Poradnik Content Marketing

Dodany 23 kwietnia 2020

71 stron

Pobierz teraz

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 16 ocen )

Zobacz komentarze (9)

Jak zdobyć serca odbiorców poprzez treści?

Odpowiedź nie jest prosta, ale postanowiliśmy się z nią zmierzyć w tym oto poradniku Content Marketing Krok po Kroku 😊
Co to jest Content Marketing?

Content Marketing to proces i długofalowa strategia, która zakłada regularne dostarczanie atrakcyjnych, wartościowych i ściśle dopasowanych do potrzeb treści. Content służy budowaniu własnego audytorium, czyli grona odbiorców, którzy będą regularnie powracać do źródła po nowe informacje. Nadrzędnym celem Content Marketingu jest sprzedaż, jednak wszelkie taktyki contentowe, są uznawane za inbound marketing, czyli, według Hubspota, działania, które umożliwiają odbiorcom samodzielne odnalezienie nadawcy danego przekazu reklamowego.

Content może przybierać bardzo wiele form, nie jesteśmy więc skazani tylko na proste wpisy blogowe, choć te z mody nigdy nie wychodzą. Zdecydowanie, w 2020 roku trzeba pokusić się o różnorodność i przekazywać odbiorcom informacje w różnych formach (o wielu (jak i nie wszystkich!) napisaliśmy w poradniku)

Content Marketing nie taki prosty, jak go malują. 😬

Pewnie się z nami zgodzisz. W każdej dziedzinie życia najtrudniej jest…

Zacząć.

W głowie masz ułożony plan, już wiesz, że zaczniesz “od poniedziałku”, wstaniesz rano, zrobisz sobie kawę i z energią równą startującej rakiecie rozpoczniesz realizację. Czy się uda? Na pewno!
Przecież dobrze to przemyślałeś.

Miesiąc później, koncepcja się trochę zmieniła, a Ty właściwie to się pocieszasz, że jeszcze nic nie zostało rozpoczęte.

I tak mija kolejne pół roku.

Z Content Marketingiem jest bardzo podobnie. Wiele firm myśli o nim intensywnie, planuje wdrożyć pierwsze działania, regularnie dostarczać treści swoim odbiorcom, działać w różnych kanałach, ale często nikt nie wie od czego zacząć?

Dlatego przychodzimy z pomocą!

Krótko o tym, co znajdziesz w środku?
  • Budowa strategii Content Marketingowej
  • Jak wybrać kanały marketingowe i formaty treści odpowiednie dla danego biznesu?
  • Ścieżka zakupowa klienta a Content Marketing
  • Harmonogram publikacji
  • Jak prowadzić bloga, czyli content + SEO – na przykładzie Verseo
  • Jaki content publikować w mediach społecznosciowych – #Facebook, #Instagram, #Linkedin, #Pinterest, #Youtube, #TikTok,
  • Ciekawe case study, z których można czerpać inspiracje.

Aż 71 stron traktujących o budowaniu zaangażowanej społeczności dzięki contentowi.

Z tym poradnikiem będzie tylko łatwiej! Zamieściliśmy tu wszystkie porady dotyczące samego procesu tworzenia strategii content marketingowej, która będzie wspomagała Twój biznes w różnych kanałach (blog, media społecznościowe, e-mail marketing itp.) oraz wskazówki dotyczące tworzenia treści i jej dystrybucji.

Pobierz teraz

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 16 ocen )

Zobacz komentarze (9)

Udostępnij:

Autorzy

in

Dominika Słomka

Content Marketing & Linkedin Manager

Jest jedną z tych szczęściarzy, którzy pasjonują się tym, co robią! Marketing i nowoczesne technologie to nie tylko jej praca, ale także zainteresowanie. Poza tym, Domi należy do tych ludzi, których wspaniale jest poznać. :) Oferuje bowiem bogactwo wyobraźni, mrówczą pracowitość i wiosenną otwartość.

in

Maciej Popiołek

Head of Content Marketing

To już 8 lat, od kiedy postawił pierwsze kroki w świecie marketingu - szczególnie tego związanego z treściami. Dotychczas pracował dla polityków oraz branż b2b oraz b2c. Wyjątkowy fan content marketingu w strategii digital i tego jak wpływa na nawigowanie klientów oraz budowanie reputacji marek.

Komentarze

  1. natusiab

    Niestety nie można pobrać poradnika 🙁

  2. Maciej Popiołek

    Po kliknięciu poradnik powinien pojawić się w nowym oknie przeglądarki – jeżeli nie, to winne jest safari albo adblock. Sprawdzone info. 🙂

  3. Kamil

    Bardzo ciekawy materiał, który krok po kroku pokazuje jak dobrze zaplanować budowę skutecznej strategii Content Marketingowej. Duży plus za case study

  4. Róża

    Nie mam zastrzeżeń. Sprawnie precyzyjnie i konkretnie odnosi się do opisywanego tematu. Kluczowe wątki szczegółowo wyjaśnione.

  5. Zadowolony

    Ten poradnik to skarbnica wiedzy, wskazówek i porad. Miałem już kilka podejść do tego tematu ale zawsze miałem problem ze skutecznym zaplanowaniem strategii.

  6. Użytkownik

    Polecam 10/10.

  7. Andrzej

    Po przeczytaniu, od razu urodziła mi się nowa koncepcja. Dzięki za pomoc!

  8. Paweł

    Pobrałem ten poradnik gdyż otwieram własną firmę. Bardzo mi pomógł i mam nadzieję, że dzięki wskazówką tam zawartym, mój interes dobrze się rozkręci.

  9. zet.joanna95

    Fajnie napisany poradnik. Bardzo na plus case study różnych firm.
    Rozpatrzenie content marketingu w wielu mediach społecznościowych również mega atut tego porandika.