Poradnik Skuteczne Banery Reklamowe
Dodany 29 sierpnia 2022

Jak dobrze zaprojektować baner do kampanii reklamowej?
Chcesz projektować baner reklamowy, ale nie wiesz kto w zasadzie decyduje, gdzie i kiedy się on wyświetli? Cóż… coraz rzadziej decyzja należy do Ciebie, a coraz częściej do algorytmów samouczących się. Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, TikTok, Pinterest. We wszystkich z głównych środowisk reklamowych w Internecie o konkretnym czasie i miejscu wyświetlenia decyduje algorytm, którym sterujemy, tylko pośrednio zawężając grupy dotarcia.
W niniejszym mini poradniku przeprowadzimy Cię przez proces tworzenia banerów i zapoznamy z najnowszymi wymaganiami!
Banery reklamowe, a skuteczność reklamy Google i Facebook Ads
Działania marketingowe wymagają zasięgu. Dzieje się tak, ponieważ wzrost firmy zawsze
uzależniony jest od penetracji rynku – pozyskiwania wciąż nowych klientów. Bez zasięgów
w istotnych grupach odbiorców Twoich produktów i usług nie ma możliwości zwiększenia
sprzedaży.
W internecie budujemy zasięg głównie za pomocą:
- reklam płatnych (w wyszukiwarce, w social mediach),
- widoczności organicznej w wyszukiwarkach internetowych i w social mediach,
- influencer marketingu,
- content marketingu.
Każda firma ma lub powinna mieć unikalny zestaw zasobów wyróżniających, które finalnie składają się na każdą kreację reklamową.
- kolory,
- czcionki,
- kształty,
- logo,
- CTA,
- tła,
- packshoty,
- fabuła / sytuacje,
- bohaterowie marki,
- claim / hasła reklamowe
Ostateczna kompozycja powinna zawierać część z powyższych i tworzyć unikalną kreację, która wywoła markę z pamięci kupujących bez używania samej nazwy firmy. Materiały, które tworzysz, powinny być ze sobą spójne w podstawowych elementach, albowiem im częściej będą rezonować u klienta, tym lepszą dostępność mentalną zbudujesz i tym łatwiej osadzisz swoje produkty i usługi w kontekstach i życiowych sytuacjach.
Bazując na ponad 10-cio letnim doświadczeniu w prowadzeniu kampanii reklamowych dla naszych klientów stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju poradnik na temat skutecznych banerów.
Z Poradnikiem o skutecznych banerach:
- Dowiesz się, jak tworzyć banery reklamowe dla danych środowisk reklamowych
- Poznasz 12 wskazówek, gotowych do wdrożenia przy projektowaniu banerów
- Uzyskasz aktualne informacje na temat wymaganych formatów do Google i Facebook Ads
Algorytmy samouczące się i optymalizacja reklam sprawiają, że nie masz większego wpływu na to, na jakiej konkretnie stronie dany baner się wyświetli. Sensowne jest targetowanie reklam na konkretne grupy odbiorców, ale wybór stron i dobieranie banerów to zadanie Google’a.
Przed zleceniem projektowania materiałów reklamowych, zapoznaj się z Poradnikiem! Możesz też przesłać wymienione porady do swojego grafika lub agencji, której zlecasz projektowanie.
Pobierz poradnik i przyciągaj klientów na swoją stronę www skutecznymi kreacjami reklamowymi!
Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik
Więcej o ochronie danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Ogólna ocena czytelników poradnika:
Bądź pierwszym który napisze komentarz.