Kategorie:

Grudzień 2020
Black Friday – porównanie 2020′

Black Friday 2020 był dla wielu naszych klientów rekordowy! 😁

Listopad 2020
Black Friday – porównanie 2019′

Już jutro święto kapitalizmu i pustych portfeli! 😎 A jak wyglądał Black Friday u klientów Verseo w zeszłym roku?

Październik 2020
Wydatki na kampanie zagraniczne

Klienci Verseo wyruszyli na podbój zagranicy! Duma nas rozpiera, że możemy pomagać innym biznesom w ekspansji na nowe rynki! 💪

Październik 2020
Reklama produktowa – raport wrzesień 2020

Jedni mają back to school, inni back to business - ważne, że wszystkim się opłaca. 😎 A dla nas, największą satysfakcją jest piękny rozwój naszych klientów

Sierpień 2020
Wydatki Google Ads – raport sierpień 2020

Przeanalizowaliśmy wydatki klientów Verseo na kampanie Google Ads w okresie od stycznia do lipca w 2020 r. a następnie porównaliśmy je do analogicznego okresu w roku 2019. Co nam się ukazało❔

Sierpień 2020
Audyty Google Ads – wyniki

Wbrew pozorom, to nie tablica rozdzielcza Twojego samochodu. 😁 To średnie wyniki z 535 kont, które do maja zostały przeskanowane przez nasz automatyczny audytor kampanii Google Ads. 👁‍🗨

Kwiecień 2020
Konwersje – raport marzec 2020 cz. 3

Krajobraz po bitwie, czyli sytuacja się ustabilizowała. Sprzedaż po drastycznym tąpnięciu w momencie zamknięcia szkół i zamrożeniu gospodarki zaczęła odbijać. Łączna liczba konwersji w naszych kampaniach już nie spada. 😏

Marzec 2020
Google Ads – raport marzec 2020

Na podstawie >1000 kampanii klientów Verseo, porównaliśmy wyniki z ostatniego tygodnia lutego z wynikami z pierwszego tygodnia po zamknięciu szkół. 📊📈

Marzec 2020
Konwersje – raport marzec 2020 cz. 2

Online się broni. 💪💪💪 Liczba dziennych konwersji, ze wszystkich naszych kampanii, po chwilowym tąpnięciu, wróciła do normy. Zobacz, jaki wpływ na kampanie miała decyzja o zamknięciu szkół.

Marzec 2020
Konwersje – raport marzec 2020 cz.1

Jesteście ciekawi, jak wygląda rynek reklamy internetowej w tych szczególnych i zarazem trudnych dniach. 😷 Mając pod opieką kampanie z przeróżnych branż, możemy wyciągnąć przekrój rynku i przyjrzeć się kondycji rodzimego e-commerce. I co … i jest różnie.

Marzec 2020
Optimisation Score – kampanie Google Ads

Rekomendacje Google odnośnie prowadzenia kampanii Google Ads NIE ZAWSZE muszą być słuszne. Zobaczcie prosty przykład z naszej kampanii.

Grudzień 2019
Sklep internetowy – poprawki bez konsultacji

Świat płonie kiedy dokonujesz zmian w wyglądzie sklepu internetowego bez konsultacji ze specjalistami. 🔥🔥🔥