Pozycjonowanie stron

Audyt SEO

  • Dowiesz się, jak poprawić stronę lub sklep pod kątem SEO
  • Sprawdzisz działania swojej agencji lub freelancera
  • Nasz ekspert omówi z Tobą, krok po kroku, wyniki audytu

Audyt SEO wskazuje silne i słabe strony witryny. Podpowiada, jak naprawić błędy i jak dana strona wypada na tle konkurencji. Nie zostaniesz z jego wynikami samotnie – otrzymasz pełne omówienie audytu z ekspertem i autorem audytu, który krok po kroku przeprowadzi Cię przez nasze spostrzeżenia i wnioski.

Bezpłatna konsultacja

Umów się z ekspertem, a przygotujemy wycenę nawet w 24h

Audyt SEO - zdjęcie nr 1 Audyt SEO - zdjęcie nr 2 Zachariasz Kijak SEO Expert

Reklamują się u nas m.in.:

Audyt SEO - zdjęcie nr 3 Audyt SEO - zdjęcie nr 4 Audyt SEO - zdjęcie nr 5 Audyt SEO - zdjęcie nr 6 Audyt SEO - zdjęcie nr 7 Audyt SEO - zdjęcie nr 8 Audyt SEO - zdjęcie nr 9 Audyt SEO - zdjęcie nr 10 Audyt SEO - zdjęcie nr 11 Audyt SEO - zdjęcie nr 12 Audyt SEO - zdjęcie nr 13 Audyt SEO - zdjęcie nr 14 Audyt SEO - zdjęcie nr 15 Audyt SEO - zdjęcie nr 16 Audyt SEO - zdjęcie nr 17 Audyt SEO - zdjęcie nr 18 Audyt SEO - zdjęcie nr 19 Audyt SEO - zdjęcie nr 20

Posłuchaj, co mówi o Audycie SEO

SEO Strategist – Paweł Jankowski

Rocznie audytujemy kilkaset sklepów internetowych, stron usługowych i B2B.

Usługa jest przejrzysta i oparta na planie prac zaakceptowanym przez obie strony. Nasze relacje z klientami są partnerskie i cechują się uczciwym stawianiem sprawy. Dzięki audytowi SEO dowiesz się, jak wyglądasz na tle konkurencji, co jest dobre, co wymaga poprawy, a całość wiedzy zbierze ekspert – autor audytu, przedstawiając wnioski w trakcie spotkania.

Opinie klientów na temat współpracy z Verseo

Z Verseo czujemy się bezpiecznie

Z Verseo czujemy się bezpiecznie

"Plan działania jest dopasowany do naszych możliwości i to jest najważniejsze, z tym czujemy się komfortowo. Jesteśmy laikami, dlatego możemy oczekiwać różnych rzeczy, ale ludzie, którzy są profesjonalni w tym, co robią i którym my zaufaliśmy, dają nam wskazówki i wtedy czujemy się bezpiecznie"

Paulina Branecka-Giec
Właścicielka marki Galea

Case Study: Rugito & Verseo

Case Study: Rugito & Verseo

"Dzięki raportom, które otrzymujemy na bieżąco, czujemy, że trzymamy rękę na pulsie. Wiemy, gdzie dokładnie wędrują nasze pieniądze i jak przekłada się to na sprzedaż. We współpracy z Verseo cenimy sobie najbardziej kontakt, który jest o każdej porze dnia i nocy, w praktycznie każdej sprawie".

Radosław Bartosik
Współwłaściciel Rugito.pl

Generujemy zyski dla klientów!

Generujemy zyski dla klientów!

"Szukaliśmy zaufanego partnera, który zaproponuje gotowe rozwiązania, wdroży je i na bieżąco będzie monitorować efekty. Eksperci Verseo przeanalizowali sytuację i wrócili z gotowym rozwiązaniem. W 2022 roku zwiększyliśmy sprzedaż o 40% rok do roku. Estymacje Verseo pokrywają się ze stanem faktycznym.”"

Michał Tobiasz
CEO & Co-owner Fotoforma

Łączymy empatię z twardymi danymi

Łączymy empatię z twardymi danymi

"Ustalamy wszystko wspólnie i nie musimy tego sprawdzać, dopytywać, zastanawiać się. Wiemy, co ma być zrobione i to jest dostarczane w terminie. Dobra komunikacja, klimat rozmów, wzajemne zaufanie. Ważne dla nas jest też to, że po drugiej stronie jest człowiek. Ta ludzka, empatyczna twarz biznesu."

