, wskazówek i porad. Miałem już kilka podejść do tego tematu ale zawsze miałem problem ze skutecznym zaplanowaniem strategii.
Użytkownik
26 paź 2020, 10:26
Polecam 10/10.
Andrzej
28 paź 2020, 10:44
Po przeczytaniu, od razu urodziła mi się nowa koncepcja. Dzięki za pomoc!
Paweł
30 paź 2020, 12:13
Pobrałem ten poradnik gdyż otwieram własną firmę. Bardzo mi pomógł i mam nadzieję, że dzięki wskazówką tam zawartym, mój interes dobrze się rozkręci.
zet.joanna95
22 mar 2021, 11:49
Fajnie napisany poradnik. Bardzo na plus case study różnych firm.
Rozpatrzenie content marketingu w wielu mediach społecznościowych również mega atut tego porandika.