Poradnik Skuteczne Banery Reklamowe

Dodany 29 sierpnia 2022

Poradnik banery reklamowe

Jak dobrze zaprojektować baner do kampanii reklamowej?

Chcesz projektować baner reklamowy, ale nie wiesz kto w zasadzie decyduje, gdzie i kiedy się on wyświetli? Cóż… coraz rzadziej decyzja należy do Ciebie, a coraz częściej do algorytmów samouczących się. Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, TikTok, Pinterest. We wszystkich z głównych środowisk reklamowych w Internecie o konkretnym czasie i miejscu wyświetlenia decyduje algorytm, którym sterujemy, tylko pośrednio zawężając grupy dotarcia.

W niniejszym mini poradniku przeprowadzimy Cię przez proces tworzenia banerów i zapoznamy z najnowszymi wymaganiami!

Banery reklamowe, a skuteczność reklamy Google i Facebook Ads

Działania marketingowe wymagają zasięgu. Dzieje się tak, ponieważ wzrost firmy zawsze
uzależniony jest od penetracji rynku – pozyskiwania wciąż nowych klientów. Bez zasięgów
w istotnych grupach odbiorców Twoich produktów i usług nie ma możliwości zwiększenia
sprzedaży.

W internecie budujemy zasięg głównie za pomocą:

  • reklam płatnych (w wyszukiwarce, w social mediach),
  • widoczności organicznej w wyszukiwarkach internetowych i w social mediach,
  • influencer marketingu,
  • content marketingu.

Każda firma ma lub powinna mieć unikalny zestaw zasobów wyróżniających, które finalnie składają się na każdą kreację reklamową.

  • kolory,
  • czcionki,
  • kształty,
  • logo,
  • CTA,
  • tła,
  • packshoty,
  • fabuła / sytuacje,
  • bohaterowie marki,
  • claim / hasła reklamowe

Ostateczna kompozycja powinna zawierać część z powyższych i tworzyć unikalną kreację, która wywoła markę z pamięci kupujących bez używania samej nazwy firmy. Materiały, które tworzysz, powinny być ze sobą spójne w podstawowych elementach, albowiem im częściej będą rezonować u klienta, tym lepszą dostępność mentalną zbudujesz i tym łatwiej osadzisz swoje produkty i usługi w kontekstach i życiowych sytuacjach.

Bazując na ponad 10-cio letnim doświadczeniu w prowadzeniu kampanii reklamowych dla naszych klientów stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju poradnik na temat skutecznych banerów.

Z Poradnikiem o skutecznych banerach:

  • Dowiesz się, jak tworzyć banery reklamowe dla danych środowisk reklamowych
  • Poznasz 12 wskazówek, gotowych do wdrożenia przy projektowaniu banerów
  • Uzyskasz aktualne informacje na temat wymaganych formatów do Google i Facebook Ads

Algorytmy samouczące się i optymalizacja reklam sprawiają, że nie masz większego wpływu na to, na jakiej konkretnie stronie dany baner się wyświetli. Sensowne jest targetowanie reklam na konkretne grupy odbiorców, ale wybór stron i dobieranie banerów to zadanie Google’a.

Przed zleceniem projektowania materiałów reklamowych, zapoznaj się z Poradnikiem! Możesz też przesłać wymienione porady do swojego grafika lub agencji, której zlecasz projektowanie.

Pobierz poradnik i przyciągaj klientów na swoją stronę www skutecznymi kreacjami reklamowymi!

Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik

Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 1 ocen )

Zobacz komentarze (0)

Podziel się artykułem ze znajomymi

Autor

Maciej Popiołek

Head of Content Marketing

To już 8 lat, od kiedy postawił pierwsze kroki w świecie marketingu - szczególnie tego związanego z treściami. Dotychczas pracował dla polityków oraz branż b2b oraz b2c. Wyjątkowy fan content marketingu w strategii digital i tego jak wpływa na nawigowanie klientów oraz budowanie reputacji marek.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany