Jak kampanie prowadzone przez Verseo przekładają się na sukcesy naszych klientów?

Nasi klienci, jako pierwsi w Polsce, nagrali z Google filmy prezentujące wpływ reklamy w Internecie na ich rozwój biznesowy.

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i… sprzedaży!

Szukaliśmy kogoś, kto będzie rzetelny i takie opinie doprowadziły nas do Verseo. Wcześniej takiej współpracy nie miałam z nikim. Efekty są bardziej niż satysfakcjonujące. A mamy apetyt na więcej!

Paulina Michnikowska
Dyrektor ds. Marketingu e-okularnicy.pl


Tysiące mikrozmian w optymalizacji

Człowiek + Maszyna to połączenie doskonałe! Budżet kampanii pod kontrolą i optymalizacja stawek 24h na dobę 7 dni w tygodniu.

Radosław Bartosik
Dyrektor ds. e-commerce


Na skalę światową

Oto dowody na to, że nasze kampanie reklamowe pomagają rozwijać się i łatwiej zdobywać międzynarodowe rynki.

Mateusz Fatek
Prezes zarządu


Skuteczna optymalizacja kosztów.

Z nami optymalizujesz koszty. Dzięki naszym specjalistom i technologii uczenia maszynowego wydasz zdecydowanie mniej na obsługę i dopieszczanie reklam.

Jarosław Kłakowicz
Member of the Board


Rozwój, rozwój i jeszcze raz skuteczność!

Cieszy, że nieustanne zdobywanie przez nas nowych umiejętności i rozwijanie narzędziowni jest zauważane i skutkuje lepszymi wynikami.

Daniel Górny
Marketing Specialist


Minuta z zaletami Google Ads.

Klienci coraz częściej zauważają potężne zalety Google Ads względem innych kanałów reklamowych.

Kinga Dudzińska
Project Manager


Otwieramy nowe możliwości.

Docieramy nie tylko do klientów, których masz na myśli. Znajdziemy Ci również takich, o których mogłeś zapomnieć.

Joanna Tobiaszowska
Executive Marketing Manager


Dajemy się lubić!

„Nasza współpraca z Meble Teo to modelowy przykład na to, jak zgrabnie łączymy pogłębione relacje z klientami i skuteczność działania.”

Maksymilian Bartkowiak
Marketing Development Manager


Wyzwania? Nie ma problemu!

„Presja cenowa konkurencji i odpływ klientów do innych platform? Rozwiązujemy również wyzwania najwyższej wagi.”

Sławomir Bielenia
COO At MasterSport