Machine Learning w kampaniach Google Ads – case study
Dodany 27 września 2018
Poziom : średnio zaawansowany
Widziałeś już relację z wykładu Krzysztofa Masłowskiego w ramach konferencji Verseo Day? Zobacz, bo warto. Krzysztof omawia tematykę uczenia maszynowego, która jest przyszłością kampanii SEM. Rozpatruje wdrożenie, analizę i efekty wykorzystania technologii machine learning w kampaniach Google Ads, na podstawie analizy przypadku klientów Verseo.
Dlaczego kampanie SEM powinny wykorzystywać uczenie maszynowe?
To proste – to się po prostu opłaca. Wykorzystując konkretne strategie, algorytmy czuwają na tym, by wynik był maksymalnie efektywny w oparciu o danych czas. Model kampanii, w którym to architektura i strategia należy do człowieka, a zaawansowane algorytmy opierające się na uczeniu maszynowym i codziennej optymalizacji kampanie wprowadzającej dziesiątki, setki, a nawet tysiące mikrozmian w ustawieniach kampanii, jest przyszłością kampanii SEM.
Czego się dowiesz:
- co to jest uczenie maszynowe,
- w czym machine learning,
- na czym polega strategia określania stawek,
- jak wpływa automatyzacja na strategie określania stawek,
- co to jest i w jaki sposób możemy wykorzystać lustrzane odbicie kampanii,
- jak wykorzystać w praktyce funkcje:
- planowanie sezonowości,
- kontrolowanie wielopoziomowego biznesu,
- synchronizacja kampanii z niecyfrowymi kampaniami,
- algorytmiczne planowanie budżetu,
- planowanie sprzedaży,
- jak wygląda prognozowanie i kontrola kampanii,
- na czym polega i w jakim celu stosuje się integrację kanałów z CRM’em oraz ich automatyzacja,
- a wszystko to przedstawione w praktyce.
Dla kogo jest ten live?
Konferencja powstała z myślą o osobach decyzyjnych w firmie oraz planujących jej strategię oraz działania marketingowe. Dla wszystkich tych, którzy chcą poznać korzyści płynące z połączenia sztucznej inteligencji a Google.
Google Ads to nie tylko wyszukiwarka, to cały kanał reklamowy z mnóstwem kanałów styczności z klientami, jak GDN, RLSA, YouTube, dynamiczne reklamy tekstowe, remarketing i wiele więcej. Uczenie maszynowe w połączeniu z doświadczonym specjalistą Google Ads daje większą kontrolę nad kampaniami oraz możliwość ich bieżącego dostosowywania – 24h/7 dni. Zobacz webinar i sprawdź sam.
Wypełnij fomularz i zobacz darmowy webinar
Możesz nie podawać danych do kontaktu handlowego i marketingowego i pozyskać poradnik w kwocie 99 zł. W tym celu napisz do nas na newsletter@verseo.pl.
Możesz wycofać je w dowolnym momencie, przykładowo kierując informację na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Administratorem danych osobowych jest Verseo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Węglowej 1/3 (60-122 Poznań). Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres lub elektronicznie na adres e-mail: ochronadanych@verseo.pl. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązywania relacji handlowych, w tym udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania, podejmowania działań przed zawarciem umowy na Państwa wniosek oraz w przypadku wyrażenia zgody marketingowej w celu kierowania treści marketingowych i informacji handlowych, w związku z czym mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych, wycofania zgody, możliwość żądania ich usunięcia i ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Więcej informacji w Polityce prywatności i Regulaminie newslettera.
Ogólna ocena uczestników:
Autor




Założyciel i współzarządzający Verseo od 11 lat. Odpowiedzialny za rozwój, technologię i algorytmy. Wyspecjalizowany w Google Ads. Doradza wielu firmom, a także innym agencjom marketingowym w Polsce i Europie. Wyszkolił kilkudziesięciu specjalistów w kraju - pracujących zarówno w Verseo, jak i innych agencjach i firmach.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.