Poradnik Marketing & Sales Automation

Dodany 23 sierpnia 2024

okładka hubspot crm automatyzacja

Automatyzacja marketingu oraz sprzedaży potrafi przynieść ogromne zyski i ułatwić pracę całej orga-
nizacji. Nie jest to jednak mechanizm plug’n’play – wymaga głębokiej analizy i sporej determinacji, by najpierw przejść proces wdrożenia, a później utrzymać procesy na właściwym kursie. Bardzo łatwo jest zwyczajnie przestrzelić – przez niezrozumienie mechanizmów, zły dobór narzędzi czy zlekceważenie czynnika ludzkiego.

Stwierdzenie, że widzieliśmy już wszystko byłoby sporą przesadą – ale z czystym sumieniem możemy napisać, że widzieliśmy sporo. Jako organizacja przeszliśmy przez wszystkie szczeble „dorastania” z systemami CRM & Marketing Automation, wymyślając przez lata wiele ciekawych rozwiązań… i popełniając masę błędów. Niniejszy poradnik jest więc sumą doświadczeń z wdrożeń u naszych klientów oraz przede wszystkim własnych.

Na kolejnych stronach znajdziesz 11 rozdziałów poświęconych różnym aspektom zarządzania firmą przez system CRM oraz automatyzacji poszczególnych elementów organizacji. Wierzymy, że niezależnie od biznesowego etapu, na którym znajduje się Twoja firma, zdobędziesz dużą dawkę przydatnej wiedzy.

Pobierz bezpłatny materiał już teraz i poszerzaj horyzonty w dziedzinie automatyzacji!

Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik

Możesz nie podawać danych do kontaktu handlowego i marketingowego i pozyskać poradnik w kwocie 99 zł. W tym celu napisz do nas na newsletter@verseo.pl.

Możesz wycofać je w dowolnym momencie, przykładowo kierując informację na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem danych osobowych jest Verseo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Węglowej 1/3 (60-122 Poznań). Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres lub elektronicznie na adres e-mail: ochronadanych@verseo.pl. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązywania relacji handlowych, w tym udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania, podejmowania działań przed zawarciem umowy na Państwa wniosek oraz w przypadku wyrażenia zgody marketingowej w celu kierowania treści marketingowych i informacji handlowych, w związku z czym mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych, wycofania zgody, możliwość żądania ich usunięcia i ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Więcej informacji w Polityce prywatności i Regulaminie newslettera.

Więcej o ochronie danych osobowych

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 1 ocen )

Zobacz komentarze (0)

Podziel się artykułem ze znajomymi

Autor

ak akuba

Adam Kubaszewski

Content & Marketing Automation Specialist

Wszechstronny content marketer, łączący analityczne podejście z heavymetalową spontanicznością. Zawodowo zajmuje się przede wszystkim zastosowaniem technologii w marketingu i łączeniem jej ze słowem, prywatnie - historią, mediami i literaturą faktu.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany