Podane na tacy, czasem na poważnie, czasem trochę mniej ale zawsze prawdziwie.
Fakty, porównania, twarde dane i szeroko rozumiana wiedza, a to wszystko przeanalizowane, skondensowane i zwizualizowane graficznie.

Kategorie:

sierpień 2021
Jak rosną budżety reklamowe klientów Verseo?

Na rynku pojawiają się nowe budżety reklamowe, a właściciele sklepów mają dwa wyjścia: zainwestować w reklamę więcej, albo zainwestować w reklamę mądrzej. W Verseo zachęcamy do tego drugiego. 😉

listopad 2020
Black Friday – porównanie 2019′

Już jutro święto kapitalizmu i pustych portfeli! 😎 A jak wyglądał Black Friday u klientów Verseo w zeszłym roku?

październik 2020
Wydatki na kampanie zagraniczne

Klienci Verseo wyruszyli na podbój zagranicy! Duma nas rozpiera, że możemy pomagać innym biznesom w ekspansji na nowe rynki! 💪

październik 2020
Reklama produktowa – raport wrzesień 2020

Jedni mają back to school, inni back to business - ważne, że wszystkim się opłaca. 😎 A dla nas, największą satysfakcją jest piękny rozwój naszych klientów

sierpień 2020
Wydatki Google Ads – raport sierpień 2020

Przeanalizowaliśmy wydatki klientów Verseo na kampanie Google Ads w okresie od stycznia do lipca w 2020 r. a następnie porównaliśmy je do analogicznego okresu w roku 2019. Co nam się ukazało❔

sierpień 2020
Audyty Google Ads – wyniki

Wbrew pozorom, to nie tablica rozdzielcza Twojego samochodu. 😁 To średnie wyniki z 535 kont, które do maja zostały przeskanowane przez nasz automatyczny audytor kampanii Google Ads. 👁‍🗨

kwiecień 2020
Konwersje – raport marzec 2020 cz. 3

Krajobraz po bitwie, czyli sytuacja się ustabilizowała. Sprzedaż po drastycznym tąpnięciu w momencie zamknięcia szkół i zamrożeniu gospodarki zaczęła odbijać. Łączna liczba konwersji w naszych kampaniach już nie spada. 😏

Google Ads – raport marzec 2020

Na podstawie >1000 kampanii klientów Verseo, porównaliśmy wyniki z ostatniego tygodnia lutego z wynikami z pierwszego tygodnia po zamknięciu szkół. 📊📈

Konwersje – raport marzec 2020 cz. 2

Online się broni. 💪💪💪 Liczba dziennych konwersji, ze wszystkich naszych kampanii, po chwilowym tąpnięciu, wróciła do normy. Zobacz, jaki wpływ na kampanie miała decyzja o zamknięciu szkół.

Konwersje – raport marzec 2020 cz.1

Jesteście ciekawi, jak wygląda rynek reklamy internetowej w tych szczególnych i zarazem trudnych dniach. 😷 Mając pod opieką kampanie z przeróżnych branż, możemy wyciągnąć przekrój rynku i przyjrzeć się kondycji rodzimego e-commerce. I co … i jest różnie.

Optimisation Score – kampanie Google Ads

Rekomendacje Google odnośnie prowadzenia kampanii Google Ads NIE ZAWSZE muszą być słuszne. Zobaczcie prosty przykład z naszej kampanii.