Jak rosną budżety reklamowe klientów Verseo?
Na rynku pojawiają się nowe budżety reklamowe, a właściciele sklepów mają dwa wyjścia: zainwestować w reklamę więcej, albo zainwestować w reklamę mądrzej. W Verseo zachęcamy do tego drugiego. 😉
Podane na tacy, czasem na poważnie, czasem trochę mniej ale zawsze prawdziwie.
Fakty, porównania, twarde dane i szeroko rozumiana wiedza, a to wszystko przeanalizowane, skondensowane i zwizualizowane graficznie.
Kategorie:
Na rynku pojawiają się nowe budżety reklamowe, a właściciele sklepów mają dwa wyjścia: zainwestować w reklamę więcej, albo zainwestować w reklamę mądrzej. W Verseo zachęcamy do tego drugiego. 😉
Black Friday 2020 był dla wielu naszych klientów rekordowy! 😁
Już jutro święto kapitalizmu i pustych portfeli! 😎 A jak wyglądał Black Friday u klientów Verseo w zeszłym roku?
Klienci Verseo wyruszyli na podbój zagranicy! Duma nas rozpiera, że możemy pomagać innym biznesom w ekspansji na nowe rynki! 💪
Jedni mają back to school, inni back to business - ważne, że wszystkim się opłaca. 😎 A dla nas, największą satysfakcją jest piękny rozwój naszych klientów
Przeanalizowaliśmy wydatki klientów Verseo na kampanie Google Ads w okresie od stycznia do lipca w 2020 r. a następnie porównaliśmy je do analogicznego okresu w roku 2019. Co nam się ukazało❔
Wbrew pozorom, to nie tablica rozdzielcza Twojego samochodu. 😁 To średnie wyniki z 535 kont, które do maja zostały przeskanowane przez nasz automatyczny audytor kampanii Google Ads. 👁🗨
Krajobraz po bitwie, czyli sytuacja się ustabilizowała. Sprzedaż po drastycznym tąpnięciu w momencie zamknięcia szkół i zamrożeniu gospodarki zaczęła odbijać. Łączna liczba konwersji w naszych kampaniach już nie spada. 😏
Na podstawie >1000 kampanii klientów Verseo, porównaliśmy wyniki z ostatniego tygodnia lutego z wynikami z pierwszego tygodnia po zamknięciu szkół. 📊📈
Online się broni. 💪💪💪 Liczba dziennych konwersji, ze wszystkich naszych kampanii, po chwilowym tąpnięciu, wróciła do normy. Zobacz, jaki wpływ na kampanie miała decyzja o zamknięciu szkół.
Jesteście ciekawi, jak wygląda rynek reklamy internetowej w tych szczególnych i zarazem trudnych dniach. 😷 Mając pod opieką kampanie z przeróżnych branż, możemy wyciągnąć przekrój rynku i przyjrzeć się kondycji rodzimego e-commerce. I co … i jest różnie.
Rekomendacje Google odnośnie prowadzenia kampanii Google Ads NIE ZAWSZE muszą być słuszne. Zobaczcie prosty przykład z naszej kampanii.