Co to jest remarketing?

Autor: Maksymilian Melion

ostatnio aktualizowany: 17 lipca 2019

Remarketing pozwala wyświetlać reklamy graficzne wybranym użytkownikom na około 2 milionach witryn partnerskich Google. Banery i wideo w ramach tego typu kampanii mogą pojawiać się na popularnych stronach www, portalach informacyjnych, YouTube, Onet.pl, Allegro, wp.pl, pudelek.pl. Ich zadaniem jest przypomnienie internautom o ofercie stron, które wcześniej odwiedzili, ale opuścili bez dokonania żadnej pożądanej przez reklamodawcę interakcji (np. zakupu produktu lub wysłania zapytania ofertowego). Reklamy remarketingowe mają też zachęcać użytkowników sieci do dokonania kolejnego zakupu – jednym z ich zadań jest utrzymanie klienta. Pozwalają one trafić z przekazem reklamowym do osób, które były na stronie nawet 540 dni wcześniej.

Remarketing jest doskonałym narzędziem wspierającym kampanie w wyszukiwarce Google (reklamy tekstowe oraz produktowe). Bardzo często bowiem przekonuje niezdecydowanych internautów do skorzystania z oferty, z którą zapoznali się wcześniej. Remarketing bywa bodźcem decyzyjnym. Warto go zatem stosować przy okazji innych typów kampanii.

Więcej o remarketingu dowiecie się z tego posta: blog.verseo.pl/remarketing

 

0 osób uznało ten artykuł za przydatny

Loading...

Czy ten artykuł był przydatny?

TAK NIE

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany