Kariera - Oferty pracy

Digital Ads & Optimization Specialist

Miejsce pracy: Poznań

Formularz aplikacyjny

Oferta pracy: Digital Ads & Optimization Specialist

Dane kontaktowe:

CV * Obsługiwane formaty: PDF, DOC, DOCX. Maksymalny rozmiar pliku: 10 MB
Błędne rozszerzenie pliku. Dozwolone formaty PDF,DOC,DOCX

Wszystko sprawdzone i gotowe?

Wysyłanie nie powiodło się. Sprawdź formularz i spróbuj jeszcze raz.

Kontrakt B2B

4500 – 8500 zł
netto + VAT

30 dni płatnych wolnych
od świadczenia usług

Pakiet szkoleń na start

Verseo od 8 lat zdobywa najwyższe pozycje w niezależnych rankingach największych agencji SEO/SEM w Polsce. Jesteśmy strategicznym partnerem Google w Europie Wschodniej i Centralnej. Portfel klientów, których obsługujemy w ciągu roku w ramach prowadzenia kampanii, mieści ponad 100 milionów złotych.

Jesteśmy sobie pisani?

Jesteś specjalistą z zakresu tworzenia kampanii Facebook Ads. O Tik Tok Ads wiesz już wszystko lub dopiero zamierzasz zgłębić tajniki tej platformy? Lubisz optymalizować procesy i udoskonalać dostępne rozwiązania? Chętnie dzielisz się wiedzą i – co równie istotne – potrafisz motywować i doceniać. Tak? To idealnie, to właśnie z Tobą chcemy współpracować!

Co oferujemy?

  • zarobki: B2B → 4500 – 8500 zł netto + VAT,
  • pracę w nowoczesnym biurze w Poznaniu,
  • elastyczne godziny pracy,
  • 30 płatnych dni wolnych od świadczenia usług,
  • permanentny proces nauki z najlepszymi w branży – zakończenie onboardingu nie oznacza końca nauki. Damy Ci dostęp do platformy e-learningowej, kursów, webinarów, poradników i innych materiałów szkoleniowych, a w pracy będzie pomagał Ci bardziej doświadczony opiekun.
  • szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne – niektóre wybieramy sami, ale możesz też przedstawić swoje propozycje.
  • sprecyzowane zadania i cele – zawsze wiesz, co masz robić, ale pozostawiamy Ci dużą swobodę działania i jesteśmy otwarci na Twoje pomysły.
  • możliwość rozszerzenia swojej wiedzy o nowe kanały marketingowe.

Twoje zadania:

  • optymalizacja i nadzór nad kampaniami Facebook Ads,
  • analizowanie efektów i wyciąganie wniosków przy wykorzystaniu Google Analytics,
  • raportowanie wyników,
  • aktualizowanie wiedzy o ekosystemie reklamowym i trendach marketingowych,
  • współtworzenie strategii marketingowych i komunikacyjnych klientów.
  • wspieranie pozostałych działów w zakresie optymalizacji kampanii reklamowych.

Prześlij nam swoją aplikację, jeśli:

  • masz min. 2-letnie doświadczenie w konfigurowaniu kampanii Facebook Ads,
  • z Tik Tok Ads jesteś za pan brat albo przynajmniej chcesz być (mile widziane zainteresowanie w tym kierunku),
  • lubisz analizować dane, wyciągać z nich wnioski, a następnie przekładać je na praktyczne rozwiązania,
  • potrafisz dzielić się wiedzą,
  • wyróżnia Cię samodzielność i wysoka etyka pracy,
  • zręcznie poruszasz się w środowisku Google (Google Sheets, Prezentacje Google, Google Docs),
  • znasz, nawet na podstawowym poziomie, zagadnienia związane z Google Ads i e-commerce;
  • władasz językiem angielski na poziomie min. B2/C1.

Poznaj zespół, z którym przyjdzie Ci współpracować:

Joanna Hałaszkiewicz

Head of Training & Development Department

djanicka

Danuta Janicka

Digital Ads & Optimization Specialist

wbriske

Wojtek Briske

Digital Ads & Optimization Specialist

Dołącz do nas!

Sprawdź, jak będzie wyglądał proces rekrutacji:

Zadzwonimy do Ciebie
Pierwszy etap to ok. 20-minutowa rozmowa telefoniczna z Twoim przyszłym przełożonym. Jeśli okaże się, że między nami „kliknęło”…

Zaprosimy cię na spotkanie
Odwiedzisz nas w biurze lub połączymy się zdalnie.

Feedback
Jeśli między nami zaiskrzy, zaprosimy Cię do współpracy! A jeśli tym razem nam się nie uda, przekażemy Ci konkretny feedback.

Proces rekrutacji na to stanowisko zamyka się w powyższych trzech etapach.
Po każdym z nich otrzymasz od nas informację zwrotną.

To jak, zagrasz z nami?