Środa, 11.05.2022, godz. 11:30
https://verseo-vcm.wistia.com/medias/gs3jne5r86?embedType=async&videoFoam=true&videoWidth=640
Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?
Czy SEO + UX zawsze daje SXO? Sprawdźmy!
Mimo, że SXO znane jest już od prawie dekady, to jeszcze dzisiaj budzi wiele emocji. Dzieje się tak, ponieważ termin ten w ostatnich latach obrósł w wiele mitów i niedomówień, a nawet nadinterpretacji, z którymi postanowiliśmy się rozprawić.
Aby dobrze zgłębić temat SXO, powinniśmy wiedzieć co ten skrót właściwie oznacza.
SXO (Search Experience Optimization) to połączenie terminów SEO (ang. search engine optimization) i UX (ang. user experience). Upraszczając, poprzez SXO możesz nie tylko skutecznie przyciągnąć użytkowników wyszukiwarek poprzez zachęcenie ich do wejścia na Twoją stronę, ale także w kolejnym kroku możesz ich skłonić do dokonania konwersji, czyli do zakupu produktów i usług lub do wypełnienia formularza kontaktowego, formularza zamówienia, do zapisu do newslettera lub każdej innej aktywności na Twojej witrynie. SXO bazuje na pozytywnym doświadczaniu Twojej strony internetowej przez użytkowników sprowadzonych z działań pozycjonowania, a każda taka aktywność powinna zakończyć się konwersją satysfakcjonującą i dla użytkownika i dla Twojego biznesu.
Czy wiesz:
jakie funkcje powinno spełniać SEO? Co bardziej się liczy, zdobycie top 3 na słowa kluczowe z niszowym ogonem, czy wygenerowanie dużego ruchu na stronie? A może Twoim głównym celem powinno być prześcignięcie konkurencji w pozycjach wyników wyszukiwania w Google? A jaką rolę odgrywa UX? Ma sprawić, że strona będzie ładniejsza, a może bardziej trendy?
Niezmiernie łatwo w tym zakresie wpaść w pułapki. Nie wszystko złoto, co się świeci – to co u Twojej konkurencji się sprawdza, niekoniecznie musi u Ciebie. Podczas webinaru obalimy sporo mitów i wskażemy istotne fakty, których nie możesz pominąć projektując ścieżkę zakupową klienta. Musisz zawsze pamiętać, że w biznesie najważniejsza jest konwersja, a wszystkie działania muszą prowadzić do jej wzrostu.
Czego dowiesz się na szkoleniu:
- jak poprawnie wykorzystać analitykę i performance marketing,
- ile należy czekać na efekty SEO i UX,
- jaki zakres działań SXO powinien obejmować,
- jak SXO powinno wpływać na konwersję,
- jak nie wpaść w sidła modnych ofert SXO,
- omówimy najczęstsze błędy mogące obniżać konwersję na stronie,
- poznasz 5 najpopularniejszych mitów na temat SXO,
- wskażemy Ci z jakich narzędzi powinieneś korzystać by badać user experience
klienta.
Dla kogo jest ten webinar?
Prelegenci
Anna Tratnerska
Head of Business Development, senior UX/UI
Z marketingiem na rynku międzynarodowym związana od 2004 r. Współpracowała z Tesco, Śnieżka, mBank, NeoBank, Furgonetka, grupa MTP, POLOmarket, Decathlon, Konsimo, Dealz i wiele innych. Posiada bogate doświadczenie w budowaniu strategii marketingowej, w optymalizacji konwersji, w analityce danych, SEO/SEM i UX. W Verseo zarządza zespołem Business Development, a w Collegium da Vinci wykłada UX, analitykę danych i digital marketing.
Kajetan Maciak
Web Analytics & UX Specialist
Przygodę z marketingiem internetowym rozpoczął niemal 4 lata temu. Współpracował z takimi markami jak Decathlon, Santander Leasing Bank, CUK, Konsimo i wieloma innymi. Posiada doświadczenie w zakresie
wsparcia e-commerce z zakresu UI/UX, analizie skuteczności a także wsparcia sprzedaży online i offline. Specjalizuje się w badaniu użytkowników stron internetowych, analityce ich zachowań i projektowaniu pozytywnego doświadczenia klientów online.
Jak dołączyć do webinaru Verseo?
- Zarejestruj się.
- Dzięki rejestracji otrzymasz od nas potwierdzenie oraz przypomnienie o
zbliżającym się wydarzeniu (jeśli nie widzisz maila, sprawdź skrzynkę SPAM), a w dniu szkolenia podeślemy Ci link do transmisji live. - Do wydarzenia będziesz mógł dołączyć poprzez platformy YouTube lub Facebook – wybór należy do Ciebie.
Zapisz się na darmowy webinar!
Otrzymasz przypomnienie o zbliżającym się webinarze oraz bezpośredni link do wydarzenia.