Od czego zależą stawki za kliknięcie w reklamy?
Wysokość stawek za kliknięcie różni się w zależności od branży, ilości zapytań oraz konkurencji wyświetlającej swoje reklamy na te same słowa kluczowe. Na faktyczne stawki CPC mają wpływ reklamodawcy oraz wynik jakości reklam. Reklamodawcy ustalają maksymalną kwotę, którą są gotowi zapłacić za kliknięcie i przystępują do aukcji. Koszt, który decydują się oni zapłacić, zależy od tego ile warte jest wg nich pozyskanie użytkownika. Zadbanie o wysoki wynik jakości reklam jest niezwykle istotne, gdyż pozwala na obniżenie CPC. Warto zatem pracować nad jakością reklam oraz odpowiednimi ustawieniami kampanii.
Szczegółów na temat wysokości stawek za kliknięcie dowiecie się w dziale pomocy Google Ads: support.google.com/stawki_CPC
Bądź pierwszym który napisze komentarz.