Środa, 14.04.2021, godz. 11:30

01

Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?

Chcesz zarabiać więcej i zwiększać konwersje z reklamy?

Facebooka nie trzeba już nikomu przedstawiać. Jednak jak wynika z naszych doświadczeń, nadal wiele firm – zarówno małych, jak i tych całkiem sporych, popełnia podstawowy błąd, jakim jest brak zainstalowanego Piksela FB. Na szczęście łatwo jest temu zaradzić, Piksel Facebooka jest całkiem prosty do implementacji i, co równie ważne, jest darmowy.

Z pomocą Piksela sprawisz, że Twoje reklamy na Facebooku będą skuteczniejsze. Umożliwi Ci kierowanie przekazów do właściwych odbiorców oraz ponowne dotarcie do osób, które już odwiedziły Twoją stronę internetową, a dzięki zgromadzonym danym, będziesz mógł udoskonalić ścieżkę zakupową na swojej witrynie. Chcesz się dowiedzieć, jak to zrobić? Zobacz nasz webinar.

02

Czego dowiesz się na szkoleniu:

  • dlaczego i kiedy warto reklamować się na Facebooku,
  • co to jest Piksel Facebooka,
  • jakie możliwości daje Piksel FB,
  • co mierzy Piksel FB,
  • na czym polega podział na zdarzenia,
  • kto i do czego powinien używać Piksela FB,
  • jakie są metody implementacji Piksela na stronie,
  • jak krok po kroku wygenerować Piksel Facebooka,
  • w jaki sposób sprawdzić poprawność implementacji Piksela,
  • jakie działania należy podjąć w związku ze zmianami iOS 14.
03

Dla kogo jest ten webinar?

Webinar przygotowaliśmy z myślą o firmach reklamujących się lub planujących kampanie reklamowe na platformie Facebook. Zarówno dla małych, jak i dużych firm, dla firm usługowych, sklepów offline oraz e-commerce. Dla właścicieli, managerów, kierowników, marketerów i wszystkich tych, którzy chcą reklamować się skuteczniej. Jeżeli nadal nie wykorzystujesz Piksela, to codziennie tracisz wiele możliwości zdobywania nowych klientów oraz nie wiesz, czy Twój budżet reklamowy wydawany jest efektywnie.

Jeśli ciekawi Cię Piksel Facebooka i chcesz zwiększyć konwersję, koniecznie zapisz się na webinar.

 

04

Prelegenci

Jakub Michalak

Social Media Ads Manager

Przygodę z Facebook Ads rozpoczął promując lokalną pizzerię. Rozwinął skrzydła w Verseo, zdobył oficjalne certyfikaty Facebook Blueprint i dziś zarządza budżetem przekraczającym 3 000 000 zł rocznie. Piksel Facebook, kampanie dynamiczne, konfiguracja katalogów, konwersje na stronie czy generowanie wartościowego ruchu to aspekty, o które walczy na co dzień.

Piksel Facebooka – co daje i jak go zaimplementować? - zdjęcie nr 2
05

Jak dołączyć do webinaru Verseo?

  • Po pierwsze zarejestruj się.
  • Dzięki rejestracji otrzymasz od nas potwierdzenie oraz przypomnienie o zbliżającym się wydarzeniu (jeśli nie widzisz maila, sprawdź skrzynkę SPAM), a w dniu szkolenia podeślemy Ci link do transmisji live.
  • Do wydarzenia będziesz mógł dołączyć poprzez platformy YouTube lub Facebook – wybór należy do Ciebie.

Facebook Logo

Zarejestruj się teraz i ucz się za darmo!