Dlaczego nie prowadzicie krótkich kampanii Google Ads, trwających np. tydzień/miesiąc?

Autor: Olga Badeusz

ostatnio aktualizowany: 17 lipca 2019

Aby odpowiednio zoptymalizować kampanię i ustawić ją tak, aby przynosiła możliwie najlepsze efekty, niezbędne jest zebranie odpowiedniej ilości danych. To na ich podstawie dobierane są najwłaściwsze ustawienia (np. stawek za kliknięcie) oraz dokonywane są późniejsze zmiany w kampanii. Okres tygodnia lub miesiąca jest zdecydowanie za krótki, aby wyciągnąć właściwe wnioski i uzyskać efekty kampanii. W Verseo rekomendujemy prowadzenie kampanii przynajmniej przez 4 miesiące.

0 osób uznało ten artykuł za przydatny

Loading...

Czy ten artykuł był przydatny?

TAK NIE

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany