12 sposobów na przyciągnięcie uwagi klienta

Środa, 22.09.2021, godz. 11:30

01

Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?

Eksperci Google i Verseo połączyli swoją wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie i tak powstało wydarzenie, na którym trzeba być. Dowiedz się, dlaczego warto inwestować w YouTube i przede wszystkim, co zrobić, by kanał reklamowy YT był skuteczny.

YouTube to obecnie najpopularniejsza platforma wideo na świecie. Stanowi doskonałe miejsce, by pokazać swoje produkty i usługi oraz zwiększyć rozpoznawalność marki. Jak jednak wyróżnić się pośród milionów sprzedawców i zaistnieć poprzez reklamy wideo? Na to pytanie wspólnie odpowiedzą Martyna Buszczak z Google wraz z Martyną Mikołajczak z Verseo.

Poświęcany czas i wykonywane czynności online są coraz bardziej złożone. Aż 90% użytkowników sieci deklaruje, że podczas wykonywania zadań płynnie przełącza się między urządzeniami i platformami online. Oglądanie trailerów, zakup butów, przeglądanie bloga kulinarnego czy wyszukiwanie poręcznej wiertarko-wkrętarki to czynności, które już dawno wykonujemy równocześnie.

Czy wiesz, że:

  • 80% osób deklaruje, że wyszukując produkty online przed zakupem, przełącza się podczas szukania między wyszukiwaniem produktu a wideo*,
  • 40% kupujących na całym świecie deklaruje, że kupiło produkty znalezione na YouTube**.

Potencjał platformy YouTube jest ogromny. Badania przeprowadzone przez Gemius/PBI wskazują, że strona główna YouTube jest najpopularniejszą stroną wśród największych portali w Polsce.

potencjał YT

Źródło: Gemius/PBI, March 2019​.

Siłę platformy YouTube dostrzec można także w Verseo. Suma budżetów reklamowych naszych klientów w pierwszym półroczu 2021 r. w porównaniu do 2020 r., wskazuje wzrost wydatków w kanale reklamowym YouTube, aż o 408%. Nowe formaty reklam, mnóstwo contentu, który przyciąga użytkowników i ułatwia targetowanie, dźwięk, obraz, interakcje – to wszystko pracuje na bardzo wysoką skuteczność reklam video na YT.
02

Czego dowiesz się na szkoleniu:

  • jakie możliwości reklamowe daje YouTube,
  • o czym należy pamiętać przy tworzeniu reklamy,
  • sugestie wykorzystania rozszerzeń reklamy,
  • statystyki dotyczące YouTube’a zarówno w Polsce, jak i na świecie,
  • dlaczego warto reklamować się na YouTube,
  • podpowiedzi, jak zwiększyć atrakcyjność reklamy wideo,
  • jakie rozwiązania beta wdrażane są na YouTube.
03

Dla kogo jest ten webinar?

Webinar we współpracy z Google, przygotowaliśmy z myślą o firmach reklamujących się lub planujących kampanie reklamowe w serwisie YouTube. Zarówno dla małych, jak i dużych firm, dla firm usługowych, sklepów offline oraz podmiotów e-commerce. Dla właścicieli, managerów, kierowników, marketerów i wszystkich tych, którzy chcą poprzez reklamę wideo skupić uwagę potencjalnych klientów na swojej marce. Jeżeli nie wiesz, jak wykorzystać potencjał YouTube, to ten webinar jest dla Ciebie.

Dowiedz się więcej o reklamach wideo prosto od ekspertów Google i Verseo.
Zapisz się na webinar i wykorzystaj nasze wskazówki.

 

04

Prelegenci

Martyna Buszczak

Global Account Executive FBR | Google

Specjalista strategii brandowych w YouTube. Współpracuje z największymi markami w Polsce, doradzając w strategiach digital marketingu. Ekspert ds. kreacji i działań wideo na region CEE. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu budowania marki przez rozwiązania YouTube.

Martyna Mikołajczak

Product Designer | Verseo

Ponad 5 lat temu połączyła swoją wiedzę i doświadczenie z know-how Verseo. Obsługiwała kampanie internetowe na terenie całego świata, we wszystkich kanałach reklamowych Google. Obecnie prowadzi projekty związane z budowaniem, wdrażaniem i optymalizacją narzędzi z rodziny Verseo oraz jest autorką poradników i artykułów z zakresu marketingu online.

05

Jak dołączyć do webinaru Verseo?

  • Zarejestruj się.
  • Dzięki rejestracji otrzymasz od nas potwierdzenie oraz przypomnienie o zbliżającym się wydarzeniu (jeśli nie widzisz maila, sprawdź skrzynkę SPAM), a w dniu szkolenia podeślemy Ci link do transmisji live.
  • Do wydarzenia będziesz mógł dołączyć poprzez platformę YouTube lub Facebook – wybór należy do Ciebie.

*Google/Magid Advisors, „The Role of Digital Video in People’s Lives”, Global (US, CA, BR, UK, DE, FR, JP, IN, KR, AU), August 2018, n=20,000, A18-64 general online population. **Google/Ipsos, „How People Shop with YouTube” Study, Global, July 2018. 18-64 year olds who go online at least once per month and have purchased something in the last year (n=24,017)

12 sposobów na przyciągnięcie uwagi klienta

Facebook Logo

Zapisz się teraz
na darmowy webinar!