Jak zweryfikować kompetencje specjalisty Facebook Ads?

Autor: Adrianna Roszak

ostatnio aktualizowany: 10 maja 2020

Nie można wskazać jednego sposobu gwarantującego stuprocentową pewność. Niemniej jeśli agencja posiada status partnera Facebooka, a specjalista legitymuje się certyfikatem Blueprint, to zdecydowanie można im zaufać. Procedury i zagadnienia egzaminacyjne są na tyle złożone, że nie ma mowy o elemencie losowości. Jeżeli jednak przyszły opiekun Twojego konta nie posiada certyfikatu, nadal może być doświadczonym ekspertem. Wówczas warto zadać mu kilka precyzyjnych pytań i monitorować efekty, aby mieć pewność, że współpracujesz z właściwą osobą.

0 osób uznało ten artykuł za przydatny

Loading...

Czy ten artykuł był przydatny?

TAK NIE

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany