Kariera - Oferty pracy

Junior Customer Support Specialist

Miejsce pracy: Poznań

Formularz aplikacyjny

Oferta pracy: Junior Customer Support Specialist

Dane kontaktowe:

CV * Obsługiwane formaty: PDF, DOC, DOCX. Maksymalny rozmiar pliku: 10 MB
Błędne rozszerzenie pliku. Dozwolone formaty PDF,DOC,DOCX

Wszystko sprawdzone i gotowe?

Wysyłanie nie powiodło się. Sprawdź formularz i spróbuj jeszcze raz.

Kontrakt B2B

4500 – 5500 zł netto + VAT

30 dni płatnych wolnych
od świadczenia usług

Pakiet szkoleń na start

Dlaczego potrzebujemy właśnie Ciebie?

Dołącz do nowej komórki w ramach zespołu Customer Success, czyli specjalistów w obsłudze klienta, którzy dbają o relacje z klientami oraz zapewniają najwyższą jakość obsługi. Szukamy właśnie Ciebie, jeśli tylko lubisz pracować z klientami i chcesz się rozwijać w tym kierunku.

Chcemy, aby dołączył do nas ktoś kto ma za sobą pierwsze doświadczenie w obszarze obsługi klienta, wie jak rozmawiać z klientami i dobrze się w tym czuje. Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta będzie bardzo pomocne – będziesz wspierać klientów i rozwiązywać ich problemy.

Co chcemy Ci zaoferować:

  • zarobki: B2B → 4500 – 5500 zł netto + VAT,
  • pakiet szkoleń na start – w pierwszych tygodniach wciągamy Cię na pokład – uczymy obsługi narzędzi, tworzenia kampanii, podstaw SEO, szkolimy z CRM-a, naszych produktów, rozmów z klientem itp.,
  • pracę w nowoczesnym biurze w Poznaniu,
  • dostęp do uznanych na świecie narzędzi jak HubSpot, Semstorm, Senuto, Ahrefs, Screaming Frog i 20 innych narzędzi SEO/SEM z dostępem do wersji płatnej,
  • permanentny proces nauki z najlepszymi w branży – zakończenie onboardingu nie oznacza końca nauki – damy Ci dostęp do platformy e-learningowej, kursów, webinarów, poradników i innych materiałów szkoleniowych, a w pracy będzie pomagał Ci bardziej doświadczony opiekun,
  • nieograniczone możliwości rozwoju – jeśli chcesz zdobywać nowe kompetencje, zawsze możesz liczyć na naszą pomoc,
  • szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne – niektóre wybieramy sami, ale możesz też przedstawić swoje propozycje,
  • możliwość rozszerzenia swojej wiedzy o nowe kanały marketingowe,
  • sprecyzowane zadania i cele – zawsze wiesz, co masz robić, ale pozostawiamy Ci dużą swobodę działania i jesteśmy otwarci na Twoje pomysły.

Twoje zadania:

  • stałe wsparcie klienta w zakresie obsługiwanego pakietu usług – kontakt mailowy i telefoniczny,
  • odpowiedzialność za najwyższej jakości obsługę i dobre doświadczenia klienta – to jeden z przypadków, w których liczy się i ilość, i jakość.

Prześlij nam swoją aplikację, jeśli:

  • masz pierwsze szlify w obsłudze klienta B2B – w tym w kontakcie telefonicznym,
  • masz wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • wyróżnia Cię samodzielność i wysoka etyka pracy,
  • zręcznie poruszasz się w środowisku Google (Google Sheets, Prezentacje Google, Google Docs),
  • znasz angielski, na poziomie min. B2/C1,
  • interesujesz się marketingiem online i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie,
  • jesteś graczem zespołowym.

Poznaj zespół, z którym przyjdzie Ci współpracować:

Monika Adamczyk

Head of Customer Success

Nikodem Szarata

Customer Success Manager

Anna Wachowiec

Customer Success Manager

marika kachaniak

Marika Kachaniak

Senior Customer Success Specialist

Dołącz do nas!

Sprawdź, jak będzie wyglądał proces rekrutacji:

Zadzwonimy do Ciebie
Pierwszy etap to ok. 20-minutowa rozmowa telefoniczna z Twoim przyszłym przełożonym. Jeśli okaże się, że między nami „kliknęło”…

Zaprosimy cię na spotkanie
Odwiedzisz nas w biurze lub połączymy się zdalnie.

Feedback
Jeśli między nami zaiskrzy, zaprosimy Cię do współpracy! A jeśli tym razem nam się nie uda, przekażemy Ci konkretny feedback.

Proces rekrutacji na to stanowisko zamyka się w powyższych trzech etapach.
Po każdym z nich otrzymasz od nas informację zwrotną.

To jak, zagrasz z nami?