Paulina Malicka
E-commerce Manager Costway

Oferta szyta na miarę Giacomo Conti

Oferta szyta na miarę Giacomo Conti

Działania ekspertów Verseo zapewniają stabilny wzrost widoczności marki w wirtualnej przestrzeni i zwiększenie sprzedaży w sklepie online. “Verseo cenię za partnerskie podejście, umiejętność rozmowy i etykę pracy, która skutkuje wyższą sprzedażą”.

Mateusz Stasiak
Kierownik działu Marketing i E-commerce Giacomo Conti

Wyzwania? Nie ma problemu!

Wyzwania? Nie ma problemu!

„Ważnym kanałem sprzedaży dla nas, jest sprzedaż internetowa. W zeszłym roku zauważyliśmy spadek sprzedaży w naszym sklepie internetowym. Zwróciliśmy się po pomoc do firmy Verseo, by wspólnie opracować plan naprawczy. Dla nas, Verseo to godny zaufania partner, z którym można się związać na wiele lat.”

Sławomir Bielenia
COO At MasterSport

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i... sprzedaży!

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i... sprzedaży!

Szukaliśmy kogoś, kto będzie rzetelny i takie opinie doprowadziły nas do Verseo. Wcześniej takiej współpracy nie miałam z nikim. Efekty są bardziej niż satysfakcjonujące. A mamy apetyt na więcej!

Paulina Michnikowska
Dyrektor ds. Marketingu e-okularnicy.pl

97%

Klientów SEO przedłuża
z nami umowy

24%

o tyle podnosimy średnią rentowność firm rok do roku

30

ekspertów SEO

100

ekspertów marketingu internetowego

Wypełnij formularz i odbierz darmową wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy ofertę.

Skontaktujemy się z Tobą w 24h.

  • Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
    odpowiadamy w ciągu 1 godz.
  • Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
    dnia roboczego po 9.00.
Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Dlaczego warto zdecydować się na audyt SEO?

Pozycjonowanie stron internetowych to skomplikowany proces składający się z wielu różnych czynników. Audyt SEO pozwala ocenić jak dana strona internetowa odpowiada tym czynnikom – krótko mówiąc czy jest dobrze przygotowana do wyścigu do top 10.
Audyt SEO wskazuje silne i słabe strony witryny, może też podpowiadać jak naprawić błędy i jak dana strona wypada na tle konkurencji.

Celem proponowanych w audycie zmian jest:

  • zwiększenie widoczności strony internetowej,
  • zwiększenie ruchu na stronie,
  • zwiększenie potencjału sprzedażowego.

Specjaliści z Verseo mogą przeprowadzić audyt SEO m.in. dla:

  • stron usługowych,
  • sklepów internetowych,
  • stron korporacyjnych,
  • portali,
  • serwisów informacyjnych,
  • witryn instytucji i organizacji,
  • blogów.

Mamy doświadczenie w audytowaniu stron internetowych każdej wielkości i z wielu branż. Wykonujemy audyty stron nie tylko w języku polskim. Na życzenie zlecającego, audyt możemy przygotować w wybranym przez niego języku.

Kiedy warto go wykonać?

Audyt strony internetowej pod kątem SEO daje możliwość przetestowania strony internetowej pod kątem jej przygotowania do pozycjonowania. To rozwiązanie przeznaczone zarówno dla stron internetowych, które były już pozycjonowane, jak i dla tych, które nie korzystały jeszcze z tej usługi. Najczęstsze okoliczności, w których nasi klienci decydują się na audyt strony internetowej to:

  • moment przed rozpoczęciem pozycjonowania – tzw. „audyt otwarcia”,
  • zmiana firmy pozycjonującej stronę internetową,
  • gruntowna przebudowa strony internetowej,
  • wdrożenie nowej strony internetowej,
  • cykliczne badanie witryny.

Wiedzę i doświadczenie specjalistów SEO wykonujących audyt wspierają profesjonalne narzędzia – ich płatne wersje PRO mają zdecydowanie większy zakres możliwości niż ich darmowe odpowiedniki.

Co zawiera audyt SEO?

Przygotowane przez specjalistów z Verseo audyty nastawione są na dostarczenie kompleksowego zestawu informacji dotyczącego możliwości pozycjonowania badanej strony internetowej oraz wskazania niezbędnych zmian. Wykonywane przez nas audyty dostarczają (w zależności od wybranego pakietu) informacji dotyczących:

  • samej strony internetowej, jej budowy i optymalizacji pod kątem SEO,
  • możliwości indeksowania strony internetowej przez roboty sieciowe Google,
  • prędkości działania strony internetowej,
  • profilu linków,
  • analizy słów kluczowych,
  • analizy widoczności witryny,
  • analizy konkurencji,
  • wskazówek co warto zmienić w obrębie samej strony internetowej.

Z myślą o naszych klientach przygotowaliśmy trzy warianty audytów. Różnią się one zakresem wykonywanych prac i ceną.

Pakiet 1 Pakiet 2 Pakiet 3
analiza meta tagów
analiza pod kątem braku duplikatów strony
analiza treści na stronie
analiza sekcji head
poprawność struktury podstron
poprawność kodu podstron
analiza możliwości indeksowania strony
analiza mobilności witryny
analiza szybkości wyświetlania się
analiza budowy strony
analiza search console
analiza standardowa profilu linków
analiza szczegółowa profilu linków
analiza szczegółowa potencjału słów kluczowych
badanie zawartości merytorycznej strony
Crawl Budget
analiza szczegółowa konkurencji
analiza szczegółowa widoczności witryny
wskazania zmian
500 – 1000 zł 1100 – 2 000 zł od 2100 zł

Jaki pakiet wybrać?

  1. Pakiet 1
    Standardowy audyt strony internetowej. Zawiera kompleksowy zestaw informacji na temat tego jak dana witryna przygotowana jest do procesu pozycjonowania, które są uzupełnione o ważne dane na temat profilu linków. Ten pakiet przygotowaliśmy m.in. z myślą o przedsiębiorcach działających lokalnie, stronach promujących usługi oraz nowych witrynach, które dopiero zadebiutowały w wyszukiwarce i nie mają jeszcze swojego profilu linków. Sprawdzi się także w przypadku stron organizacji pozarządowych oraz blogów.
  2. Pakiet 2
    Ten wariant łączy analizę witryny ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi linków i oceną potencjału słów kluczowych. Ten pakiet dedykujemy m.in. stronom internetowym promującym usługi oraz mniejszym sklepom internetowym. Sprawdzi się także w przypadku stron organizacji pozarządowych oraz blogów.
  3. Pakiet 3
    To bardzo rozbudowana wersja audytu uwzględniająca to, co jest w wersji bazowej, rozszerzona szczegółowe analizy konkurencji, słów kluczowych, widoczności, potencjału słów kluczowych oraz o rekomendacje zmian na stronie. Wykonujemy ją dla każdego typu stron internetowych.

Co warto wiedzieć przed zleceniem audytu?

Zakres informacji, które dostarcza audyt, uzależniony jest od wybranego pakietu lub indywidualnych ustaleń z osobą zlecającą wykonanie audytu. Wpływ na dane ma także to, jaki dostęp do strony internetowej i narzędzi analitycznych został przekazany pozycjonerowi.

Do uzyskania części informacji zamieszczanych w audycie niezbędny jest prawidłowy dostęp do serwera FTP, panelu zarządzania treścią CMS (jeśli strona takowy posiada), narzędzi Google Search Console (dostęp lub zgoda na podpięcie tego narzędzia przez osobę wykonującą audyt) oraz Google Analytics.

Nieprzekazanie dostępów mimo ustaleń lub wyraźna odmowa ich przekazania oznacza, że klient akceptuje fakt, że część czynności wchodzących w skład tego audytu nie zostanie w pełni wykonana. W audycie zamieścimy informacje które punkty z listy nie mogły zostać z tego powodu wykonane.

Czas realizacji audytu od momentu zlecenia wynosi od 7 do 21 dni roboczych. Te ramy czasowe dotyczą audytów standardowych, opartych o nasze trzy pakiety. Audyty o indywidualnie określonym zakresie mają każdorazowo określany termin realizacji. Informujemy o tym terminie naszych klientów z wyprzedzeniem, przed złożeniem zlecenia na wykonanie audytu.

Co obejmuje nasz audyt – krok po kroku

  1. Analiza meta tagów
    Ze szczególnym uwzględnieniem meta title i meta description. Poprawnie uzupełnione meta tagi, z uwzględnieniem parametrów takich jak ich zawartości, unikalność czy rozmiar, są jednym z ważniejszych punktów w procesie optymalizacji witryny i pozycjonowania. W trakcie audytu analizujemy meta tagi przypisane do strony głównej i do podstron. Jest to parametr, który może zostać przeanalizowany także w sytuacji, w której nie dysponujemy dostępami do strony internetowej. Pożądany jest także w tym przypadku dostęp do Google Search Console.
  2. Analiza duplikatów strony
    Analiza unikalności witryny, uwzględniająca unikalność całego serwisu i brak duplikatów w jego obrębie, pozwala na wykrycie jednej z częstszych przyczyn problemów z pozycjonowaniem. Nieunikalność serwisu stanowi duży problem w kontekście skutecznych działań SEO, który musi zostać jak najszybciej skutecznie rozwiązany. Jest to parametr, który może zostać przeanalizowany także w sytuacji, w której nie dysponujemy dostępami do strony internetowej. Pożądany jest także w tym przypadku dostęp do Google Search Console.
  3. Analiza treści na stronie
    Ze względu na tekstowy charakter wyszukiwarki Google, content odpowiedniej jakości stanowi bardzo ważny element procesu pozycjonowania. Audyt, który jest wykonywany przez specjalistów SEO z Verseo, obejmuje analizę treści pod kątem ilościowym, jakościowym, bada ich unikalność, a także rozmieszczenie – czy jest optymalnie wspierające pozycjonowanie. W przypadku znajomości listy słów kluczowych, na które ma być pozycjonowana dana witryna, możliwa jest także ocena czy aktualnie umieszczony na stronie content wspiera wystarczająco proces pozycjonowania. Jeśli strona internetowa zawiera sekcję BLOG, to możliwa jest także ocena czy zamieszczone tam wpisy są odpowiednim wsparciem dla procesu pozycjonowania. Jest to parametr, który może zostać przeanalizowany także w sytuacji, w której nie dysponujemy dostępami do strony internetowej.
  4. Analiza sekcji head
    Nie będzie przesadą jeśli stwierdzimy, że zawartość sekcji jest dla robotów sieciowych Google równie ważna, co sekcja dla osób odwiedzających stronę internetową. Ze względu na to ta część kodu strony wymaga szczegółowego dopracowania pod kątem preferencji robotów sieciowych. Niewłaściwa zawartość sekcji może bardzo skutecznie uniemożliwić proces pozycjonowania, broniąc dostępu do strony internetowej robotom sieciowym. Z tego powodu analiza sekcji, wykonywana pod kątem potrzeb SEO, zajmuje ważne miejsce w przygotowywanych przez naszych specjalistów audytach. Jest to parametr, który może zostać przeanalizowany także w sytuacji, w której nie dysponujemy dostępami do strony internetowej.
  5. Poprawność struktury podstron
    Prawidłowa budowa serwisu i wewnętrznego linkowania są bardzo ważne z dwóch względów. Pierwszy z nich związany jest z SEO – roboty sieciowe Google zdecydowanie preferują serwisy o przejrzystej i logicznej budowie, która jest przyjazna dla osób odwiedzających daną witrynę i pozwala z łatwością odnaleźć interesujące ich informacje, aktualności czy produkty. Drugi to prosprzedażowy charakter takiej wygodnej w obsłudze strony internetowej. Uwzględnienie tego zagadnienia w naszym audycie to po prostu „dwie pieczenie na jednym ogniu”! Jest to parametr, który może zostać przeanalizowany także w sytuacji, w której nie dysponujemy dostępami do strony internetowej.
  6. Poprawność kodu podstron
    Choć pojęcie „jakości strony internetowej” funkcjonuje w kontekście usługi Google Ads, to nie należy zapominać o tym, że poprawnie działające strony internetowe są zdecydowanie lepiej postrzegane przez roboty sieciowe Google, co nie pozostaje bez znaczenia na skuteczność procesu pozycjonowania. Test poprawności kodu pozwala na wychwycenie błędów, których wyeliminowanie może skutecznie wspomóc proces pozycjonowania strony internetowej. Jest to parametr, który może zostać przeanalizowany także w sytuacji, w której nie dysponujemy dostępami do strony internetowej.
  7. Analiza możliwości indeksowania strony
    Nawet najlepsza optymalizacja nie pomoże w sytuacji, w której roboty sieciowe nie mają możliwości indeksowania witryny. Brak możliwości indeksowania lub zbyt rygorystyczne ograniczenia w tym zakresie mogą totalnie zablokować stronę internetową i uniemożliwić jej wyświetlanie wśród wyników. Audyt przygotowywany przez naszych specjalistów sprawdza czy roboty sieciowe mają najlepszy możliwy dostęp do strony internetowej. W uzasadnionych okolicznościach należy odpowiednio wyłączyć części witryny przed możliwością indeksowania. W trakcie audytu pozycjoner analizuje stronę internetową pod kątem obu spośród tych zagadnień. Jest to parametr, który może zostać przeanalizowany także w sytuacji, w której nie dysponujemy dostępami do strony internetowej. Pożądany jest także w tym przypadku dostęp do Google Search Console.
  8. Analiza mobilności witryny
    Biorąc pod uwagę jak duże znaczenie przywiązuje aktualnie Google do dostosowania stron internetowych do możliwości ich bezproblemowego wyświetlania i obsługi na urządzeniach mobilnych, ten punkt musiał znaleźć się w przygotowywanym przez nas audycie. Niedostosowanie strony internetowej do wymogów urządzeń mobilnych wpływa negatywnie nie tylko na wyniki wyświetlane na tych urządzeniach; obniża znacząco całościowy potencjał danej witryny w kontekście pozycjonowania. Jest to parametr, który może zostać przeanalizowany także w sytuacji, w której nie dysponujemy dostępami do strony internetowej.
  9. Analiza szybkości wyświetlania się
    Szybkość działania strony internetowej jest elementem, który Google bierze pod uwagę przy ocenie. Wolno działające strony muszą liczyć się z nieprzyjemnymi konsekwencjami w postaci obniżenia ich pozycji w rankingu Google lub znacznego ograniczenia możliwości wzrostu pozycji. Jest to czynnik wpływający na proces pozycjonowania w dużym stopniu, dlatego też jest uwzględniany w zawartości audytu. Jest to parametr, który może zostać przeanalizowany także w sytuacji, w której nie dysponujemy dostępami do strony internetowej.
  10. Analiza budowy strony
    Tylko prawidłowo zbudowana strona internetowa może liczyć się w wyścigu do czołówki wyników wyszukiwarki. Roboty sieciowe Google zdecydowanie preferują serwisy o przejrzystej, pozbawionej błędów i logicznej budowie, która jest przyjazna dla osób odwiedzających daną witrynę i pozwala z łatwością odnaleźć interesujące ich informacje, aktualności czy produkty. Jest to parametr, który może zostać przeanalizowany tylko w sytuacji, w której dysponujemy dostępami do strony internetowej.
  11. Analiza przy użyciu Google Search Console (GSC)
    To narzędzie, znane wcześniej pod nazwą Google Webmaster Tools, dostarcza kompleksowych informacji m.in. na temat możliwości indeksowania danej strony internetowej przez roboty sieciowe, problemów z meta tagami, danych o ewentualnych karach od Google, ruchu na stronie, profilu linków, błędach serwera czy problemach z niedziałającymi podstronami. By dokonać takiej analizy, niezbędny jest dostęp do narzędzia Google Search Console (udostępnienie konta przez osobę zlecającą audyt) lub akceptacja dla podpięcia go przez naszego specjalistę. Ten drugi przypadek wymaga posiadania odpowiednich dostępów do strony internetowej.
  12. Analiza standardowa profilu linków
    Ta analiza zawiera podstawowe dane dotyczące profilu linków danej strony internetowej (indeks świeży oraz historyczny) wraz z ich interpretacją. Jest przedstawiana w raporcie tylko w sytuacji, w której strona internetowa dysponuje już linkami – zdążyła ich nabyć. Z tego powodu dane o profilu linków nie znajdą się w audycie dopiero powstającej strony internetowej, który to audyt nastawiony jest dostarczenie wskazówek dla osoby budującej witrynę pod kątem jak najlepszego przygotowania jej do pozycjonowania. Jest to parametr, który może zostać przeanalizowany także w sytuacji, w której nie dysponujemy dostępami do strony internetowej. Przydatny przy analizowaniu profilu linków jest dostęp do Google Search Console (lub możliwość podpięcia tego narzędzia).
  13. Analiza szczegółowa profilu linków
    ta analiza zawiera rozszerzone dane dotyczące profilu linków danej strony internetowej (indeks świeży oraz historyczny) wraz z ich interpretacją. Znajduje się tu np. szczegółowe omówienie źródeł linków wraz z ich znaczeniem dla procesu pozycjonowania i oceną ich jakości. Audyt jest uzupełniony o obszerne zestawienia linków związanych z badaną stroną internetową. Analiza szczegółowa profilu linków jest przedstawiana w raporcie tylko w sytuacji, w której strona internetowa dysponuje już linkami – zdążyła je nabyć. Z tego powodu dane o profilu linków nie znajdą się w audycie dopiero powstającej strony internetowej, który to audyt nastawiony jest dostarczenie wskazówek dla osoby budującej witrynę pod kątem jak najlepszego przygotowania jej do pozycjonowania.
    Jest to parametr, który może zostać przeanalizowany także w sytuacji, w której nie dysponujemy dostępami do strony internetowej. Przydatny przy analizowaniu profilu linków jest dostęp do Google Search Console (lub możliwość podpięcia tego narzędzia).
  14. Analiza Crawl Budget
    Jest to budżet indeksowania witryny czyli maksymalna liczba stron, które Google może zaindeksować w związku z daną domeną. Jest to parametr istotny dla bardzo rozbudowanych serwisów np. sklepów internetowych o bogatym asortymencie. Dlatego informacje o nim znajdują się w pakiecie dedykowanym najbardziej obszernym witrynom.
  15. Analiza szczegółowa konkurencji
    To ocena jak badana strona internetowa wypada na tle wybranych konkurentów pod względem m.in. widoczności na słowa kluczowe czy generowania ruchu na stronie internetowej. Jest to parametr, który może zostać przeanalizowany także w sytuacji, w której nie dysponujemy dostępami do strony internetowej.
  16. Analiza szczegółowa potencjału słów kluczowych
    Służy wskazaniu które słowa kluczowe są dobrym wyborem w kontekście pozycjonowania. Jest to parametr, który może zostać przeanalizowany także w sytuacji, w której nie dysponujemy dostępami do strony internetowej. Zalecane jest w tym przypadku posiadanie dostępów do Google Search Console (lub możliwość podpięcia tego narzędzia), a także do Google Analytics (lub możliwość podpięcia tego narzędzia).
  17. Badanie zawartości merytorycznej strony
    Służy ocenie czy strona posiada wszystkie niezbędne elementy, odpowiednią ilość treści umieszczoną we właściwych miejscach itp. Jest to parametr, który może zostać przeanalizowany także w sytuacji, w której nie dysponujemy dostępami do strony internetowej.
  18. Analiza szczegółowa widoczności witryny
    Ten punkt audytu udziela odpowiedzi na pytanie jak bardzo widoczna jest dana strona internetowa w momencie przeprowadzania badania. Uwzględnia m.in. kwestie związane z indeksowaniem czy ze słowami kluczowymi.
    Jest to parametr, który może zostać przeanalizowany także w sytuacji, w której nie dysponujemy dostępami do strony internetowej. Zalecany jest w tym przypadku dostęp do narzędzia Google Search Console (udostępnienie konta przez osobę zlecającą audyt) lub akceptacja dla podpięcia go przez naszego specjalistę. Ten drugi przypadek wymaga posiadania odpowiednich dostępów do strony internetowej.
  19. Wskazania zmian
    Są zalecenia dotyczące zmian na stronie czyli nasze rekomendacje dotyczące przebudowy strony, zmian w profilu linków, treści zamieszczanych w obrębie witryny itp. Są to wskazówki pozwalające na wyeliminowanie lub redukcję problemów utrudniających lub uniemożliwiających proces pozycjonowania.
    Jest to punkt audytu, który może zostać wykonany tylko w sytuacji, w której dysponujemy dostępami do strony internetowej. Brak dostępów do strony sprawia, że rekomendacje i wskazówki odnośnie zmian będą mieć znacząco ograniczony zakres i większy stopień ogólności, np. bez posunięcia bardziej konkretnych rozwiązań.
    Zalecany jest w tym przypadku dostęp do narzędzia Google Search Console (udostępnienie konta przez osobę zlecającą audyt) lub akceptacja dla podpięcia go przez naszego specjalistę. Ten drugi przypadek wymaga posiadania odpowiednich dostępów do strony internetowej.