Jak dobrać słowa kluczowe do kampanii?

Autor: Maksymilian Melion

ostatnio aktualizowany: 2 sierpnia 2019

Słowa kluczowe dobierane są do kampanii w oparciu o:

  • branżę oraz odbiorców – należy pamiętać, iż internauci mogą w różny sposób nazywać wybrane produkty lub usługi, należy liczyć się z tym, iż nie każdy będzie posługiwał się profesjonalną terminologią,
  • cele biznesowe,
  • ofertę – używanie zbyt ogólnych haseł lub tych przedstawiających jedynie podobne produkty usługi być może zwiększy ruch na stronie, ale w większości sytuacji skończy się zmarnowanym budżetem oraz brakiem efektów,
  • popularność – ilość zapytań na dane hasła,
  • planowany budżet oraz stawkę za kliknięcie – przy mniejszych budżetach zaleca się korzystanie z fraz generujących duży ruch tańszym kosztem,
  • planer słów kluczowych 🙂 – najlepszego przyjaciela każdego specjalisty Google Ads, który nie dość, że przedstawia szacowane koszty za klik, ilość zapytań, to jeszcze pokazuje pokrewne hasła, które mogą okazać się pomocne.

Nieco więcej o słowach kluczowych przeczytacie tutaj: blog.verseo.pl/slowo-kluczowe-ma-siłę i tutaj: blog.verseo.pl/jak-dobrać-slowa-kluczowe

0 osób uznało ten artykuł za przydatny

Loading...

Czy ten artykuł był przydatny?

TAK NIE

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany