Machine Learning w kampaniach Google Ads – case study

Dodany 27 września 2018

Poziom : średnio zaawansowany

Widziałeś już relację z wykładu Krzysztofa Masłowskiego w ramach konferencji Verseo Day? Zobacz, bo warto. Krzysztof omawia tematykę uczenia maszynowego, która jest przyszłością kampanii SEM. Rozpatruje wdrożenie, analizę i efekty wykorzystania technologii machine learning w kampaniach Google Ads, na podstawie analizy przypadku klientów Verseo.

Dlaczego kampanie SEM powinny wykorzystywać uczenie maszynowe?

To proste – to się po prostu opłaca. Wykorzystując konkretne strategie, algorytmy czuwają na tym, by wynik był maksymalnie efektywny w oparciu o danych czas. Model kampanii, w którym to architektura i strategia należy do człowieka, a zaawansowane algorytmy opierające się na uczeniu maszynowym i codziennej optymalizacji kampanie wprowadzającej dziesiątki, setki, a nawet tysiące mikrozmian w ustawieniach kampanii, jest przyszłością kampanii SEM.

Czego się dowiesz:

  • co to jest uczenie maszynowe,
  • w czym machine learning,
  • na czym polega strategia określania stawek,
  • jak wpływa automatyzacja na strategie określania stawek,
  • co to jest i w jaki sposób możemy wykorzystać lustrzane odbicie kampanii,
  • jak wykorzystać w praktyce funkcje:
  • planowanie sezonowości,
  • kontrolowanie wielopoziomowego biznesu,
  • synchronizacja kampanii z niecyfrowymi kampaniami,
  • algorytmiczne planowanie budżetu,
  • planowanie sprzedaży,
  • jak wygląda prognozowanie i kontrola kampanii,
  • na czym polega i w jakim celu stosuje się integrację kanałów z CRM’em oraz ich automatyzacja,
  • a wszystko to przedstawione w praktyce.

Dla kogo jest ten live?

Konferencja powstała z myślą o osobach decyzyjnych w firmie oraz planujących jej strategię oraz działania marketingowe. Dla wszystkich tych, którzy chcą poznać korzyści płynące z połączenia sztucznej inteligencji a Google.

Google Ads to nie tylko wyszukiwarka, to cały kanał reklamowy z mnóstwem kanałów styczności z klientami, jak GDN, RLSA, YouTube, dynamiczne reklamy tekstowe, remarketing i wiele więcej. Uczenie maszynowe w połączeniu z doświadczonym specjalistą Google Ads daje większą kontrolę nad kampaniami oraz możliwość ich bieżącego dostosowywania – 24h/7 dni. Zobacz webinar i sprawdź sam.

Wypełnij fomularz i zobacz darmowy webinar

Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Ogólna ocena uczestników:

( na podstawie 0 ocen )

Zobacz komentarze(0)

Autor

Machine Learning w kampaniach Google Ads – case study - zdjęcie nr 1 Machine Learning w kampaniach Google Ads – case study - zdjęcie nr 2

Krzysztof Masłowski

CEO & Partner

Współzałożyciel Verseo, obecnie największej agencji SEM w Polsce. Biegły w skutecznym prowadzeniu kampanii z budżetami powyżej 500.000 zł/mies., ekspert wykorzystania Machine Learning w kampaniach oraz zarządzaniu 70-os. zespołem specjalistów.

Podziel się artykułem ze znajomymi

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany