Środa, 11.05.2022, godz. 11:30

https://verseo-vcm.wistia.com/medias/gs3jne5r86?embedType=async&videoFoam=true&videoWidth=640

01

Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?

Czy SEO + UX zawsze daje SXO? Sprawdźmy!

Mimo, że SXO znane jest już od prawie dekady, to jeszcze dzisiaj budzi wiele emocji. Dzieje się tak, ponieważ termin ten w ostatnich latach obrósł w wiele mitów i niedomówień, a nawet nadinterpretacji, z którymi postanowiliśmy się rozprawić.

 

Aby dobrze zgłębić temat SXO, powinniśmy wiedzieć co ten skrót właściwie oznacza.

SXO (Search Experience Optimization) to połączenie terminów SEO (ang. search engine optimization) i UX (ang. user experience). Upraszczając, poprzez SXO możesz nie tylko skutecznie przyciągnąć użytkowników wyszukiwarek poprzez zachęcenie ich do wejścia na Twoją stronę, ale także w kolejnym kroku możesz ich skłonić do dokonania konwersji, czyli do zakupu produktów i usług lub do wypełnienia formularza kontaktowego, formularza zamówienia, do zapisu do newslettera lub każdej innej aktywności na Twojej witrynie. SXO bazuje na pozytywnym doświadczaniu Twojej strony internetowej przez użytkowników sprowadzonych z działań pozycjonowania, a każda taka aktywność powinna zakończyć się konwersją satysfakcjonującą i dla użytkownika i dla Twojego biznesu.

 

Czy wiesz:

jakie funkcje powinno spełniać SEO? Co bardziej się liczy, zdobycie top 3 na słowa kluczowe z niszowym ogonem, czy wygenerowanie dużego ruchu na stronie? A może Twoim głównym celem powinno być prześcignięcie konkurencji w pozycjach wyników wyszukiwania w Google? A jaką rolę odgrywa UX? Ma sprawić, że strona będzie ładniejsza, a może bardziej trendy?

 

Niezmiernie łatwo w tym zakresie wpaść w pułapki. Nie wszystko złoto, co się świeci – to co u Twojej konkurencji się sprawdza, niekoniecznie musi u Ciebie. Podczas webinaru obalimy sporo mitów i wskażemy istotne fakty, których nie możesz pominąć projektując ścieżkę zakupową klienta. Musisz zawsze pamiętać, że w biznesie najważniejsza jest konwersja, a wszystkie działania muszą prowadzić do jej wzrostu. SEO + UX = SXO? Obalamy mity i serwujemy fakty, by pomóc Ci zwiększyć sprzedaż! - zdjęcie nr 1

02

Czego dowiesz się na szkoleniu:

  • jak poprawnie wykorzystać analitykę i performance marketing,
  • ile należy czekać na efekty SEO i UX,
  • jaki zakres działań SXO powinien obejmować,
  • jak SXO powinno wpływać na konwersję,
  • jak nie wpaść w sidła modnych ofert SXO,
  • omówimy najczęstsze błędy mogące obniżać konwersję na stronie,
  • poznasz 5 najpopularniejszych mitów na temat SXO,
  • wskażemy Ci z jakich narzędzi powinieneś korzystać by badać user experience
    klienta.
03

Dla kogo jest ten webinar?

Dla wszystkich, którzy chcą aby ich witryna była efektywna, poprzez sprawne przeprowadzenie klienta przez ścieżkę zakupową i skuteczne zbieranie leadów lub domykanie transakcji sprzedażowych. Dla e-commerce, gdzie celem jest zwiększenie takich mierników jak wartość koszyka, wartość na użytkownika czy współczynnik konwersji. Dla branży usługowej, gdzie celem jest zwiększenie liczby leadów, pobrań poradnika, czy zapisów do bazy mailingowej. Dla serwisów contentowych, których celem jest zwiększenie czasu przebywania użytkownika na stronie lub przejścia do powiązanych artykułów.
04

Prelegenci

 

Anna Tratnerska

Head of Business Development, senior UX/UI

Z marketingiem na rynku międzynarodowym związana od 2004 r. Współpracowała z Tesco, Śnieżka, mBank, NeoBank, Furgonetka, grupa MTP, POLOmarket, Decathlon, Konsimo, Dealz i wiele innych. Posiada bogate doświadczenie w budowaniu strategii marketingowej, w optymalizacji konwersji, w analityce danych, SEO/SEM i UX. W Verseo zarządza zespołem Business Development, a w Collegium da Vinci wykłada UX, analitykę danych i digital marketing.

SEO + UX = SXO? Obalamy mity i serwujemy fakty, by pomóc Ci zwiększyć sprzedaż! - zdjęcie nr 2

Kajetan Maciak

Web Analytics & UX Specialist

Przygodę z marketingiem internetowym rozpoczął niemal 4 lata temu. Współpracował z takimi markami jak Decathlon, Santander Leasing Bank, CUK, Konsimo i wieloma innymi. Posiada doświadczenie w zakresie
wsparcia e-commerce z zakresu UI/UX, analizie skuteczności a także wsparcia sprzedaży online i offline. Specjalizuje się w badaniu użytkowników stron internetowych, analityce ich zachowań i projektowaniu pozytywnego doświadczenia klientów online.

SEO + UX = SXO? Obalamy mity i serwujemy fakty, by pomóc Ci zwiększyć sprzedaż! - zdjęcie nr 3
05

Jak dołączyć do webinaru Verseo?

  • Zarejestruj się.
  • Dzięki rejestracji otrzymasz od nas potwierdzenie oraz przypomnienie o
    zbliżającym się wydarzeniu (jeśli nie widzisz maila, sprawdź skrzynkę SPAM), a w dniu szkolenia podeślemy Ci link do transmisji live.
  • Do wydarzenia będziesz mógł dołączyć poprzez platformy YouTube lub Facebook – wybór należy do Ciebie.

Zapisz się na darmowy webinar!

Otrzymasz przypomnienie o zbliżającym się webinarze oraz bezpośredni link do wydarzenia.