Czym się różnią reklamy nastawione na konwersje od tych kierujących ruch na stronę?

Czym się różnią reklamy nastawione na konwersje od tych kierujących ruch na stronę? - zdjęcie nr 1

Autor: Jakub Michalak

ostatnio aktualizowany: 3 maja 2020

Reklamy generujące ruch mają bardziej ogólny charakter. Ich celem jest jedynie sprowadzenie użytkownika do konkretnej witryny, aplikacji mobilnej lub konwersacji na Messgerze. Dotarcie odbiorcy do miejsca docelowego jest równoznaczne z wykonaniem zadania. Reklamy nastawione na konwersje są bardziej precyzyjne. W kreacji umieszczasz komunikat, w którym określasz czy zależy Tobie na zakupie, założeniu konta, czy dodaniu się do newslettera. W efekcie algorytm dokładnie wie czego od niego oczekujesz. Jeżeli chcesz zwiększyć konwersję, reklama dociera do osób które chętniej wykonają wskazaną czynność.

Informacje dostępne w tym wpisie mogły ulec zmianie! O aktualną politykę zapytaj swojego opiekuna lub wypełnij formularz kontaktowy.

0 osób uznało ten artykuł za przydatny

Loading...

Czy ten artykuł był przydatny?

TAK NIE

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany