Poradnik Skuteczne Banery Reklamowe
Dodany 29 sierpnia 2022
Jak dobrze zaprojektować baner do kampanii reklamowej?
Chcesz projektować baner reklamowy, ale nie wiesz kto w zasadzie decyduje, gdzie i kiedy się on wyświetli? Cóż… coraz rzadziej decyzja należy do Ciebie, a coraz częściej do algorytmów samouczących się. Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, TikTok, Pinterest. We wszystkich z głównych środowisk reklamowych w Internecie o konkretnym czasie i miejscu wyświetlenia decyduje algorytm, którym sterujemy, tylko pośrednio zawężając grupy dotarcia.
W niniejszym mini poradniku przeprowadzimy Cię przez proces tworzenia banerów i zapoznamy z najnowszymi wymaganiami!
Banery reklamowe, a skuteczność reklamy Google i Facebook Ads
Działania marketingowe wymagają zasięgu. Dzieje się tak, ponieważ wzrost firmy zawsze
uzależniony jest od penetracji rynku – pozyskiwania wciąż nowych klientów. Bez zasięgów
w istotnych grupach odbiorców Twoich produktów i usług nie ma możliwości zwiększenia
sprzedaży.
W internecie budujemy zasięg głównie za pomocą:
- reklam płatnych (w wyszukiwarce, w social mediach),
- widoczności organicznej w wyszukiwarkach internetowych i w social mediach,
- influencer marketingu,
- content marketingu.
Każda firma ma lub powinna mieć unikalny zestaw zasobów wyróżniających, które finalnie składają się na każdą kreację reklamową.
- kolory,
- czcionki,
- kształty,
- logo,
- CTA,
- tła,
- packshoty,
- fabuła / sytuacje,
- bohaterowie marki,
- claim / hasła reklamowe
Ostateczna kompozycja powinna zawierać część z powyższych i tworzyć unikalną kreację, która wywoła markę z pamięci kupujących bez używania samej nazwy firmy. Materiały, które tworzysz, powinny być ze sobą spójne w podstawowych elementach, albowiem im częściej będą rezonować u klienta, tym lepszą dostępność mentalną zbudujesz i tym łatwiej osadzisz swoje produkty i usługi w kontekstach i życiowych sytuacjach.
Bazując na ponad 10-cio letnim doświadczeniu w prowadzeniu kampanii reklamowych dla naszych klientów stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju poradnik na temat skutecznych banerów.
Z Poradnikiem o skutecznych banerach:
- Dowiesz się, jak tworzyć banery reklamowe dla danych środowisk reklamowych
- Poznasz 12 wskazówek, gotowych do wdrożenia przy projektowaniu banerów
- Uzyskasz aktualne informacje na temat wymaganych formatów do Google i Facebook Ads
Algorytmy samouczące się i optymalizacja reklam sprawiają, że nie masz większego wpływu na to, na jakiej konkretnie stronie dany baner się wyświetli. Sensowne jest targetowanie reklam na konkretne grupy odbiorców, ale wybór stron i dobieranie banerów to zadanie Google’a.
Przed zleceniem projektowania materiałów reklamowych, zapoznaj się z Poradnikiem! Możesz też przesłać wymienione porady do swojego grafika lub agencji, której zlecasz projektowanie.
Pobierz poradnik i przyciągaj klientów na swoją stronę www skutecznymi kreacjami reklamowymi!
Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik
Możesz nie podawać danych do kontaktu handlowego i marketingowego i pozyskać poradnik w kwocie 99 zł. W tym celu napisz do nas na newsletter@verseo.pl.
Możesz wycofać je w dowolnym momencie, przykładowo kierując informację na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Administratorem danych osobowych jest Verseo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Węglowej 1/3 (60-122 Poznań). Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres lub elektronicznie na adres e-mail: ochronadanych@verseo.pl. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązywania relacji handlowych, w tym udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania, podejmowania działań przed zawarciem umowy na Państwa wniosek oraz w przypadku wyrażenia zgody marketingowej w celu kierowania treści marketingowych i informacji handlowych, w związku z czym mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych, wycofania zgody, możliwość żądania ich usunięcia i ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Więcej informacji w Polityce prywatności i Regulaminie newslettera.
Ogólna ocena czytelników poradnika:
Bądź pierwszym który napisze komentarz.