Kariera - Oferty pracy

Junior Customer Success Specialist

Miejsce pracy: Poznań

Formularz aplikacyjny

Oferta pracy: Junior Customer Success Specialist

Dane kontaktowe:

CV * Obsługiwane formaty: PDF, DOC, DOCX. Maksymalny rozmiar pliku: 10 MB
Błędne rozszerzenie pliku. Dozwolone formaty PDF,DOC,DOCX

Wszystko sprawdzone i gotowe?

Wysyłanie nie powiodło się. Sprawdź formularz i spróbuj jeszcze raz.

Kontrakt B2B

od 4500 zł
netto + VAT

30 dni płatnych wolnych
od świadczenia usług

Pakiet szkoleń na start

Pora dołączyć do zawodowców. Pod koniec dnia w Verseo 1+1 zawsze daje 3.

Verseo od 8 lat zdobywa najwyższe pozycje w niezależnych rankingach największych agencji SEO/SEM w Polsce. Jesteśmy strategicznym partnerem Google w Europie Wschodniej i Centralnej. Portfel klientów, których obsługujemy w ciągu roku w ramach prowadzenia kampanii, mieści ponad 100 milionów złotych.

Dlaczego i do czego potrzebujemy właśnie Ciebie?

Szukamy osoby, która będzie zajmowała się obsługą klientów w zakresie kampanii (Google Ads /FB Ads /Allegro Ads/SEO) w Dziale Customer Success.

Chcemy, aby dołączył do nas ktoś głodny marketingowej wiedzy i otwarty na wszystkie wyzwania, które niesie za sobą obsługa klienta. Szukamy więc osób z doświadczeniem – przy czym jego brak nie jest przeszkodą – motywacja do rozwoju i pasjonowanie się marketingiem internetowym mogą to zrównoważyć.

Twoje zadania:

  • stały kontakt i budowanie relacji z klientami B2B,
  • tworzenie i obsługa kampanii w środowisku Google Ads, Facebook Ads, Allegro Ads,
  • analiza wyników przy pomocy Google Analytics,
  • tworzenie prezentacji sprzedażowych dla potencjalnych klientów,
  • terminowe rozliczanie i raportowanie wyników kampanii,
  • cross-selling i up-selling innych usług z oferty agencji.

Co chcemy Ci zaoferować:

  • zarobki: B2B → 4500 zł netto + VAT na start (później wchodzisz w system prowizyjny bez górnego limitu pozwalający na szybki wzrost wynagrodzenia),
  • pracę w nowoczesnym biurze w Poznaniu,
  • pracę z uznanymi na świecie narzędziami jak HubSpot, Semstorm, Senuto, Ahrefs, Screaming Frog i 20 innych narzędzi SEO/SEM z dostępem do wersji płatnej,
  • permanentny proces nauki z najlepszymi w branży,
  • nieograniczone możliwości rozwoju,
  • szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne,
  • możliwość rozszerzenia swojej wiedzy o nowe kanały marketingowe,
  • sprecyzowane zadania i cele,
  • wysokiej klasy narzędzia pracy.

Prześlij nam swoją aplikację, jeśli:

  • masz umiejętności analityczne (w kontekście obsługi kampanii, szybkiego wyciągania wniosków),
  • masz pierwsze szlify w obsłudze klienta B2B,
  • masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
  • zręcznie poruszasz się w środowisku MS Office (MS Excel, Power Point),
  • masz umiejętność budowania relacji z klientem,
  • interesujesz się marketingiem online i chcesz rozwijać się w tym obszarze (głównie PPC),
  • znasz angielski na poziomie pozwalającym na swobodną, płynną komunikację z klientem w zakresie bieżącej obsługi,
  • masz nastawienie na prosprzedażową obsługę klienta,
  • cechuje Cię wysoki poziom empatii i umiejętność zrozumienia potrzeb klienta,
  • masz zdolność do efektywnego rozwiązywania problemów i opanowywania trudnych sytuacji,
  • masz wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • wyróżnia Cię samodzielność i wysoka etyka pracy,
  • jesteś graczem zespołowym.

Mile widziane:

  • dobra znajomość systemu Google Ads, Google Analytics,
  • dobra znajomość Menedżera Reklam (FB)
  • studia na kierunku powiązanym z marketingiem online / kursy, szkolenia w tej dziedzinie

Poznaj zespół, z którym przyjdzie Ci współpracować:

Monika Adamczyk

Head of Customer Success

Nikodem Szarata

Customer Success Manager

jcuprys

Joanna Cupryś

Senior Customer Success Specialist

pkrolski

Paweł Królski

Customer Success Specialist

Dołącz do nas!

Sprawdź, jak będzie wyglądał proces rekrutacji:

Zadzwonimy do Ciebie
Pierwszy etap to ok. 20-minutowa rozmowa telefoniczna z Twoim przyszłym przełożonym🙂 Jeśli okaże się, że między nami „kliknęło”…

Zaprosimy cię na spotkanie
Odwiedzisz nas w biurze lub połączymy się zdalnie.

Feedback
Jeśli między nami zaiskrzy, zaprosimy Cię do współpracy! A jeśli tym razem nam się nie uda, przekażemy Ci konkretny feedback.

Proces rekrutacji na to stanowisko zamyka się w powyższych trzech etapach.
Po każdym z nich otrzymasz od nas informację zwrotną.

To jak, zagrasz z nami?