Machine Learning w kampaniach Google Ads – case study

Dodany 27 września 2018

Poziom : średnio zaawansowany

Widziałeś już relację z wykładu Krzysztofa Masłowskiego w ramach konferencji Verseo Day? Zobacz, bo warto. Krzysztof omawia tematykę uczenia maszynowego, która jest przyszłością kampanii SEM. Rozpatruje wdrożenie, analizę i efekty wykorzystania technologii machine learning w kampaniach Google Ads, na podstawie analizy przypadku klientów Verseo.

Dlaczego kampanie SEM powinny wykorzystywać uczenie maszynowe?

To proste – to się po prostu opłaca. Wykorzystując konkretne strategie, algorytmy czuwają na tym, by wynik był maksymalnie efektywny w oparciu o danych czas. Model kampanii, w którym to architektura i strategia należy do człowieka, a zaawansowane algorytmy opierające się na uczeniu maszynowym i codziennej optymalizacji kampanie wprowadzającej dziesiątki, setki, a nawet tysiące mikrozmian w ustawieniach kampanii, jest przyszłością kampanii SEM.

Czego się dowiesz:

  • co to jest uczenie maszynowe,
  • w czym machine learning,
  • na czym polega strategia określania stawek,
  • jak wpływa automatyzacja na strategie określania stawek,
  • co to jest i w jaki sposób możemy wykorzystać lustrzane odbicie kampanii,
  • jak wykorzystać w praktyce funkcje:
  • planowanie sezonowości,
  • kontrolowanie wielopoziomowego biznesu,
  • synchronizacja kampanii z niecyfrowymi kampaniami,
  • algorytmiczne planowanie budżetu,
  • planowanie sprzedaży,
  • jak wygląda prognozowanie i kontrola kampanii,
  • na czym polega i w jakim celu stosuje się integrację kanałów z CRM’em oraz ich automatyzacja,
  • a wszystko to przedstawione w praktyce.

Dla kogo jest ten live?

Konferencja powstała z myślą o osobach decyzyjnych w firmie oraz planujących jej strategię oraz działania marketingowe. Dla wszystkich tych, którzy chcą poznać korzyści płynące z połączenia sztucznej inteligencji a Google.

Google Ads to nie tylko wyszukiwarka, to cały kanał reklamowy z mnóstwem kanałów styczności z klientami, jak GDN, RLSA, YouTube, dynamiczne reklamy tekstowe, remarketing i wiele więcej. Uczenie maszynowe w połączeniu z doświadczonym specjalistą Google Ads daje większą kontrolę nad kampaniami oraz możliwość ich bieżącego dostosowywania – 24h/7 dni. Zobacz webinar i sprawdź sam.

Wypełnij fomularz i zobacz darmowy webinar

Możesz nie podawać danych do kontaktu handlowego i marketingowego i pozyskać poradnik w kwocie 99 zł. W tym celu napisz do nas na newsletter@verseo.pl.

Możesz wycofać je w dowolnym momencie, przykładowo kierując informację na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem danych osobowych jest Verseo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Węglowej 1/3 (60-122 Poznań). Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres lub elektronicznie na adres e-mail: ochronadanych@verseo.pl. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązywania relacji handlowych, w tym udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania, podejmowania działań przed zawarciem umowy na Państwa wniosek oraz w przypadku wyrażenia zgody marketingowej w celu kierowania treści marketingowych i informacji handlowych, w związku z czym mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych, wycofania zgody, możliwość żądania ich usunięcia i ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Więcej informacji w Polityce prywatności i Regulaminie newslettera.

Więcej o ochronie danych osobowych

Ogólna ocena uczestników:

( na podstawie 0 ocen )

Zobacz komentarze(0)

Autor

Machine Learning w kampaniach Google Ads – case study - zdjęcie nr 1 Machine Learning w kampaniach Google Ads – case study - zdjęcie nr 2

Krzysztof Masłowski

CEO & Partner

Założyciel i współzarządzający Verseo od 11 lat. Odpowiedzialny za rozwój, technologię i algorytmy. Wyspecjalizowany w Google Ads. Doradza wielu firmom, a także innym agencjom marketingowym w Polsce i Europie. Wyszkolił kilkudziesięciu specjalistów w kraju - pracujących zarówno w Verseo, jak i innych agencjach i firmach.

Podziel się artykułem ze znajomymi

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany