Kariera - Oferty pracy

Customer Success Team Leader

Miejsce pracy: Poznań

Formularz aplikacyjny

Oferta pracy: Customer Success Team Leader

Dane kontaktowe:

CV * Obsługiwane formaty: PDF, DOC, DOCX. Maksymalny rozmiar pliku: 10 MB
Błędne rozszerzenie pliku. Dozwolone formaty PDF,DOC,DOCX

Pytania kwalifikacyjne:

Wszystko sprawdzone i gotowe?

Wysyłanie nie powiodło się. Sprawdź formularz i spróbuj jeszcze raz.

Kontrakt B2B

13000 – 18000 zł
netto + VAT

30 dni płatnych wolnych
od świadczenia usług

Pakiet szkoleń na start

Pora dołączyć do zawodowców. Pod koniec dnia w Verseo 1+1 zawsze daje 3.

Verseo od 10 lat zdobywa najwyższe pozycje w niezależnych rankingach największych agencji SEO/SEM w Polsce. Jesteśmy strategicznym partnerem Google w Europie Wschodniej i Centralnej. Portfel klientów, których obsługujemy w ciągu roku w ramach prowadzenia kampanii, mieści ponad 100 milionów złotych.

Dlaczego potrzebujemy właśnie Ciebie?

Masz doświadczenie w pracy w agencji lub e-commerce (lub chcesz je zdobyć), a kontakt z ludźmi nie wywołuje u Ciebie gęsiej skórki i kołatania serca? Wyślij aplikację na stanowisko Customer Success Team Leader – być może to na Ciebie właśnie czekamy 🙂 Szukamy otwartej i empatycznej osoby, która będzie odpowiadała za prowadzenie zespołu Customer Success, którego zadaniem jest dbanie o doświadczenia naszych klientów związane z usługami, które oferujemy.
Będziesz czuwać nad jakością obsługi, dbać o rozwój teamu i troszczyć się, żeby kontakt z innymi działami układał się jak kostka Rubika w rękach profesjonalisty. Ale bez obaw – nie będzie to syzyfowa praca, bo w Verseo po prostu lubimy się nawzajem 🙂

Co chcemy Ci zaoferować:

  • zarobki: B2B → 13 000 – 18 000 zł netto + VAT,
  • pakiet szkoleń na start – w pierwszych tygodniach wciągamy Cię na pokład – uczymy obsługi narzędzi, tworzenia kampanii, podstaw SEO, szkolimy z CRM-a, naszych produktów itp.,
  • pracę w nowoczesnym Parku Technologicznym w Poznaniu – pracujemy stacjonarnie,
  • pracę z uznanymi na świecie narzędziami jak np. HubSpot,
  • permanentny proces nauki z najlepszymi w branży – zakończenie onboardingu nie oznacza końca nauki – damy Ci dostęp do platformy e-learningowej, kursów, webinarów, poradników i innych materiałów szkoleniowych,
  • możliwości rozwoju – jeśli chcesz zdobywać nowe kompetencje, zawsze możesz liczyć na naszą pomoc,
  • szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne – niektóre wybieramy sami, ale możesz też przedstawić swoje propozycje.

Twoje zadania:

  • aktywna praca z zespołem Customer Success i doraźna pomoc w zakresie codziennych problemów – zespół składa się z kilkunastu specjalistów,
  • prowadzenie rekrutacji nowych pracowników,
  • wdrażanie i onboarding nowych członków zespołu,
  • odpowiedzialność za najwyższej jakości obsługę i dobre doświadczenia klienta – to jeden z przypadków, w których liczy się i ilość i jakość,
  • czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem procesów – wszystko działa sprawniej, kiedy to sensownie poukładać,
  • raportowanie do Zarządu i bezpośredniego przełożonego – tworzenie zleconych raportów, analiza danych i wyciąganie trafnych wniosków,
  • odpowiadanie za proces reklamacyjny – przyjmowanie feedbacku, rozpatrywanie zgłoszeń i kontakt z klientami,
  • dbanie o komunikację z pozostałymi zespołami Verseo – będziesz blisko współpracować z zespołami New Sales, Business Development, Optymalizacji.

Prześlij nam swoją aplikację, jeśli:

  • masz doświadczenie liderskie (min. roczne) – wiesz jak zadbać o to, aby zespół działał sprawnie i realizował cele biznesowe,
  • masz doświadczenie w digitalu
  • lubisz wdrażać usprawnienia – innowacja to Twoje drugie imię, nie idziesz utartymi szlakami, wiesz gdzie i jak szukać najlepszych rozwiązań,
  • jesteś nastawiony/a na osiąganie najlepszych rezultatów – wiesz jak je zmierzyć i jak zbudować efektywne procesy,
  • masz doświadczenie w obsłudze klientów – wiesz na co zwrócić uwagę pracując z klientami B2B,
  • zręcznie poruszasz się w środowisku Google (Google Sheets, Prezentacje Google) – to nasze podstawowe narzędzia pracy, z których będziesz korzystać na co dzień,
  • znasz angielski na poziomie min. B2 – mamy coraz więcej klientów zagranicznych,
  • cechują Cię wysoki poziom empatii i umiejętność zrozumienia potrzeb klienta – po prostu łatwo łapiesz kontakt z ludźmi i potrafisz wypracowywać rozwiązania satysfakcjonujące wszystkich zainteresowanych,
  • potrafisz efektywnie rozwiązywać problemy i opanowywać trudne sytuacje oraz masz doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji – zachowujesz zimną krew i zamiast panikować, szukasz wyjścia z sytuacji,
  • masz wysokie umiejętności komunikacyjne – potrafisz prowadzić miłą, kulturalną konwersację i przejrzyście tłumaczyć nawet skomplikowane kwestie,
  • wyróżnia Cię samodzielność i wysoka etyka pracy – nie bawimy się w strażników, oczekujemy, że każdy będzie wiedział, co ma robić i będzie to robił najlepiej, jak się da,
  • jesteś graczem zespołowym – podkładanie świni czy innych zwierząt hodowlanych to nie u nas – my gramy zawsze do jednej bramki 🙂
  • interesujesz się marketingiem online i/lub masz doświadczenie w agencji marketingowej/e-commerce. Mile widziane również doświadczenie z Google Ads.

Oprócz CV prosimy o załączenie krótkiego, jednominutowego filmiku, który przekona nas do zaproszenia właśnie Ciebie na rozmowę rekrutacyjną! 🙂

Poznaj zespół, z którym przyjdzie Ci współpracować:

Monika Adamczyk

Head of Customer Success

Joanna Hałaszkiewicz

Head of Training & Development Department

Klaudia Zielke

Head of Web Analytics

paweł baszczuk

Paweł Baszczuk

Revenue Sales Manager

Dołącz do nas!

Sprawdź, jak będzie wyglądał proces rekrutacji:

Zadzwonimy do Ciebie
Pierwszy etap to ok. 20-minutowa rozmowa telefoniczna z Twoim przyszłym przełożonym. Jeśli okaże się, że między nami „kliknęło”…

Zaprosimy cię na spotkanie
Odwiedzisz nas w biurze lub połączymy się zdalnie.

Feedback
Jeśli między nami zaiskrzy, zaprosimy Cię do współpracy! A jeśli tym razem nam się nie uda, przekażemy Ci konkretny feedback.

Proces rekrutacji na to stanowisko zamyka się w powyższych trzech etapach.
Po każdym z nich otrzymasz od nas informację zwrotną.

To jak, zagrasz z nami?