Jak dobrać słowa kluczowe do kampanii?
Słowa kluczowe dobierane są do kampanii w oparciu o:
- branżę oraz odbiorców – należy pamiętać, iż internauci mogą w różny sposób nazywać wybrane produkty lub usługi, należy liczyć się z tym, iż nie każdy będzie posługiwał się profesjonalną terminologią,
- cele biznesowe,
- ofertę – używanie zbyt ogólnych haseł lub tych przedstawiających jedynie podobne produkty usługi być może zwiększy ruch na stronie, ale w większości sytuacji skończy się zmarnowanym budżetem oraz brakiem efektów,
- popularność – ilość zapytań na dane hasła,
- planowany budżet oraz stawkę za kliknięcie – przy mniejszych budżetach zaleca się korzystanie z fraz generujących duży ruch tańszym kosztem,
- planer słów kluczowych 🙂 – najlepszego przyjaciela każdego specjalisty Google Ads, który nie dość, że przedstawia szacowane koszty za klik, ilość zapytań, to jeszcze pokazuje pokrewne hasła, które mogą okazać się pomocne.
Nieco więcej o słowach kluczowych przeczytacie tutaj: blog.verseo.pl/slowo-kluczowe-ma-siłę i tutaj: blog.verseo.pl/jak-dobrać-slowa-kluczowe
Informacje dostępne w tym wpisie mogły ulec zmianie! O aktualną politykę zapytaj swojego opiekuna lub wypełnij formularz kontaktowy.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.