Google Ads

Remarketing

  • Docieraj tanio i skutecznie
  • Otaczaj klienta i zachęcaj do powrotu
  • Przypominaj o porzuconych koszykach

Remarketing w Google Ads i Facebook Ads pozwala dotrzeć do użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę, ale nie stali się klientami. Powody mogą być różne, ale remarketing prosto i skutecznie zachęci ich do dokończenia zakupów lub skontaktowania się z Twoją firmą!

Bezpłatna konsultacja

Umów się z ekspertem, a przygotujemy wycenę nawet w 24h

Remarketing - zdjęcie nr 1 Remarketing - zdjęcie nr 2 Marika Kachaniak Customer Success Manager

Reklamują się u nas m.in.:

Remarketing - zdjęcie nr 3 Remarketing - zdjęcie nr 4 Remarketing - zdjęcie nr 5 Remarketing - zdjęcie nr 6 Remarketing - zdjęcie nr 7 Remarketing - zdjęcie nr 8 Remarketing - zdjęcie nr 9 Remarketing - zdjęcie nr 10 Remarketing - zdjęcie nr 11 Remarketing - zdjęcie nr 12 Remarketing - zdjęcie nr 13 Remarketing - zdjęcie nr 14 Remarketing - zdjęcie nr 15 Remarketing - zdjęcie nr 16 Remarketing - zdjęcie nr 17 Remarketing - zdjęcie nr 18 Remarketing - zdjęcie nr 19 Remarketing - zdjęcie nr 20

Posiadamy najwyższy status partnerstwa z Google. Każdy z naszych ekspertów stale uzupełnia wiedzę związana z remarketingiem i certyfikuje się zarówno w systemach Google, jak i Meta/Facebook.

Najbardziej zawierzamy jednak własnemu doświadczeniu i naszej 10 letniej historii obsługiwania reklam Google Ads, Facebook Ads i innych.

Obsługujemy kampanie z małym, średnim i dużym budżetem. Każdy klient może liczyć na opiekę dedykowanego eksperta, dostęp do panelu z wynikami kampanii 24/7 i regularną optymalizację konta wspartą danymi analitycznym.

 

Opinie klientów na temat współpracy z Verseo

Z Verseo czujemy się bezpiecznie

Z Verseo czujemy się bezpiecznie

"Plan działania jest dopasowany do naszych możliwości i to jest najważniejsze, z tym czujemy się komfortowo. Jesteśmy laikami, dlatego możemy oczekiwać różnych rzeczy, ale ludzie, którzy są profesjonalni w tym, co robią i którym my zaufaliśmy, dają nam wskazówki i wtedy czujemy się bezpiecznie"

Paulina Branecka-Giec
Właścicielka marki Galea

Case Study: Rugito & Verseo

Case Study: Rugito & Verseo

"Dzięki raportom, które otrzymujemy na bieżąco, czujemy, że trzymamy rękę na pulsie. Wiemy, gdzie dokładnie wędrują nasze pieniądze i jak przekłada się to na sprzedaż. We współpracy z Verseo cenimy sobie najbardziej kontakt, który jest o każdej porze dnia i nocy, w praktycznie każdej sprawie".

Radosław Bartosik
Współwłaściciel Rugito.pl

Generujemy zyski dla klientów!

Generujemy zyski dla klientów!

"Szukaliśmy zaufanego partnera, który zaproponuje gotowe rozwiązania, wdroży je i na bieżąco będzie monitorować efekty. Eksperci Verseo przeanalizowali sytuację i wrócili z gotowym rozwiązaniem. W 2022 roku zwiększyliśmy sprzedaż o 40% rok do roku. Estymacje Verseo pokrywają się ze stanem faktycznym.”"

Michał Tobiasz
CEO & Co-owner Fotoforma

Łączymy empatię z twardymi danymi

Łączymy empatię z twardymi danymi

"Ustalamy wszystko wspólnie i nie musimy tego sprawdzać, dopytywać, zastanawiać się. Wiemy, co ma być zrobione i to jest dostarczane w terminie. Dobra komunikacja, klimat rozmów, wzajemne zaufanie. Ważne dla nas jest też to, że po drugiej stronie jest człowiek. Ta ludzka, empatyczna twarz biznesu."

Paulina Malicka
E-commerce Manager Costway

Oferta szyta na miarę Giacomo Conti

Oferta szyta na miarę Giacomo Conti

Działania ekspertów Verseo zapewniają stabilny wzrost widoczności marki w wirtualnej przestrzeni i zwiększenie sprzedaży w sklepie online. “Verseo cenię za partnerskie podejście, umiejętność rozmowy i etykę pracy, która skutkuje wyższą sprzedażą”.

Mateusz Stasiak
Kierownik działu Marketing i E-commerce Giacomo Conti

Wyzwania? Nie ma problemu!

Wyzwania? Nie ma problemu!

„Ważnym kanałem sprzedaży dla nas, jest sprzedaż internetowa. W zeszłym roku zauważyliśmy spadek sprzedaży w naszym sklepie internetowym. Zwróciliśmy się po pomoc do firmy Verseo, by wspólnie opracować plan naprawczy. Dla nas, Verseo to godny zaufania partner, z którym można się związać na wiele lat.”

Sławomir Bielenia
COO At MasterSport

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i... sprzedaży!

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i... sprzedaży!

Szukaliśmy kogoś, kto będzie rzetelny i takie opinie doprowadziły nas do Verseo. Wcześniej takiej współpracy nie miałam z nikim. Efekty są bardziej niż satysfakcjonujące. A mamy apetyt na więcej!

Paulina Michnikowska
Dyrektor ds. Marketingu e-okularnicy.pl

96%

klientów przedłuża z nami umowy

24%

o tyle podnosimy średnią rentowność firm rok do roku

100 mln

roczny skumulowany budżet jakim zarządzamy dla klientów

100

ekspertów marketingu internetowego

Wypełnij formularz i odbierz darmową wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy ofertę.

Skontaktujemy się z Tobą w 24h.

  • Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
    odpowiadamy w ciągu 1 godz.
  • Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
    dnia roboczego po 9.00.
Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Google Ads Remarketing – jak to działa?

Remarketing pozwala emitować reklamy osobom, które już odwiedziły Twoją stronę internetową lub wykazały zainteresowanie Twoimi produktami, usługami lub też innymi przejawami Twojego marketingu (np. obejrzały konkretny film na Youtubie, kliknęły w dany baner reklamowy na Facebooku lub LinkedInie).

Inwestując w remarketing koncentrujesz swój wysiłek na potencjalnych klientach, którzy są już na nieco dalszym etapie lejka sprzedażowego. Są to osoby, które wcześniej wyraziły zainteresowanie produktami lub usługami, które oferujesz, szukały informacji na ich temat i trafiły właśnie na Twoją firmę, jednak nic nie zakupiły. Wtedy z pomocą może przyjść remarketing, który po pierwsze przypomni im o ofercie, którą przeglądali, a po drugie uchroni Cię przed utratą tych potencjalnych klientów na rzecz konkurencji.

Remarketing Ads (AdWords) – Krok po kroku

  1. Klient odwiedza stronę internetową

Remarketing - zdjęcie nr 35

  1. W przeglądarce klienta zapisuje się „ciasteczko – cookie”

Remarketing - zdjęcie nr 36

  1. „Ciasteczko” przypisuje się do wybranej przez nas grupy np. użytkownik, który odwiedził zakładkę np. cennik/oferta lub zapisały się na newsletter, odwiedziły poszczególne kategorie, opuściły koszyk lub np. spędziły więcej niż 1 minutę na stronie lub blogu Twojej firmy.

Remarketing - zdjęcie nr 37

  1. Kierujesz do tego klienta dowolny przekaz reklamowy“Ciasteczko” może być przypisane do danego użytkownika na wybranej podstronie Twojej witryny. Częstym rozwiązaniem jest śledzenie koszyków zakupowych klientów, którzy je porzucili i wstrzymali się od zakupu. Dzięki zastosowaniu remarketingu możemy im wyświetlać produkty, które zostały „prawie” zamówione i przypomnieć o wcześniejszej chęci zrealizowania zamówienia.

Remarketing - zdjęcie nr 38

Przykład reklamy w remarketingu Google Ads

Załóżmy, że zajmujesz się sprzedażą markowego obuwia w swoim sklepie internetowym. Możesz wówczas np. stworzyć kampanię remarketingową, która zostanie nakierowana na osoby związane ze słowem kluczowym „buty damskie adidas”. Reklama ta obejmie tych, którzy odwiedzili Twoją podstronę z ofertami różnych butów marki adidas dla kobiet. W rezultacie reklamy Twoich produktów ukażą się też na innych stronach internetowych, które będą później odwiedzane przez osoby wcześniej przeglądające Twoje produkty z wyżej podanej kategorii. Grupa tych osób jest potencjalnie zainteresowana Twoim asortymentem. Możesz zatem kierować na nią reklamy z konkretnym przekazem tak aby ją bardziej zachęcić do zakupu, wspominając np. o darmowej dostawie, wydłużonym terminie zwrotu lub o innych udogodnieniach, które mogłyby zdecydować o końcowej decyzji nie porzucenia strony lub koszyka zakupowego i zrealizowaniu zakupu. Co więcej, istnieje możliwość dodania taką osobę do listy „Kategoria buty”, a potem na przykład podnieść stawkę, kiedy następnym razem ten użytkownik będzie szukał w Google podobnych produktów.

Rodzaje remarketingu w Google Ads

Remarketing w Google Ads to zaawansowane narzędzie, które dzięki specjalnym funkcjom pozwoli CI jeszcze lepiej i dokładniej stworzyć grupy osób, a co za tym idzie spersonalizować format i opcje wyświetlania Twoich reklam.

W Google Ads masz możliwość wyboru między:

Google Ads Re-marketing - zdjęcie nr 6

Remarketingiem standardowym

W którym to Twoje reklamy będą wyświetlane osobom, które już odwiedziły Twoją witrynę, w czasie gdy przeglądają strony www i korzystają z aplikacji w sieci reklamowej.

Google Ads Re-marketing - zdjęcie nr 7

Remarketing dynamiczny Google Ads

Na ten moment to najbardziej zaawansowana funkcja. Pozwala uwzględnić w reklamach konkretne produkty lub usługi, które były oglądane przez użytkowników na Twojej stronie lub w aplikacji.

Google Ads Re-marketing - zdjęcie nr 8

Listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce

Dzięki czemu Twoje reklamy docierać będą do osób, które odwiedziły Twoją witrynę, a po jej opuszczeniu wyszukują dalsze informacje w wyszukiwarce Google.

Google Ads Re-marketing - zdjęcie nr 9

Remarketing wideo

W którym Twoje reklamy kierowane będą do osób, które weszły w interakcję z Twoimi filmami lub kanałem w YouTube, podczas korzystania z tego serwisu oraz przeglądania filmów, stron www lub korzystania z aplikacji w sieci reklamowej.

Google Ads Re-marketing - zdjęcie nr 10

Remarketing kierowanym na listę klientów

Czyli kierowania reklam do wcześniej przesłanej listy z otrzymanymi od klientów danymi kontaktowymi. Twoje reklamy wyświetlać się w różnych usługach Google osobom zalogowanym w serwisie Google.

Remarketing Ads – co potrzebujesz żeby zacząć?

Aby wdrożyć remarketing na swojej stronie internetowej potrzebne jest dodanie na określonego kodu śledzącego, zwanego również tagiem lub pikselem (w zależności od miejsca gdzie chcemy wyświetlać remarketing: w kampaniach Google jest on tagiem, na Facebooku i Linkedin pikselem).

Po jego zainstalowaniu w odpowiednim miejscu na stronie przez specjalistę lub informatyka kod zacznie automatycznie zbierać listę osób odwiedzających Twoją witrynę poprzez pliki cookies.

Kod ten może być różnie dostosowywany w zależności od określonych podstron czy kategorii/podkategorii. Dla wybranych podstron lub kategorii tworzona jest odpowiednia lista remarketingowa. Można więc utworzyć wiele różnych list potencjalnych klientów w zależności od np. ich wieku lub zainteresowania innymi kategoriami produktów czy usług.

Remarketing Google Ads– komu i gdzie będą wyświetlać się reklamy?

Reklamy skierowane do grup osób utworzonych z list remarketingowych będą wyświetlać się na stronach, które akceptują reklamy z Sieci Reklamowej Google lub sieci reklamowych Facebook czy Linkedin.

Kanały reklamowe wykorzystywane w remarketingu

Google Ads Re-marketing - zdjęcie nr 11

Sieć reklamowa Google

Jest to najpopularniejszy sposób na wykorzystanie remarketingu. Reklamy wyświetlać się będą w miejscach, które zostały udostępnione przez właścicieli innych serwisów internetowych. Zaletą ich jest zatem to, że dana reklama ukaże się w danym serwisie w momencie kiedy dany użytkownik z listy remarketingowej będzie go odwiedzał, a są to popularne i często odwiedzane serwisy, takie jak np. onet.pl czy gazeta.pl.

Google Ads Re-marketing - zdjęcie nr 12

E-mail

Istnieje możliwość kierowania reklam do osób, które znajdują się wcześniej stworzonej przez Ciebie listy zapisanych maili, a więc do osób, które wyraziły zainteresowanie Twoją marką (produktami lub usługami jakie oferujesz) i zapisały się do newslettera lub też pobrały darmowe materiały oferowane po zapisaniu się na listę mailingową. Reklamy w postaci wiadomości e-mail, które będą wyświetlać się w górnych kartach skrzynek odbiorczych użytkowników.

Google Ads Re-marketing - zdjęcie nr 13

Wyszukiwania internetowe

Twoja reklama będzie kierowana do osób, które wpisują dane hasło, powiązane z Twoją ofertą w wyszukiwarkę internetową. Na przykład, kiedy wpisywać będą nazwę sprzedawanych przez Ciebie produktów. Zaletą będzie tutaj też to, że Twoja reklama od razu będzie kierowana do osób, które są zainteresowane ofertą konkurencji.

Google Ads Re-marketing - zdjęcie nr 14

Video

Remarketing może być stosowany również na popularnej platformie YouTube. Twoje reklamy video będą wyświetlały się podczas oglądania innych materiałów przez użytkowników serwisu.

Google Ads Re-marketing - zdjęcie nr 15

Remarketing Ads na Facebooku

Możliwości remarketingu są wręcz nieograniczone, możesz bowiem docierać ze swoimi reklamami również w sieci reklamowej Facebook (czyli Twoje reklamy będą wyświetlać się zarówno na Facebooku jak na Instagramie)

Google Ads Re-marketing - zdjęcie nr 16

Remarketing na Linkedinie

Profesjonalny serwis społecznościowy czyli Linkedin to kolejny kanał, który możesz wykorzystać do swoich działań remarketingowych. Linkedin daje możliwość śledzenia osób, które odwiedziły Twoją stronę (lub konkretną podstronę), wykonały daną akcję na Twojej stronie (np. kliknęły przycisk “zapisz się”) lub też wgrania przygotowanej przez Ciebie listy osób.

Google remarketing Ads w podejściu Cross-channel

Poprzez połączenie kilku kanałów reklamowych wykorzystujących daną listę osób zebranych na potrzeby remarketingu masz możliwość częstszego wyświetlania swojej reklamy i przypominania się klientowi. Na przykład kierując tą daną reklamę w sieci reklamowej Google, na Facebooku oraz na Youtubie – jesteś praktycznie wszędzie tam gdzie Twój potencjalny klient! Dodatkowo wiesz, kto dokładnie odbiera Twoja reklamy: są to osoby, które wcześniej już weszły w interakcję z Twoją marką i wstępnie wyraziły nią zainteresowanie.

Jakie są inne zalety Remarketingu?

  1. Szybki czas docierania do potencjalnych klientów
    Reklama wyświetlać się będzie osobie zapisanej na liście remarketingowej gdy tylko ta opuści Twoją stronę i będzie wyszukiwać informacji w innych miejscach. Masz więc możliwość natychmiastowego reagowania wtedy kiedy potencjalny klient jeszcze pamięta o Twoim produkcie lub usłudze, którą był zainteresowany.
  2. Zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki
    Pojawiające się reklamy nie tylko przypominać będą o produktach/ usługach Twojej firmy ale także o całej marce, która w oczach użytkowników będzie często się pojawiać co może wzmocnić jej wizerunek jako eksperta w danej dziedzinie.
  3. Dokładność i precyzja reklam
    Listy remarketingowe mogą być tworzone pod kątem konkretnych sytuacji, np. dla osób, które opuściły koszyk, zapisały się na webinar itp. Banery reklamowe mogą zostać wcześniej dostosowywane do danej grupy odbiorców tak aby otrzymywali oni najbardziej adekwatne komunikaty marketingowe do czynności jaką wykonali na naszej stronie (np. w przypadku pozostawienia w koszyku pary butów użytkownik będzie otrzymywał banery ze zdjęciem danych butów lub też innego obuwia, które potencjalnie może go zainteresować)
  4. Różnorodność reklam
    Dzięki galerii reklam, możliwe jest darmowe tworzenie róznego rodzaju reklam: m.in tekstowych, graficznych i wideo. Zastosowanie różnego rodzaju reklam pozwala docierać do jak największej liczby użytkowników z danej listy, odpowiadając na wymagania co do formatu reklam odpowiednich serwisów reklamowych.
  5. Duża skala zasięgu
    Możesz docierać do osób z Twoich list remarketingowych, które korzystają z różnych urządzeń oraz przeszukują różne serwisy (zarówno szukają informacji w wyszukiwarce Google, jej sieci partnerskiej reklamodawców oraz w mediach społecznościowych)
  6. Opłacalność
    Kampanie remarketingowe są tworzone przy wykorzystaniu automatycznego określania stawek. Stawki są zatem określane w czasie rzeczywistym przez system, który oblicza optymalną stawkę dla danej osoby, której wyświetlana jest Twoja reklama. Dzięki czemu wygrywasz aukcję przy najlepszej możliwej cenie. Udział w danej aukcji Google nie pociąga za sobą dodatkowych kosztów.
  7. Dokładne statystyki wyników kampanii
    We wcześniej określonym przez Ciebie terminie będziesz otrzymywać raporty o wynikach swoich kampanii, miejscach wyświetlania się reklam i cenach, jakie za nie płacisz.

Remarketing ma szereg zalet, dlatego warto go uwzględnić w swoich działaniach reklamowych. To co zdecydowanie wyróżnia reklamy remarketingowe to często wyższy CTR (click through rate), czyli współczynnik klikalności, jako, że są one dokładnie dopasowane do osób, którym są wyświetlane oraz stosunkowo wysoką liczbą konwersji (w porównaniu np. do innych typów reklam) gdyż osoby, którym są one wyświetlane wcześniej wyraziły już chęć zakupu Twojego produktu lub usługi.

W Verseo dokładnie dopasowujemy rodzaj remarketingu do Twoich potrzeb oraz mamy nieograniczone możliwości kierowania reklam dla użytkowników odwiedzających Twój serwis. Co więcej stosujemy najnowocześniejsze metody kierowania reklam.

Re-marketing w sieci wyszukiwania
Stosuj różne reklamy tekstowe w wyszukiwarce w zależności od etapu zakupu/podejmowania decyzji przez klientów.

Re-marketing w sieci reklamowej
Wykorzystaj reklamy graficzne by jeszcze skuteczniej docierać do Twoich klientów. W zależności od potrzeb zachęcaj do zakupu lub informuj o nowościach. Sprawdzaj, które strony generują najlepsze powroty do strony, a które wyświetlenia mają największy wpływ na sprzedaż.

Re-marketing dynamiczny
Jeśli posiadasz konto Google Merchant Center (GMC) możesz dynamicznie wyświetlać produkty klientom. Przygotujemy animowane szablony reklam, które będą automatycznie pobierać informacje o produktach z cenami i opisami z konta GMC. Mamy dla Ciebie gotowe strategie na wykorzystanie tej formy reklamy.

Re-marketing YouTube
Zrób krok do przodu! Po reklamach tekstowych i graficznych wykorzystaj swoje filmy reklamowe do ponownego powrotu do klientów. Płacisz tylko wtedy, gdy klienci obejrzą min. 30s filmu.