Ten tekst przeczytasz w 3 minuty

Brak komentarzy

Verseo Hotels czyli jak wypromować hotel w metawyszukiwarkach

Verseo Hotels czyli jak wypromować hotel w metawyszukiwarkach - zdjęcie nr 1

Verseo Hotels czyli jak wypromować hotel w metawyszukiwarkach - zdjęcie nr 2

Verseo Hotels czyli jak wypromować hotel w metawyszukiwarkach - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Verseo Hotels czyli jak wypromować hotel w metawyszukiwarkach

Zamknij

Współpraca Verseo z największymi partnerami na rynku turystycznym przyniosła efekt w postaci unikalnej usługi Verseo Hotels – kompleksowy marketing dla hotelu. Usługa Verseo Hotels obejmuje nie tylko możliwość prowadzenia kampanii w Google Hotel Ads czy typowej kampanii Google AdWords dla hotelu. Pozwala także na wyświetlanie najniższej możliwej ceny bezpośrednio pobranej z własnej strony internetowej, co wpływa na wizerunek i marketing hotelu. Aktualne ceny oraz dostępność pokoi czy apartamentów mogą od razu wyświetlać się w najpopularniejszych na świecie metawyszukuwarkach takich jak m.in. Kayak, Trivago czy TripAdvisor. 

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

 

Efekt? Hotelarze zyskują potężne narzędzie umożliwiające precyzyjne dotarcie do potencjalnych gości, mając jednocześnie pełną kontrolę nad tym jak efektywne są działania promocyjne hotelu i czy reklama hotelu wspiera wystarczająco markę własną obiektu. Umiejętnie prowadzona kampania reklamowa hotelu powinna zwiększać ilość rezerwacji bezpośrednich, a więc tych najmniej kosztowych dla hotelu. Pozycjonowanie hotelu w wyszukiwarce Google jest właśnie jedną z metod prowadzących do zwiększania ilości bezpośrednich rezerwacji.

Efekt? Hotelarze zyskują potężne narzędzie umożliwiające precyzyjne dotarcie do potencjalnych gości, mając jednocześnie pełną kontrolę nad tym jak efektywne są działania promocyjne hotelu i czy reklama hotelu wspiera wystarczająco markę własną obiektu. Umiejętnie prowadzona kampania reklamowa hotelu powinna zwiększać ilość rezerwacji bezpośrednich, a więc tych najmniej kosztowych dla hotelu. Pozycjonowanie hotelu w wyszukiwarce Google jest właśnie jedną z metod prowadzących do zwiększania ilości bezpośrednich rezerwacji.

Metawyszukiwarki – co to jest i jak to działa?

Metawyszukiwarki na rynku hotelarskim to rodzaje portali internetowych umożliwiających potencjalnym klientom hoteli poszukiwanie dostępnych ofert w interesujących ich terminach oraz sprawdzenie cen pokoi w wielu kanałach dystrybucji, np. OTA (Online Travel Agency). Są one swego rodzaju porównywarkami  i odpowiednikami takich stron jak Ceneo czy Nokaut.

Reklama hoteli w metawyszukiwarkach

Strony typu metawyszukiwarki (z ang.metasearch) sprawiły, że podczas planowania podróży nie musimy już przeglądać dziesiątek stron internetowych każdego z interesujących nas hoteli, aby dokonać wyboru najlepszego miejsca na nocleg.  Rosnąca popularność tego typu serwisów sprawia, że hotel nie może pozwolić sobie na bojkot tych witryn – pożądana byłaby raczej promocja hotelu w nich. Należy zauważyć, że te portale potencjalnym klientom kojarzą się nie tylko z łatwością wyszukiwania i porównywania ofert, ale także z możliwością poznania ocen gości hotelowych, obejrzenia dużej ilości zdjęć i po prostu z profesjonalizmem zamieszczanych tam ofert i opisów obiektów hotelowych. Nie bez znaczenia jest też wygoda możliwości rezerwacji online. Obecność w metawyszukiwarkach to nie tylko reklama dla hotelu, ale też możliwość kształtowania jego wizerunku wśród potencjalnych klientów. Jak widać, korzyści z obecności hotelu na portalach są bezsprzeczne i kuszące. Hotele mogą jednocześnie być obecne na portalach i prowadzić świadomą politykę cenową – konkurować z portalami rezerwacyjnymi ograniczając rolę pośredników i zwiększając tym samym liczbę rezerwacji bezpośrednich.

Metawyszukiwarki – dlaczego warto?

Przedstawiamy korzyści płynące dla hotelu z korzystania z usługi Verseo Hotels i obecności w metawyszukiwarkach.

  • Łatwa integracja – możliwe jest połączenie Verseo Hotels z wiodącymi w Polsce i na świecie CRS-ami, channel managerami, czy systemami PMS.
  • Zawsze aktualne ceny i dostępność pokoi – są one dostarczane do kanałów dystrybucji dla każdego hotelu zawsze w czasie rzeczywistym. Dzięki temu nie pojawia się problem podwójnych rezerwacji tego samego pokoju w tym samym czasie i związanego z tym rozczarowania gościa hotelowego.
  • Wygodne zarządzanie budżetem reklamowym – możliwość ustawienia maksymalnego budżetu, kierowania go na najbardziej potrzebujące kanały dystrybucji (nie reklamujemy kanału, który nie potrzebuje promocji, kierujemy środki tam, gdzie są potrzebne w danym momencie), możliwość kierowania reklamy pod kątem kryteriów geograficznych itp.
  • Proste zarządzanie stawkami w TripAdvisor – dzięki automatycznemu systemowi zarządzania stawkami decyduj o pozycji swojej reklamy, możesz też ręcznie zarządzać kampaniami  i zyskać większą kontrolę nad budżetem i stawkami np. dla wybranych krajów.
  • Przejrzysty system rozliczeń kosztów – każda platforma typu metasearch działa na zasadzie CPC. Płacisz tylko za kliknięcia. Koszty mogą się różnić zależnie od platformy. Mając informacje na ten temat można łatwiej zarządzać kampanią i budżetem na promocję.
  • Szybki dostęp do informacji – platforma zarządzająca metawyszukiwarkami  pokazuje w sposób precyzyjny statystyki rezerwacji oraz koszty przeznaczone na reklamę.
  • Prostota zarządzania za pomocą jednego panelu – zarządzanie i monitorowanie wszystkich kosztów odbywa się za pośrednictwem jednego panelu administracyjnego. Panel umożliwia szybki dostęp do danych, a także przeprowadzenie ich analizy m.in. pod kątem przychodów czy zwrotów z inwestycji. Kontroluj w ten sposób pojedynczy hotel lub całą sieć hoteli. Efekt? Łatwe zarządzanie i wysoka użyteczność.
  • Promowanie rezerwacji bezpośrednich – przekłada się to na ograniczenie płacenie prowizji pośrednikom. Dzięki połączeniu booking engine z naszą technologią, każdy potencjalny gość może zobaczyć cenę z Twojej oficjalnej strony internetowej i z łatwością porównać ją z cenami pośredników. Zadbaj o to, aby cena na własnej stronie internetowej hotelu była najniższa. Postaw tylko na efektywną reklamę i płatność za przejścia na Twoją witrynę osób faktycznie zainteresowanych rezerwacjami online.

hotele-logos

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany