Poradnik Skuteczne Banery Reklamowe

Dodany 29 sierpnia 2022

Poradnik banery reklamowe

Jak dobrze zaprojektować baner do kampanii reklamowej?

Chcesz projektować baner reklamowy, ale nie wiesz kto w zasadzie decyduje, gdzie i kiedy się on wyświetli? Cóż… coraz rzadziej decyzja należy do Ciebie, a coraz częściej do algorytmów samouczących się. Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, TikTok, Pinterest. We wszystkich z głównych środowisk reklamowych w Internecie o konkretnym czasie i miejscu wyświetlenia decyduje algorytm, którym sterujemy, tylko pośrednio zawężając grupy dotarcia.

W niniejszym mini poradniku przeprowadzimy Cię przez proces tworzenia banerów i zapoznamy z najnowszymi wymaganiami!

Banery reklamowe, a skuteczność reklamy Google i Facebook Ads

Działania marketingowe wymagają zasięgu. Dzieje się tak, ponieważ wzrost firmy zawsze
uzależniony jest od penetracji rynku – pozyskiwania wciąż nowych klientów. Bez zasięgów
w istotnych grupach odbiorców Twoich produktów i usług nie ma możliwości zwiększenia
sprzedaży.

W internecie budujemy zasięg głównie za pomocą:

  • reklam płatnych (w wyszukiwarce, w social mediach),
  • widoczności organicznej w wyszukiwarkach internetowych i w social mediach,
  • influencer marketingu,
  • content marketingu.

Każda firma ma lub powinna mieć unikalny zestaw zasobów wyróżniających, które finalnie składają się na każdą kreację reklamową.

  • kolory,
  • czcionki,
  • kształty,
  • logo,
  • CTA,
  • tła,
  • packshoty,
  • fabuła / sytuacje,
  • bohaterowie marki,
  • claim / hasła reklamowe

Ostateczna kompozycja powinna zawierać część z powyższych i tworzyć unikalną kreację, która wywoła markę z pamięci kupujących bez używania samej nazwy firmy. Materiały, które tworzysz, powinny być ze sobą spójne w podstawowych elementach, albowiem im częściej będą rezonować u klienta, tym lepszą dostępność mentalną zbudujesz i tym łatwiej osadzisz swoje produkty i usługi w kontekstach i życiowych sytuacjach.

Bazując na ponad 10-cio letnim doświadczeniu w prowadzeniu kampanii reklamowych dla naszych klientów stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju poradnik na temat skutecznych banerów.

Z Poradnikiem o skutecznych banerach:

  • Dowiesz się, jak tworzyć banery reklamowe dla danych środowisk reklamowych
  • Poznasz 12 wskazówek, gotowych do wdrożenia przy projektowaniu banerów
  • Uzyskasz aktualne informacje na temat wymaganych formatów do Google i Facebook Ads

Algorytmy samouczące się i optymalizacja reklam sprawiają, że nie masz większego wpływu na to, na jakiej konkretnie stronie dany baner się wyświetli. Sensowne jest targetowanie reklam na konkretne grupy odbiorców, ale wybór stron i dobieranie banerów to zadanie Google’a.

Przed zleceniem projektowania materiałów reklamowych, zapoznaj się z Poradnikiem! Możesz też przesłać wymienione porady do swojego grafika lub agencji, której zlecasz projektowanie.

Pobierz poradnik i przyciągaj klientów na swoją stronę www skutecznymi kreacjami reklamowymi!

Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik

Możesz nie podawać danych do kontaktu handlowego i marketingowego i pozyskać poradnik w kwocie 99 zł. W tym celu napisz do nas na newsletter@verseo.pl.

Możesz wycofać je w dowolnym momencie, przykładowo kierując informację na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem danych osobowych jest Verseo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Węglowej 1/3 (60-122 Poznań). Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres lub elektronicznie na adres e-mail: ochronadanych@verseo.pl. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązywania relacji handlowych, w tym udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania, podejmowania działań przed zawarciem umowy na Państwa wniosek oraz w przypadku wyrażenia zgody marketingowej w celu kierowania treści marketingowych i informacji handlowych, w związku z czym mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych, wycofania zgody, możliwość żądania ich usunięcia i ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Więcej informacji w Polityce prywatności i Regulaminie newslettera.

Więcej o ochronie danych osobowych

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 1 ocen )

Zobacz komentarze (0)

Podziel się artykułem ze znajomymi

Autor

Poradnik Skuteczne Banery Reklamowe - zdjęcie nr 2 Poradnik Skuteczne Banery Reklamowe - zdjęcie nr 3

Maciej Popiołek

Head of Marketing

To już 8 lat, od kiedy postawił pierwsze kroki w świecie marketingu - szczególnie tego związanego z treściami. Dotychczas pracował dla polityków oraz branż b2b oraz b2c. Wyjątkowy fan content marketingu w strategii digital i tego jak wpływa na nawigowanie klientów oraz budowanie reputacji marek.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany