Dlaczego widoczność to ważniejszy wskaźnik niż same słowa kluczowe?

Autor: Andrzej Simkowski

ostatnio aktualizowany: 9 lipca 2019

Wypozycjonowanie strony na kilka fraz kluczowych może nie przynosić wymiernych efektów, ponieważ jej odbiorcami będzie jedynie garstka użytkowników. Wzrost widoczności, czyli wyświetlanie się na większą ilość słów kluczowych, także tych nie ujętych w umowie, pozwala zwiększenie grona potencjalnych odbiorców, a co za tym idzie – szansę na większe zainteresowanie naszą ofertą.

W procesie pozycjonowania nie skupiamy się jedynie na wybranych słowach kluczowych, ponieważ przeprowadzając optymalizację, podnosimy jakość całej domeny.

0 osób uznało ten artykuł za przydatny

Loading...

Czy ten artykuł był przydatny?

TAK NIE

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany