Kontrakt B2B
4500 – 8500 zł
netto + VAT
30 dni płatnych wolnych
od świadczenia usług
Pakiet szkoleń na start
Verseo od 8 lat zdobywa najwyższe pozycje w niezależnych rankingach największych agencji SEO/SEM w Polsce. Jesteśmy strategicznym partnerem Google w Europie Wschodniej i Centralnej. Portfel klientów, których obsługujemy w ciągu roku w ramach prowadzenia kampanii, mieści ponad 100 milionów złotych.
Jesteśmy sobie pisani?
Jesteś specjalistą z zakresu tworzenia kampanii Google i Facebook Ads? O Tik Tok Ads wiesz już wszystko lub dopiero zamierzasz zgłębić tajniki tej platformy? Lubisz optymalizować procesy i udoskonalać dostępne rozwiązania? Chętnie dzielisz się wiedzą i – co równie istotne – potrafisz motywować i doceniać. Tak? To idealnie, to właśnie z Tobą chcemy współpracować!
Co możemy Ci zagwarantować?
- zarobki: B2B → 4500 – 8500 zł netto + VAT,
- pracę w nowoczesnym biurze w Poznaniu,
- elastyczne godziny pracy,
- 30 płatnych dni wolnych od świadczenia usług,
- permanentny proces nauki z najlepszymi w branży – zakończenie onboardingu nie oznacza końca nauki. Damy Ci dostęp do platformy e-learningowej, kursów, webinarów, poradników i innych materiałów szkoleniowych, a w pracy będzie pomagał Ci bardziej doświadczony opiekun.
- szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne – niektóre wybieramy sami, ale możesz też przedstawić swoje propozycje.
- sprecyzowane zadania i cele – zawsze wiesz, co masz robić, ale pozostawiamy Ci dużą swobodę działania i jesteśmy otwarci na Twoje pomysły.
- możliwość rozszerzenia swojej wiedzy o nowe kanały marketingowe.
Twoje zadania:
- architektura, optymalizacja i nadzór nad kampaniami Google Ads oraz Facebook Ads,
- analiza wyników przy wykorzystaniu Google Analytics,
- tworzenie raportów Google Ads,
- analiza efektów i wdrażanych rozwiązań,
- rozwijanie kampanii oraz śledzenie trendów w środowisku Social Mediów
- wsparcie członków zespołu w tym temacie.
Prześlij nam swoją aplikację, jeśli:
- znasz zagadnienia związane z Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics, e-commerce,
- posiadasz duże zdolności analityczne,
- możesz pochwalić się bardzo dobrą znajomością Excela,
- cechuje Cię otwartość oraz chęci do zdobywania i pogłębiania wiedzy,
- masz umiejętność pracy w zespole,
- umiesz efektywnie organizować sobie pracę,
- znasz dobrze język angielski (min. B1),
- a jeszcze jeśli dodatkowo znasz SQL – to aplikuj koniecznie!
Poznaj zespół, z którym przyjdzie Ci współpracować:

Joanna Hałaszkiewicz
Head of Training & Development Department

Danuta Janicka
Digital Ads & Optimization Specialist

Wojtek Briske
Digital Ads & Optimization Specialist
Dołącz do nas!
Sprawdź, jak będzie wyglądał proces rekrutacji:
Zadzwonimy do Ciebie
Pierwszy etap to ok. 20-minutowa rozmowa telefoniczna z Twoim przyszłym przełożonym. Jeśli okaże się, że między nami „kliknęło”…
Zaprosimy cię na spotkanie
Odwiedzisz nas w biurze lub połączymy się zdalnie.
Feedback
Jeśli między nami zaiskrzy, zaprosimy Cię do współpracy! A jeśli tym razem nam się nie uda, przekażemy Ci konkretny feedback.
Proces rekrutacji na to stanowisko zamyka się w powyższych trzech etapach.
Po każdym z nich otrzymasz od nas informację zwrotną.