Kariera - Oferty pracy

Junior Marketing Automation Sales Specialist

Miejsce pracy: Poznań

Formularz aplikacyjny

Oferta pracy: Junior Marketing Automation Sales Specialist

Dane kontaktowe:

CV * Obsługiwane formaty: PDF, DOC, DOCX. Maksymalny rozmiar pliku: 10 MB
Błędne rozszerzenie pliku. Dozwolone formaty PDF,DOC,DOCX

Wszystko sprawdzone i gotowe?

Wysyłanie nie powiodło się. Sprawdź formularz i spróbuj jeszcze raz.

Kontrakt B2B

4000 – 5000 zł
netto + VAT + prowizja

30 dni płatnych wolnych
od świadczenia usług

Pakiet szkoleń na start

Pora dołączyć do zawodowców. Pod koniec dnia w Verseo 1+1 zawsze daje 3.

Verseo od 8 lat zdobywa najwyższe pozycje w niezależnych rankingach największych agencji SEO/SEM w Polsce. Jesteśmy strategicznym partnerem Google w Europie Wschodniej i Centralnej. Portfel klientów, których obsługujemy w ciągu roku w ramach prowadzenia kampanii, mieści ponad 100 milionów złotych.

Jako Złoty partner HubSpot w Polsce jesteśmy w czołówce firm specjalizujących się we wdrożeniach tego systemu. Obsługujemy wszystkie moduły systemu HubSpot i na co dzień pomagamy naszym Klientom w pracy z tym wszechstronnym i uznanym na świecie narzędziem.

Dlaczego potrzebujemy właśnie Ciebie?

Dołącz do nowej komórki w ramach zespołu Technologii, czyli specjalistów w zakresie obsługi narzędzia HubSpot. Szukamy właśnie Ciebie, jeśli interesujesz się nowymi technologiami i chcesz pomagać firmom rozwiązać ich problemy z brakiem odpowiedniego narzędzia wspierającego działy sprzedaży, marketingu i obsługi klienta .

Chcemy, aby dołączył do nas ktoś kto ma za sobą pierwsze doświadczenia w pracy z nowoczesnym systemem do Marketing i/lub Sales Automation, oraz wie jak ofertować takie narzędzie.

Co oferujemy?

  • System prowizyjny bez górnego limitu, który pozwoli Ci na szybki wzrost wynagrodzenia.
  • Aktywna współpraca z jednym z największych dostawców oprogramowania CRM, Sales i Marketing Automation na świecie.
  • Permanentny proces nauki z najlepszymi w branży – zakończenie onboardingu nie oznacza końca nauki. Damy Ci dostęp do platformy e-learningowej, kursów, webinarów, poradników i innych materiałów szkoleniowych, a w pracy będzie pomagał Ci bardziej doświadczony opiekun. W ciągu roku weźmiesz udział w szkoleniu, które jest wyceniane na 30 000 zł.
  • Szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne – niektóre wybieramy sami, ale możesz też przedstawić swoje propozycje.
  • Sprecyzowane zadania i cele – zawsze wiesz, co masz robić, ale pozostawiamy Ci dużą swobodę działania i jesteśmy otwarci na Twoje pomysły.

Twoje zadania:

  • Aktywne pozyskiwanie Klientów z sektora (B2B) – cold calling to podstawa naszej pracy,
  • Budowa długotrwałych relacji z Klientami,
  • Współpraca z działem handlowym HubSpot w obsłudze Leadów i wycenie projektów
  • Wybór optymalnego rozwiązania oraz przygotowanie ofert w zakresie technicznym i handlowym
  • Spotkania sprzedażowo – techniczne z klientami,
  • Współdziałanie z innymi zespołami firmy – będziesz blisko współpracować z zespołem Technologii, który zajmie się obsługą Twoich klientów,
  • Realizacja ustalonych planów sprzedażowych,
  • Praca z takimi narzędziami jak HubSpot, G-Suite, Tasty Task

Najważniejsze na tym stanowisku będą:

  • doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub bezpośredniej produktów technologicznych typu SaaS,
  • wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • samodzielność w działaniu.

Szukamy osoby, która również:

  • swobodnie posługuje się językiem angielskim – poziom B2,
  • uparcie dąży do realizacji celów i zamykania sprzedaży,
  • opanowała do perfekcji trudną sztukę konwersacji i zaciekawienia rozmówcy,
  • potrafi aktywnie słuchać i ma wysoki poziom empatii,
  • łączy swobodę bycia z kulturą osobistą – klienci lubią z Tobą pracować,
  • potrafi efektywnie zarządzać swoim czasem i priorytetyzować zadania,
  • wychodzi z inicjatywą co do potrzebnych materiałów, Case Study, ofert, które pomogłyby w procesie sprzedaży

Poznaj zespół, z którym przyjdzie Ci współpracować:

Radosław Strzelecki

Technology Manager

Dawid Bednarz

Marketing Automation Specialist

Adam Kubaszewski

Marketing Specialist

Dołącz do nas!

Sprawdź, jak będzie wyglądał proces rekrutacji:

Zadzwonimy do Ciebie
Pierwszy etap to ok. 20-minutowa rozmowa telefoniczna z Twoim przyszłym przełożonym🙂 Jeśli okaże się, że między nami „kliknęło”…

Zaprosimy cię na spotkanie
Odwiedzisz nas w biurze lub połączymy się zdalnie.

Feedback
Jeśli między nami zaiskrzy, zaprosimy Cię do współpracy! A jeśli tym razem nam się nie uda, przekażemy Ci konkretny feedback.

Proces rekrutacji na to stanowisko zamyka się w powyższych trzech etapach.
Po każdym z nich otrzymasz od nas informację zwrotną.

To jak, zagrasz z nami?