Czy warto edytować harmonogram wyświetlania reklam?
Logika podpowiadałaby, że warto wyłączyć reklamy w godzinach nocnych, kiedy odbiorcy są nieaktywni. W tym przypadku warto jednak zdać się na automatyczne sterowanie. Algorytm Facebooka jest na tyle bystry, że samodzielnie wybierze najbardziej optymalne rozwiązanie. Tak samo jak przy edycji umiejscowień reklamy, należy pamiętać, że pozostawienie harmonogramu bez zmian da algorytmowi FB więcej danych. Dodatkowo należy pamiętać, że chociaż w nocy prawdopodobnie nasze reklamy zobaczy mniej osób niż w ciągu dnia, to wcale nie jest to równoznaczne z tezą, że za konwersje w nocy zapłacimy więcej. Jedyna sytuacja w której na pewno warto skorzystać z harmonogramu, jest gdy prowadzimy kampanie dotyczącą akcji/promocji z której skorzystać można np. tylko w ciągu bardzo wąskiego przedziału czasu – przykładowo kampania promująca restaurację w godzinach happy hours, targetowana, na centrum handlowe, w którym ta restauracja się znajduje.
Informacje dostępne w tym wpisie mogły ulec zmianie! O aktualną politykę zapytaj swojego opiekuna lub wypełnij formularz kontaktowy.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.